معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های داستان کودک

بهتر است کتاب‌هایی که به‌صورت غیرمستقیم به کودکان آموزش می‌دهند را در دسترس‌شان قرار دهیم. جلد دوم و سوم از کتاب قصه ” دشت گلهای شقایق ” تقدیم کودکان و نوجوانان عزیز می گردد. کودکان 3 تا 5 سال خیلی دوست دارند بیشتر صحبت کنند، بنابراین خواندن و بازخوانی کتاب‌های داستانی به آنها کمک می‌کند تا دایره لغات و واژگان خود را گسترش دهند. مطمئنا بیشتر کودکان در این سن نمی‌توانند بخوانند، بنابراین شما باید کتاب را برای او بخوانید؛ به خاطر داشته باشید که کتاب‌های داستان را با همان هیجانی که داستان دارد برای او بخوانید تا بتوانید آن را به خوبی به کودک منتقل کنید.

داستان کوتاه درباره اتحاد

قصه کودکانه در هنگام شب، باعث می‌شود تا فرزندتان درگیری‌های روزمره را کنار گذاشته و با ذهنی آرام به خواب برود. همچنین خواندن یک قصه کودکانه هر شب قبل از خواب، باعث ایجاد حس صمیمیتی باور نکردنی میان شما و فرزندتان خواهد شد. در دنیای امروزی، تقریبا تمام کتاب‌ها دارای رده بندی سنی هستند. با این وجود اگر میبینید فرزندتان با کتاب‌های مناسب برای رده بندی سنی خودش، ارتباط برقرار نمی‎کند، شاید بهتر باشد که کتاب‌هایی از رده‌ی سنی بالاتر یا پایین‌تر را هم امتحان کنید. در کتاب داستان های اختصاصی موشیما ، از عکس و اسم فرزند شما در تک تک صفحات استفاده خواهد شد.

شخصیت های داستان باید به خوبی معرفی شده و برای کودک باور پذیر باشند. مشکلات و مسائل شخصیت های داستان باید مشابه مشکلات و مسائلی باشند که کودک در آن سن با آنها مواجه می شود. در هر بسته از این کتاب های زیبا و جذابِ داستان که جنبه ی آموزشی نیز دارند، ۶ عنوان مختلف از داستان که برای آقا پسرهای عزیز و خانم دخترهای عزیز بسیار مناسب و جالب می باشد قرار دارد. برای خواندن داستان های کودکانه انگلیسی برای فرزند دلبندتان، می‌توانید به سایت همکار ما، Moonzia مراجعه کنید و از خواندن داستان های انگلیسی، لذت ببرید.

همچنین در مجموعه ما، امکان مشاوره رایگان برای خرید کتاب کودکانه وجود دارد و یتوانید از طریق زدن روی آیکون واتسپ در کنار تصویر با همکاران مجموعه ما صحبت کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. قهر کودک با کتابخوانی میتواند بسیار آسیب زا باشد زیرا باید کتاب نقش پررنگی در آموزش مفاهیم به کوذک و رشد او داشته باشد. کتاب یک چشم، دو چشم و سه چشم اثر برادران گریم ، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که مُنضم به تصاویر مناسب و متعددی است، به بیان اثرات نامطلوب تفاوت گذاری والدین بین فرزندان برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌پردازد.

معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های داستان کودک

نوشتن کتاب برای کودکان عمدتا در هر مقایسه ای به عنوان حوزه ای سخت تر و پرکاربرد تر شناخته می شود. و علت اصلی آن حساسیت ها و ویژگی های دوران کودکی است که در بزرگسالی کمتر دیده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک نویسنده ی کتاب کودک باید داشته باشد، خلاقیت می باشد.

فروشگاه تحریر۲۰ در فروش کتاب، برای شما مشتریان عزیز تخفیف های جذابی را در نظر گرفته است تا این گونه بتواند به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی کمک نماید. کتاب خواندن یکی از روش های بسیار مفید و هیجان انگیز برای پدر و مادرها و فرزندان است که بدین روش می توانند ساعات زیادی را در کنار یکدیگر بوده و در همین حین آموزش های لازم را نیز فرا گیرند. خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب و ارزان، در جهت رفاه حال مشتریان و ترویج فرهنگ مطالعه می باشد. برنامه را الان دانلود کنید و از تمام داستان های شگفت انگیز همراه با کوچولوهای خود لذت ببرید. داستان های باقی مانده از طریق اشتراک در دسترس هستند.

