برای یاسمین توکس و خوان دیوید بوررو، خانه جایی است که بیشترین لذت را دارند

توکس زیبایی‌شناسی خود را کلاسیک‌تر توصیف می‌کند، در حالی که Borrero به مدرن‌تر تمایل دارد، بنابراین بزرگترین چالش اسمیت ترکیب سبک‌های مربوطه بود. او سنگ مرمر را دوست دارد و او بوکله را دوست دارد. تمایل او به رنگ‌های طبیعی، کرم‌ها و رنگ‌های خنثی از ترجیح او برای رنگ‌های تیره کاسته نشد، بلکه آنها را به انتخاب‌های جسورانه‌تری سوق داد، مانند آشپزخانه‌ای که در آن تخته‌های سنگی تیره با رگه‌های سفید و رگه‌های شتری غالب بود. اسمیت علیرغم اختلافاتشان توانست نقاط مشترکی پیدا کند. توکس اصرار می‌ورزد: «این مانند یک جعبه بتنی نبود و احساس می‌کردم می‌توانم سبک نرم‌تر خود را در آن ترکیب کنم».

با توجه به اینکه چگونه این زوج توانستند در پی شیوع ویروس کرونا عروسی برگزار کنند، آنها انتظار داشتند برخی از مشکلات و تاخیرهای جزئی اینجا و آنجا وجود داشته باشد. اما هیچ چیز نمی‌توانست هیچ یک از آنها را برای طوفان‌های بی‌سابقه‌ای آماده کند که باعث نشت‌های عظیم در خانه شد و تمام پیشرفت‌های حاصل شده را از مسیر خارج کرد. توکس به یاد می آورد: «ما اتاق خواب اصلی خود را انجام دادیم، همه چیز زیبا بود، رنگ آمیزی شده بود، مبلمان آنجا بود، و این نشتی بزرگ داشتیم. ما مجبور شدیم چیزها را با مبلمان و مواد موجود تغییر دهیم، همه چیز در مورد چیدن سنگ چهار برابر قیمت بود… یکسری محورهایی وجود داشت که باید درست می‌کردیم، اما من فکر می‌کنم همه چیز عالی بود.

تصویر ممکن است حاوی لباس یاس توکس، آستین شلوار، لوازم جانبی بزرگسالان، حلقه جواهر، مو و موهای مشکی باشد

کارا اسمیت، طراح از استودیو KES، می‌گوید: «امروزه، وقتی مردم می‌گویند که خانه‌ای خنثی می‌خواهند، بسیار آسان است که به آن‌ها این ظاهر کرم تک‌نتی بدهیم. ما می خواستیم آرامش بخش باشد، اما خسته کننده نباشد.» دیوارکوب پشت توکس توسط Rosie Li برای Rosie Li Studio طراحی شده است.

عکس: مایکل کلیفورد

با توجه به علاقه آنها به سرگرمی، برای توکس و بوررو بسیار مهم بود که مناطق مختلفی برای میزبانی از دوستان و خانواده داشته باشند. اسمیت مصمم بود که این فضاها را از نورپردازی گرفته تا ظروف شیشه‌ای قفسه‌ها برجسته کند. توکس می‌گوید: «شب‌های بازی زیادی داریم، و این چیز ماست – دوستان ما می‌آیند و ما کارائوکه می‌خوانیم. ما می‌خواستیم فضایی زیبا برای همه دوستانمان بسازیم.» اتاق ناهار خوری یکی دیگر از فضای متمایز است که مهمانان را به گرمی دعوت می کند تا جنبه بازی خود را با دیوارهای سفالی رنگارنگ آزاد کنند، قبل از اینکه یک سقف زیبا و کاغذ دیواری آنها را متوقف کند. (هدف استفاده از رنگ‌های غنی و گرم برای جلوه‌ای آرام‌بخش بود به جای هر چیزی که خیلی بلند یا ساینده به نظر می‌رسید.) به منظور حفظ ثبات به طوری که فضای داخلی معاصر باقی بماند، اسمیت تأثیرات دهه 1970 را با ترکیبی از دوران ترکیب کرد.

شاید برای برخی تعجب آور باشد که وقتی تاکس به دنبال لحظه ای آرامش در آسایش خانه خود است، به خلوت دفتر پیچیده و قرمز رنگ خود عقب نشینی می کند – نه حمام اصلی که دارای میزهای مرمری و نورپردازی پر زرق و برق است. اما رضایت‌بخش‌ترین دگرگونی اتاق از بین بردن کابینت‌های رنگ‌شده «وحشتناک» که در اصل در اتاق خواب اصلی زوج بودند و جایگزینی آن‌ها با فضای قفسه‌بندی سفارشی بود. توکس می خندد: “شوهرم مثل این بود که “اینها کابینت های عالی هستند.”

این تصویر ممکن است حاوی قاب عکس و پنجره صندلی مبلمان دکور چراغ میز میز میز باشد

توکس با Crate & Barrel همکاری کرد تا مهد کودکی را طراحی کند که شبیه “اتاق خواب شاهزاده خانم” برای دخترش، میا ویکتوریا بود. او می‌گوید: «هر وقت به بچه‌دار شدن فکر می‌کردم، می‌دانستم که این دیوارهای آهکی واقعاً خنک را می‌خواهم. من همچنین قصد داشتم دیوارها را خودم رنگ کنم، اما خیلی خوب نشد، اما سعی کردم.

عکس: مایکل کلیفورد

source: https://www.architecturaldigest.com/story/jasmine-tookes-los-angeles-home-tour