اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

مخاطب اسکیپ روم مگا اسکیپ آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هر بازی هم بین ۴ تا ۷ نفر اتاق فرار کرج است. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید. برای این بازی، باید حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفر باشید تا بتوانید این معمای ترسناک و رازآلود را حل کنید. سناریوهای اتاق فرارها مختلف هستند که هر کدام، با توجه به مبلغی که برایشان می‌پردازید، درجه سختی و هیجان‌های مختلفی دارند. بهترین کار اینه که بپرسید کسی فوبیای تاریکی، فضای تنگ، بسته شدن و …

برای افرادی که به بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی علاقه بسیاری دارند، اتاق فرار رتسل روم گزینه‌ ایدئالی است. سناریوی بازی به‌ این صورت است که به‌دنبال اتفاقات ناگواری که در شهر ویرجینیا آمریکا می‌افتد، آقای هنری لی لوکاس به‌جرم قتل و کودک‌آزاری متهم می‌شود؛ ولی دادگاه به‌علت نبود مدارک و شواهد کافی او را تبرئه کرد. چند سال پس از آن، یک گروه تحقیقاتی برای بازرسی و بررسی مجدد، درخواست بازشدن پرونده آن متهم را به دادگاه تسلیم می‌کند و دادگاه به آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک کافی فرصت می‌دهد.

این فضاها می‌تونن به شکل یه اتاق شخصی، خانه ارواح، فضای اداری، بیمارستان، شکنجه گاه، سلول زندان، کشتی، فضای شهری و … طراحی شده باشن. اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند.

  • شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.
  • البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند.
  • توی بازی های اکشن چالش های خطرناکی در انتظار شما هستن که باید به اون ها غلبه کنید.

طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است. اتاق فرار اسکیپ لند یک بازی لذت‌بخش، دلهره‌آور و مهیج را تقدیمتان می‌کند. در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست. گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند.

در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.

مجموعه آرک اسکیپ

محدوده سنی افراد شرکت‌کننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند. خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم. البته تا به امروز تنها در شهر‌هایی همانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، اهواز و قزوین شاهد حضور اتاق فرار هستیم.

اتاق فرار خوابگاه

شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند. پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید. اسکیپ روم نه تنها شکل جدید و متفاوتی از یه تفریحه، بلکه تجربه متفاوتی رو در قالب زندگی توی یک کاراکتر جدید برای شما فراهم می‌کنه. توی این بازی، نه تنها شما با چالش‌های فیزیکی سروکار دارید، بلکه مجبور هستید از قدرت تفکر، تحلیل و حل مساله خودتون کمک بگیرین تا بتونین از اتاق خارج بشید. اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید. این بازی ها ممکنه فضای جنگ های صلیبی رو برای شما به نمایش دربیارن یا جنگ های آخرالزمانی با آدم فضایی‌ها و سلاح‌های فوق پیشرفته اون ها!

حل معمای پلاسکو در اتاق های فرار تهران

در این بازی، بازیکنان در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می کنند و با سایر بازیکنان تعامل برقرار می کنند. بازیکنان اغلب در دنیایی غوطه ور می شوند که برای اجرای ماموریت خود و فرار از اتاق، باید شخصیت ها را به خوبی مجسم کنند اگر چه اتاق فرار یک پدیده سرگرم کننده است. اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز استفاده می شود.

خود مجموعه ادعا دارد که این سناریو 85% درجه سختی دارد و ژانرش وهم آلود است. در ادامه این لیست می‌خواهیم اتاق فرارهای شهرهای دیگر ایران را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید اگر قصد دارید به زودی به هر یک از این مقصدها سفر کنید، از این اتاق‌های فرار هم دیدن کنید و تجربه‌تان را کامل کنید. اتاق فرار تسخیر مخصوص آنهاییست که ترسی از روح و جن و پری و خلاصه دنیای از ما بهترون ندارند! در این اتاق شما دائما صدای خنده­ دختر بچه‌ای را می شنوید که روحش در دیوارهای این اتاق‌ها گیر افتاده. دختر بچه‌ای که مثل بقیه اعضای خانواده، سال­‌ها پیش به دست پدر خانواده کشته شده!