کتاب ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب برای بچه‌های خیلی کوچک نوشته‌ی لوئیس کارول ، داستان هیجان انگیز و جذاب دختری به نام آلیس را به تصویر می‌کشد که به سرزمینی شگفت انگیز قدم می‌گذارد و ماجراهای جالبی http://www.faraketab.ir را رقم می‌زند. کتاب «ماری ادلند، دخترک دانشمند» از مجموعه کتاب «راهت را پیدا کن»، داستان دختر کنجکاوی به نام رزی است که پرسش‌های زیادی دارد و مانند یک دانشمند برای یافتن پاسخ پرسش‌هایش پرسش‌های بیشتری طرح می‌کند،… در کتاب «ما خیلی دوستت داریم، داگل بغلی» از مجموعه کتاب «داگلی بغلی»، داگلی به همراه یکی از گوسفندان به نام فلاسی، به دنبال گوسفند کوچولویی می‌روند که صمیمی‌ترین دوست فلاسی است. کتاب «شهربازی پرماجرا» جلد اول مجموعه کتاب «ریاضی با موشی» است. در این مجموعه همراه با موشی به نام «آلبرت» با موضوعات مختلف ریاضی آشنا می‌شویم. مجموعه کتاب «ریاضی با موشی» مجموعه‌ای است که نشر…

دانلود کتاب پونی کوچولو – قسمت هفتم

این روزها علاوه بر رده سنی، کتاب پدرها و مادرها دغدغه‌ی دیگری هم برای تهیه کتاب مناسب برای فرزندانشان را دارند. آن هم انتخاب نوع کتاب از میان نسخه‌های چاپی، الکترونیکی و صوتی است. در این قسمت کمی درباره‌ی مزیت‌ها و معایت کتاب‌های الکترونیکی و صوتی برای کودکان و نوجوانان می‌گوییم و در نهایت از شما دعوت می‌کنیم تا در میان کتاب‌های طاقچه کتاب مناسبی پیدا کنید. ما می‌دانیم که پدر و مادر یا آموزگار و مربی‌ایی که در زابل، ارومیه، چابهار یا بندرعباس و بسیاری شهرها یا روستاهای ایران زندگی می‌کنند نمی‌توانند به برخی کتاب‌ها برای فرزندان خود برسند مگر این که به تهران سفر کنند. سفر کردن به تهران همان و درآویختن با غول ترافیک و شلوغی و پراکندگی همان.

بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان کودک در کتابراه کدام موارد هستند؟

او شخصیت اصلی کتاب «در راهِ کوه» است؛ کتابی که به جنبه‌های… «قصه‌های شیرین مغزدار» پنج داستان است که در پنج جلد جداگانه منتشر شده است. هر پنج داستان برگرفته از ادبیات کهن، افسانه‌ها و ادبیات عامیانه هستند. «حواسم به غریبه‌ها هست» به کودکان یاد می‌دهد که چگونه موقعیت‌های خطرناک را بشناسند و به چه کسانی اعتماد کرده یا از چه کسانی دوری کنند. این کتاب درباره‌‌ی خانواده و ارتباط سالم با دیگران است و به… » داستانی ساده و شیرین درباره‌ی خوکی است که زندگی روزانه و معمولی‌اش را دوست دارد.

  • در سال‌های نخست دبستان که کودکان با خواندن و نوشتن آشنا شده‌اند، می‌توانند کتاب‌هایی با متن ساده و کوتاه را خودشان بخوانند.
  • در انتهای داستان، باید همه مشکلات و مسائل حل شده و کتاب پایان خوشی داشته باشد (به عبارت دیگر در پایان داستان همه باید به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنند.) این مساله به خصوص برای کودکان خردسال اهمیت بیشتری دارد.
  • این موارد تنها بخشی از مزایای خواندن داستان برای کودکان است.
  • کتاب‌های داستان کودکانه نیز به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و موضوعات بسیار متنوع و جذابی دارند.
  • قصه کودکان نقش مهمی در شکل گیری باور ها و تخیلات یک کودک دارد.
نویسندگان قصه های موشیما تلاش می‌کنند تا در هر کتاب، یک نکته‌ی آموزشی، اعم از نکات علمی، اخلاقی و مهارت‌های زندگی، وجود داشته باشد. همچنین اگر کتاب های مناسب سنین پایین‌تر برای کودک بخوانید، داستان برایش ساده و بی محتوا جلوه می‌کند و حوصله‌اش سر می‌رودبه همین دلیل بسیار مهم است که کتاب هایی را برای فرزندتان مطالعه می‌کنید، طبق رده‌ی سنی او انتخاب شده باشند. ممکن است نام هوپا را تاکنون نشنیده باشید اما احتمالا تام گیتس، خانه درختی، کارآگاه سیتو یا ماکاموشی را شنیده‌اید. نشر هوپا که فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده، توانسته در طول 6 سال برای خود مخاطبان وفادار زیادی دست و پا کند.