چرا جیک آرنولد به مشتریان پیامک ارسال نمی کند؟

این یک نسخه از منبع خبرنامه، خواندن AD PRO برای متخصصان صنعت طراحی ضروری است. اینجا ثبت نام کنید تا هر هفته آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.


وقتی با جیک آرنولد تماس گرفتم، طراح AD100 در مسیر بازدید از سایت در ترافیک LA بود. بوق‌های دور ماشین‌ها مانند پس‌زمینه‌ای مناسب برای گفتگوی ما به نظر می‌رسند، صدایی که در صنعت فعلی او در حال حبس است. آرنولد همیشه صریح درباره ناامیدی‌های گردش کار و محدودیت‌های مشتری و همچنین فرآیندهایی که شرکتش برای کمک به هدایت آنها اجرا کرده است، صحبت کرد. دست و پنجه نرم کنید، خوانندگان مشغول، و برای یادداشت برداری آماده شوید!

عضو شوید

در رویداد مختص اعضا ما، ملزومات را برای رشد یک کسب و کار پایدار دریافت کنید.

فلش

مل: اینکه بگویی سرت شلوغ است، دست کم گرفته شده است. به هم زدن بین پروژه‌های مشتری A-list، همکاری‌های محصولات متعدد، و کنترل The Expert، کار را آسان می‌کنید! در پایان روز، چه چیزی باعث بزرگترین سردرد در حال حاضر شما می شود؟

جیک: فکر می‌کنم بزرگ‌ترین پت برای من – منظورم این است که تعداد زیادی وجود دارد – نیاز دائمی به چرخش و انعطاف‌پذیری است. با مشتریان، زندگی آنها تغییر می کند: یک دقیقه آنها آماده هستند تا با نوسازی به جلو حرکت کنند و دقیقه بعد می خواهند مکث کنند. شما یک خانه کامل طراحی کرده اید و سپس به طور ناگهانی نیاز به چرخش دارید، و این بسیار چالش برانگیز است.

من تقریبا می توانم صدای راس گلر را بشنوم که در مورد آن فریاد می زند. آیا این الگویی است که اکنون بیشتر متوجه آن هستید؟

این جدید است و بیشتر در مورد مشتریانی که چندین خانه دارند، بنابراین گزینه های بیشتری برای جایی که می خواهند بیشتر وقت خود را بگذرانند وجود دارد. این نیست که پروژه‌ها در حالت تعلیق هستند، بلکه این مشکل زمانی است که با آن مخلوط شده است. فرآیند طراحی به یک چالش تبدیل می شود. من فکر می‌کنم که همه‌گیری به فروشندگان این امکان را می‌دهد که نسبت به قبل، به طور قابل‌توجهی، بازپس‌گیری بیشتری نسبت به جدول زمانی داشته باشند. اما آن تأخیرها ما را کمی می طلبد کمتر قابل انعطاف. و زمان‌بندی پروژه ما به طور طبیعی طولانی‌تر شده است تا در صورتی که مجبور به چرخش بسیار سریع باشیم، امکان وقوع احتمالی فراهم شود.

و قراردادهای شما منعکس کننده آن است؟

بله، همه قراردادهای ما در ابتدای سال به روز شد تا این انعطاف پذیری را به ما بدهد، زیرا حتی چند سال پیش، ایجاد یک سابقه و داشتن نوعی پیش بینی بسیار آسان تر بود. در حالی که اکنون قطعات متحرک زیادی وجود دارد که خارج از کنترل ما هستند. من همچنین اکنون یک شروع قوی تر با مشتریان دارم تا انتظارات سالمی برای همه ایجاد کنم. فرآیند انتخاب به این صورت می‌شود: «در اینجا گزینه‌هایی بر اساس جدول زمانی وجود دارد». اما انتظارات سالم کلید اصلی است.

تصویر ممکن است حاوی چراغ دکور خانه صندلی مبلمان مبل فرش کتاب انتشار جدول معماری و ساختمان باشد

داخل استودیوی جیک آرنولد LA.

عکس: جازمین استوپین

source: https://www.architecturaldigest.com/story/why-jake-arnold-doesnt-text-clients