قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور-امن باش

دوربین مدار بسته علاوه بر این که در زمان خطر مانند یک زنگ خطر عمل می کند باعث می شود که سارقان با دیدن آن از سرقت صرفه نظر کنند؛ آمار های جهانی ثابت کرده است که نصب دوربین مداربسته باعث شده است که جرم و جنایت در آن اماکن به حداقل برسد. بهره مندی از قابلیت ها و امکانات هوشمند، مانند تشخیص چهره، قابلیت برقراری ارتباط بیسیم با کیفیت و امنیت بالا و قابلیت ارسال صدا و تصویر همزمان در بستر شبکه، دیگر ویژگی های این مدل دوربین مدار بسته را شامل می شود. در ضمن، این نوع از دوربین های مدار بسته برای توسعه سیستم های امنیتی و نظارتی از انتخاب های کاربردی به شمار می روند. هر یک از این شرکت ها هر ساله بخشی از بودجه خود را صرف ارتقا کیفیت دوربین های خود می کنند و بهترین امکانات را به آن ها می افزایند. به طوری کلی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب بهتر است از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید و بهترین دوربین مدار بسته را با توجه به نیاز و هدفی که از خرید آن دارید و هم چنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، تهیه نمائید. اگر مطالعه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مداربسته ” برای شما مفید بود و شما از علاقمندان به این حوزه می باشید، برای مطالعه سایر مطالب به وب سایت ما مراجعه فرمائید.

دوربین مداربسته Leso مدل HD L2  2

دوربین مداربسته باکس که نسل قدیم دوربین های مداربسته بود که بیشتر آنها را در اماکنی مانند بانک ها و طلافروشی ها میبینیم، این دوربین ها به دلیل امکان جابجایی لنز و عدم محدودیت نصب لنز در انواع مختلف آن بسیار محبوب است. با افزایش کیفیت دوربین های مداربسته در سال‌های اخیر، میزان حجم ارسالی دیتاهای نظارتی بیش از پیش شده است. رزولوشن‌های مختلف باید بستری داشته باشند که تمام دیتای آن‌ها بتواند منتقل شود. در این‌صورت می‌توان انتظار ذخیره‌سازی و پهنای باند بهینه‌تر را داشته باشیم. تا این‌که دوربین مدار بسته ایرانی به لطف سنسور و LEDهاشون تونستند، تصاویر سیاه سفید را به رنگی تبدیل کنند.

دزدگیر اماکن آی تی آر مدل I30

تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شوند؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف خرید دوربین مدار بسته است. این دوربین های مداربسته اغلب 360 درجه هستند و بیشتر زوایا را پوشش می دهند؛ با نصب این دوربین های مداربسته می توانید علاوه بر نظارت همه جانبه صدای محیط را دریافت کنید و حتا با افراد حاضر کنار دوربین مداربسته مکالمه داشته باشید.

از جمله مهمترین و پرکاربردترین دوربین‌ مداربسته ، می‌توان به دوربین‌های مداربسته دام و دوربین‌های مداربسته بولت اشاره سایت امن باش کرد. دوربین‌های مداربسته دام، به صورت گنبدی شکل هستند ولی دوربین‌های مداربسته بولت، به صورت استوانه‌ای شکل، تولید شده‌اند و در نتیجه، هرکدام از آن‌ها، در شرایط منحصر به فردی کاربرد دارند. دوربین‌های مداربسته، انواع مختلف دیگری نیز دارند و تنها محدود به دوربین‌ مداربسته دام و بولت نمی‌شوند و همین امر تشخیص و انتخاب آن‌ها را با دشواری‌هایی همراه می‌کند. باید توجه کرد که هرکدام از انواع دوربین‌های مداربسته، علاوه بر شکل‌‌های ظاهری بعضا منحصر به فرد، دارای ویژگی‌های به خصوصی نیز هستند و لذا بررسی این ویژگی‌ها، قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته ، بسیار حیاتی است. امروزه دوربین‌های مداربسته، به عنوان عضوی جدانشدنی در بحث امنیت شناخته می‌شوند و برقراری نظم و امنیت بدون وجود آن‌ها، غیرقابل تصور است.

  • از نظر مال جایگزینی یک هزینه قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد.
  • در ادامه به ارائه نکاتی که باید در تهیه دوربین امنیتی به آن توجه نمایید، اشاره می‌نماییم.
  • در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.
  • اما در مورد کارکرد این نوع هاردها همه چیز به بخت اقبال خریدار مرتبط است و نمی توان انتظار خاصی از این نوع هارد داشت.
  • این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است.
  • ضمنا آن چه امروزه در بازار ایران بیشتر وجود دارد محصولات هایلوک است و یکی از دلایل قیمت بالاتر محصولات هایک ویژن، واردات کمتر آن است.

قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد. البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. به طور کلی اگر قصد خرید دوربین مداربسته و یا دستگاه‌های dvr و nvr را دارید برند هایلوک می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. دوربین مداربسته هایلوک را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر این شرکت در ایران تهیه نمایید. ضمنا حتما از نصاب معتبر و مورد تایید جهت راه‌اندازی این سیستم امنیتی کمک بگیرید.

در ادامه قصد داریم به طور کامل به معرفی برند هایلوک و محصولات آن بپردازیم. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.

دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد.

این سیستم توسط متخصصین در مکان‌های از پیش تعیین شده نصب می‌شوند تا از امنیت فضا را افزایش دهند. این دوربین‌ها به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب برای ساختمان های مسکونی، ادارات، فروشگاه‌ها، ویلاها، هتل‌ها و دیگر مراکز اداری و تجاری شناخته می‌شوند. پس مهم است که به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته باشید تا بتوانید از جدیدترین فنآوری‌ها و باکیفیت‌ترین سیستم‌های امنیتی استفاده کنید. یکی دیگر از نکاتی که قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه نمود، کیفیت دوربین مدار بسته است.

قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور-امن باش