گیربکس هلیکال انواع گیربکس شافت مستقیم مشخصات و قیمت خرید-شهباز موتور

یکی از ویژگی هایی که شرکت SEW را ممتاز کرده است سرعت حل مشکلات پیش آمده در محصولاتشان می باشد. زیرا که این کار باعث شده است که مشتریان این شرکت بیش از پیش به آن ها اعتماد داشته باشند. همچنین با توجه به هزینه های تعمیر و نگه داری دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی می توانیم قیمت هلیکالبا توجه به کارایی بالای آنها منطقی بدانیم.

این امر باعث می شود که کالاهای مورد نیاز شما با بهترین قیمت و راندمان کاری در اختیار شما قرار بگیرد. مجموعه شهباز موتور نمایندگی عرضه ی گیربکس هلیکال در اصفهان، تهران، کرج، شیراز، تبریز، مشهد، یزد، اراک، کرمان و… می باشد. بله الکتروموتور و گیربکس اس ای دبیلیو به صورت جداگانه و یا مونتاژ شده(الکتروگیربکس SEW آلمان) با ضمانت اصل آلمان و قابل بازدید قبل از مونتاژ کالا، با گارنتی یک سال و خدمات پس از فروش 10 سال تقدیم حضورتان می شود.

این گیربکس های هلیکال در تيپ هاي پايه دار و فلنج دار ساخته می شود. دارای حداکثر توان 0.33 الی 45 کیلووات و حداکثر سرعت خروجی 2 الی 450 دور در دقیقه می باشد. توان موتور، میزان گشتاور تولیدی و بازدهی آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

انواع گیربکس شافت مستقیم SEW

گیربکس هلیکال انواع گیربکس شافت مستقیم مشخصات و قیمت خرید-شهباز موتور

گیربکس های شافت مستقیم جزو مهم ترین گیربکس های صنعتی هستند که با نام Bevel Helical نیز شناخته می شوند. در ساختار آن از چرخ دنده های زوج استفاده نموده اند که داخل پوسته گیربکس قرار می گیرند. این گیربکس دارای محدوده گشتاور قابل انتقال تا ۱۸۰۰۰ نیوتون متر بوده و همچنین دارای محدوده توان ورودی تا ۲۵۰ کیلو وات می‌باشد. به لطف طراحی مدولار و چگالی بالا، صرفه جویی در فضا و ساختار جمع و جور، امکان بهره برداری در فضاهای صنعتی کوچک و کم جا را فراهم می کند. موتور گیربکس شافت مستقیم ایران گیربکس با کیفیت بالا آب بندی شده که این امر از ایجاد نشتی جلوگیری می کند.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های گیربکس هلیکال کیفیت و راندمان بالا است که البته گیربکس هلیکال SEW تا ۹۹ درصد راندمان را نیز برآورد ساخته است.
  • گیربکس هلیکال یا همان گیربکس شافت مستقیم جزو پر استفاده ترین گیربکس های صنعتی در ایران به حساب می آید.
  • همچنین میتوان از تولید کننده های گیربکس هلیکال ایرانی پارس، شریف پیشرو و…
  • گیربکس‌های هلیکال قدرت در قسمت خروجی را با چرخش کمتر محور خروجی نسبت به محور ورودی، چندبرابر بیشتر می‌کند.

طراحی ماژولار قطعات گیربکس های مختلف به خصوص گیربکس هلیکال SEW و سایر محصولات این شرکت باعث می شود برای هر نوع کاربرد صنعتی یک طراحی تخصصی و ماژول منحصر به فرد از سمت شرکت SEW وجود داشته باشد. فقط کافیست وظیفه ای را که از یک گیربکس درون هر دستگاهی انتظار دارید، تعریف نمایید تا محصولات کمپانی SEW نیاز شما را برطرف نماید. تنها با یک تماس به صورت رایگان می توانید از خدمات مشاوره رایگان متخصصین این مجموعه استفاده نمایید و گیربکس مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نماییم. هیپکو بهترین نمایندگی ایران جهت خرید انواع گیربکس های صنعتی با پایین ترین قیمت می باشد. اجزای تشکیل‌دهنده گیربکس هلیکال شافت مستقیم شامل موارد زیر می‌باشد.

دلیل نام گذاری گیربکس شافت – شفت مستقیم , گیربکس هلیکال هم راستا و هم مرکز بودن شفت الکتروموتور و شفت خروجی گیربکس است، به گونه ای که گیربکس در امتداد الکتروموتور قرار گرفته است. از ویژگی های دیگر گیربکس شفت مستقیم (هلیکال) میتوان به راندمان بالا، نصب روی پایه یا فلنج و چرخش شفت با نیروی خارجی (در زمان قطعی برق) اشاره کرد. این نوع گیربکس کاربرد فراوانی در انواع صنایع از جمله صنایع غذایی، نساجی، برش دهنده ها، کانوایر، میکسرها و…. گیربکس هلیکال رهنما با طراحی ویژه و گذراندن مراحل تراش کاری چرخدنده ها و همچنین عملیاتی مانند حرارتی و سنگ گرفتن چرخدنده ها و محورها توانسته به یک گیربکس مناسب برای عملیات سنگین صنعتی تبدیل گردد. گیربکس‌های صنعتی روسی می‌توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از صنایع باشند و تنوع بالایی در طراحی خود دارند.

کاربرد و استفاده های گیربکس هلیکال چیست؟

مطمئن باشید اطلاعات ارائه شده در این کاتالوگ‌ها کاملا به روز هستند. نمایندگی فروش انواع الکترو گیربکس شافت مستقیم, هلیکال و مشاوره خرید، راهنمایی، مشخصات فنی و جهت استعلام قیمت انواع موتور گیربکس شفت مستقیم و یا خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. به لطف طراحی مدولار و چگالی بالا گیربکس شافت مستقیم، صرفه جویی در فضا و ساختار جمع و جور، امکان بهره برداری در فضاهای صنعتی کوچک و کم جا را فراهم می‌کند.

سری RXF فلنج دار است و به صورت افقی و عمودی نصب می‌شود و در حالت تک طبقه ارائه می‌گردد. جزو دسته دوم از گیربکس های مصرفی بازار بعد از گیربکس هلزونی است . این گیربکس در مواردی که محدودیت فضا و نصب وجود داشته و یا خروجی های سرعت بالا اعمال شده باشد مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت SEW آلمان، بونفیلیولی، رهنما ، رجیانا و گیربکس پارس از برترین شرکت های تولید کننده هستند. این مدل به صورت افقی در سیستم قرار گرفته و یا بر روی دیوار نصب می گردد. حتما از نمایندگی های مجاز مانند IRANSEW خرید نمایید تا از بابت کیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش آسوده خاطر باشید.

اما باید توجه داشت که در زمان انتخاب آن باید به پارامتر SF یا سرویس فاکتور توجه شود.