ویژگی هیترهای مخصوص گلخانه چیست؟‌ اخگر تابش | mehbaran

ویژگی هیترهای مخصوص گلخانه چیست؟‌ اخگر تابش | mehbaran

ما در اینجا سعی می کنیم تجهیزات گرمایشی مورد نیاز بازار مصرفی گلخانه های ایران را نماییم. تمامی این محصولات را در صورت نیاز می توانید از ما خریداری نمایید. توسط گروه صنعتی EIG طراحی و ساخته شده است، این هیتر گلخانه ای یکی از بهترین کوره های هوای گرم استاندارد است که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار میباشد که شما میتوانید برای گلخانه ها و محیط های کارگاهی از آن استفاده کنید. وقتی دما را بسته به گیاهان داخل گلخانه و شرایط آب و هوایی تنظیم کردید، دیگر نیازی نیست که بخاری را خاموش کنید.

  • لیست قیمت بخاری گلخانه ای را از کارشناسان فروش شرکت انعکاس درباره مه باران بخواهید.
  • یکی از قابلیت های ویژه ای که کارخانه EIG برای هیترهای صنعتی خود در نظر گرفته است، امکان تولید این هیترها به صورت کاملا سفارشی می باشد.
  • فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

این نوع بخاری دارای قدرت بالایی جهت گرمایش گلخانه و همینطور صرفه جویی در انرژی می باشد. یکی از عوامل مهم بخاری گلخانه این است که ضد آب بوده و دارای طول عمر بالایی و مقرون به صرفه باشد. جت هیتر ها با قدرت بالایی هوای سرد گلخانه را به هوای گرم تبدیل می کنند. از معایب این روش آن است که تمامی گازهای سمی به همراه هوای گرم وارد فضای محیط می شوند. اما نکته مشترک تمامی هیتر های گلخانه ای عدم وجود آلاینده هاست تا بتواند فضایی مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

رطوبت ساز پروانه ای سالن قارچ ، فروش نبشی پلاستیکی

این بخاری یک مکمل کامل فن دار برای گلخانه های کوچک، متوسط و محیط های بزرگ است. به همراه یک پایه نصب متصل است، بنابراین مجبور نیستید قطعات های اضافی را جداگانه خریداری کنید. تا به ایجا کار با انواع مختلف هیتر های گلخانه ای و ساز و کار آن ها آشنا شدیم در این بخش به بررسی و معرفی 10 تا از بخاری های گلخانه ای خارجی و ایرانی می پردازیم. این هیتر گلخانه ای در واقع یک بخاری قابل اعتماد است که چندین سال دوام می آورد. استفاده از آن در مقایسه با مارک های دیگر به صرفه تر است، که در صورت برنامه ریزی برای استفاده مداوم از بخاری در ماه های زمستان، هزینه های زیادی را برای شما کاهش میدهد. دستگاه کنترل اقلیم علاوه بر کنترل دمای هیترها –  آبیاری، تهویه، فن و سیستم سرمایشی و … را نیز کنترل می‌کند.

تاثیر منفی گازهای حاصل از احتراق بر رشد گیاهان

بخاری برقی گلخانه به دلیل کارآیی در حفظ گرما در سطح ثابت از محبوبیت بالایی برخوردار است. طراحی قابل حمل به شما امکان می دهد بخاری را به راحتی به هر جایی که نیاز دارید منتقل کنید. این بخاری گلخانه ای همچنین دارای محافظ دربرابر گرمای بیش از حد است که در صورت استفاده از آن در گلخانه یا گاراژ به شما آرامش می دهد.

انواع هیتر گلخانه

بزرگترین گلخانه، 16 فوت x 30 فوت است و دارای یک بخاری گازی تجاری با ظرفیت 30،000 BTU است. این مثال ممکن است به شما ایده ای بدهد که برای موقعیت گلخانه خود به چه نوع هیتر گلخانه ای نیاز دارید. تجهیزات بخاری گلخانه ای یکی از مهمترین ابزارها برای پرورش انواع گل ، گیاه و صیفی جات در گلخانه است که در شرکت انعکاس موجود میباشد.