ویژگی های یک اتاق فرار حرفه ای چیست؟-آل اسکیپ

اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند. اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند.

در سال 1962 سه دوست شب قبل از اعدامشان از مخوف‌ترین زندان تاریخ فرار می­‌کنند و تا امروز هیچ خبری از آنها نشده. از قبل در همه­ این اتاق­‌ها، برای شما یک سری سرنخ قرار داده شده. شما باید شش دانگ حواستان را جمع کنید و خوب بگردید تا بتوانید این سرنخ‌ها و ارتباطشان را با هم بفهمید و در نهایت در زمان خواسته شده، معما را اتاق فرار حل کنید.

پس بهتر است تلاش کنید هم گروهی هایی با ویژگی های شخصیتی و روحی متفاوت با هم را پیدا کرده و در تیم خود جای دهید. همان طور که در مطلب چگونه از پس اسکیپ روم ها بر بیایم اشاره شد، داشتن تیم همراه از مهم ترین اصول می باشد. دیم اسکیپ از دیگری مجموعه هایی می باشد که بازی گروهی اتاق فرار را در محیطی امن و پر از هیجان فراهم نموده است. سناریوهای طراحی شده توسط این مجموعه برای گروه سنی ۲۰ سال به بالا مناسب بوده و شرایط ایده الی را برای گروه های دوستانه و خانوادگی فراهم نموده اند. مجموعه اسکیپ روم بارکد دارای سه شعبه در مناطق مختلف تهران می باشد و در مجموع سه سناریو ترسناک و مهیج را پیاده سازی کرده است. در صورتی که افراد در هر مرحله از اتاق فرار نتوانند به بازی ادامه دهند، کافیست از گیم مستر درخواست کنند تا درب اتاق را باز کرده و به بازی تمامی افراد گروه خاتمه بدهند.

معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها

در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … اسکیپ روم یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی‌شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند. این بازی یک پدیده نسبتاً جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، استراتژی‌ها و راهنمایی، مجموعه‌ای از معماها و چالش‌ها را حل می‌کنند تا به هدف خود برسند. در این بازی، بازیکنان در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می‌کنند و با سایر بازیکنان تعامل برقرار می‌کنند. بازیکنان غالباً در دنیایی غوطه‌ور می‌شوند که برای اجرای مأموریت خود و فرار از اتاق، باید شخصیت‌ها را به‌خوبی مجسم کنند. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد.

به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است. سناریویی برگرفته از یک داستان واقعی و پرونده کلاهبرداری در سال ۲۰۰۶ در لوس آنجلس آمریکا دارد. توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند. این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند. این مجموعه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده و در محیطی بسیار مهیج و امن، شرایطی را برای به چالش کشیدن ذهن و فراهم کردن هوش و خلاقیت ایجاد نموده است.

باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید. زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند.

آشنایی بیشتر با اتاق فرار

اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است.

این لیست پینورست برای ده تا از اتاق فرارها و اسکیپ‌روم‌های ایران. شما هم اگر تجربه رفتن به اتاق فرار را دارید و به نظرتان اتاق‌فرارهای درست و حسابی دیگری هم هست که باید به آن‌ها سر بزنیم، برای ما اسمشان را در بخش نظرات بنویسید. فراموش نکنید که تجربه خودتان از این اسکیپ روم را با ما به اشتراک بگذارید. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید. برای این بازی، باید حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفر باشید تا بتوانید این معمای ترسناک و رازآلود را حل کنید. سناریوهای اتاق فرارها مختلف هستند که هر کدام، با توجه به مبلغی که برایشان می‌پردازید، درجه سختی و هیجان‌های مختلفی دارند.

  • اگر مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید، بارها در مورد اهمیت داشتن یک تیم قدرتمند صحبت کرده ایم.
  • ممکنه بخواید از توی یه تونل تنگ و تاریک رد بشید یا از ارتفاع بپرید.
  • اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.
  • اگر تک تک افراد گروه دارای شناختی نسبی نسبت به یکدیگر باشند، بازدهی تیمی بالاتر می رود.
  • برای اینکه بتوانید سرنخ‌ها را به خوبی پیدا کنید، باید بتوانید همانند یک خلاف‌کار فکر کنید.
  • اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است.
اگه تا حالا این بازی رو تجربه نکردید، پیشنهاد ما اینه که یکبار خودتون رو به چالش بکشین. چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های خودتعون مقابله کنید. ضمن اینکه حین حل معما لذت می‌برید و یه سرگرمی فوق‌العاده برای شماست. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

ویژگی های یک اتاق فرار حرفه ای چیست؟-آل اسکیپ