معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

هم اکنون حساب شما شارژ شده و شما آماده انجام معامله هستید. برای انجام معامله فیوچرز مجدد به صفحه معاملات فیوچرز مراجعه کنید. برای اینکه کارمزد کمتری پرداخت کنید پیشنهاد می‌کنیم که شبکه را مانند تصویر بالا بر روی “TRX” قرار دهید. مراحل ثبت نام تکمیل شد و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید. با انتخاب این گزینه هنگام برداشت، صرافی از شما کدی که اینجا وارد می‌کنید را درخواست میکند.

6- امکان تبدیل فیات به ارز دیجیتال و رمز ارز به رمز ارز فراهم است. برای تنظیم عبارت امنیتی ایمیل ابتدا با انتخاب گزینه “set” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا می‌شوید. این مورد از حساب کاربری شما در برابر حملات فیشینگ ایمیل و وب‌سایت محافظت می‌کند. توجه کنید که اگر با VPN وارد سایت صرافی می‌شوید این گزینه را به‌صورت غیرفعال نگه‌دارید.

پلتفرم های مختلفی برای معاملات ارز دیجیتال وجود دارند. اما بعد از تحریم های ایالت متحده بیشتر این پلتفرم ها دیگر خدماتی به کاربران ایرانی ارائه ندادند و ای پی کاربران ایرانی را مسدود کردند. در این بین چندین صرافی مانند صرافی کوکوین و صرافی کوینکس خدمات خود را برای کاربران ایرانی محدود نکردند. در بیشتر مواقع پیشنهاد می‌شود برای افزایش امنیت سرمایه‌های خود، پس از خرید و مبادله رمز ارزها، آنها را به یک کیف پول خارجی مانند تراست ولت، یا صرافی ایرانی انتقال دهید.

آموزش صرافی کوکوین | آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین (Kucoin) + ویدئو

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

تریدینگ پسورد ۶ رقمی خود را انتخاب نموده و بعد از اینکه در هر دو قسمت آن را وارد نمودید، بر روی گزینه «Confirm» کلیک کنید. در ادامه از برنامه Google Authenticator کد موقت را دریافت نموده و در قسمت مربوطه وارد کنید و گزینه «Next» را کلیلک کنید. همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد، در کوکوین برای فعال‌کردن تأیید هویت دو مرحله ای، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator». کدی که ثابت می‌کند که خود فرد گذر واژه را وارد نموده نه کس دیگر. عامل دوم از طریق تایید پیامکی و یا تایید ایمیل صورت می‌گیرد.

برای سفارشات استاپ لیمیت، هیچ محدودیتی برای قیمت محدود شده وجود ندارد. سیستم به طور خودکار بررسی می کند که آیا آخرین قیمت تراکنش این سفارش از حد حفاظت از قیمت صرافی کوکوین فراتر رفته است یا خیر. در این صورت، بخشی از سفارش در محدوده قیمت مورد معامله قرار می گیرد و مابقی لغو می شود. کارمزد معاملات اسپات صرافی کوکوین از ۰.۱٪ شروع می شود. می توانید با نگه داشتن KCS یا افزایش حجم معاملات خود، کارمزد معاملات خود را کاهش دهید. تنظیمات امنیتی را پیدا کنید، روی “Setting” کلیک کنید و سپس روی “Send Code” کلیک کنید، یک کد تایید ایمیل به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود.

صرافی کوکوین

در ادامه، معامله را روی حالت بازار یا Market قرار دهید و حجمی از دارایی اتر خود را که می‌خواهید با آن بیت کوین بخرید، مشخص کنید. برای مثال، اگر این حجم را روی ۷۵ درصد قرار دهید، سفارش بازار یا Market، ۷۵ درصد از دارایی اتر شما را به سرعت برای خرید بیت کوین خرج می‌کند. و همچنین امکان معامله در سه بخش، فیات، مارجین و فیوچرز را برای تریدرها فراهم کرده است. در ادامه با اموزش کامل صرافی کوکوین، خود را به روز نگه دارید. حال که با مزایا و ویژگی‌های صرافی کوکوین آشنا شدید، در ادامه، آموزش کامل صرافی کوکوین را مطالعه کنید. در اینجا دو ارز برای وام گرفتن در نظر گرفته شده است و قرض کردن سرمایه از صرافی کوکوین را مشاهده خواهید کرد.

Kucoin یک صرافی واسطه ای است که به شما اجازه می دهد که اقدام به خرید، فروش و تبادل بسیاری از ارز های دیجیتال کریپتوکارنسی کنید. ارز دیجیتال را به آدرس فوق ارسال کنید تا حسابتان شارژ شود. بر روی گزینه «Send Code» کلیک کنید تا کد تایید به ایمیلتان ارسال شود. در مرحله آخر باید روی گزینه send code که در رو به روی کادر اول قرار دارد کلیک کنید. در این مرحله حساب شما ساخته شده است و وارد صفحه‌ اصلی کوکوین می‌شوید. صرافی کوکوین تقریبا سابقه به اندازه صرافی بایننس دارد.

در قسمت Referral code می‌توانید با استفاده از کد معرف که در لینک ثبت‌نام قرار داده شده تا ۲۰٪ تخفیف در کارمز معاملات دریافت کنید. در این قسمت اگر دارای کارت‌های اعتباری یا بدهی هستید، می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها پول فیات خود را به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کنید. باید مدارک احراز هویت ارسال کنید تا کد دو مرحله ای رو بازیابی کنید.

مورد دیگری که در لیست امنیت صرافی کوکوین قرار دارد Restrict Login IP است. در مرحله بعدی با کلیک بر روی لینک “Terms of use” قوانین و شرایط استفاده از صرافی را با دقت مطالعه کرده و در صورت موافقت، ادامه مراحل ثبت‌نام را طی کنید. در صورت نگهداری رمزارز بومی صرافی، تخفیف قابل‌توجهی در کمیسیون معاملات دریافت کرده و رمزارز بیشتری بدست می‌آورید. گزینه stop market از شما دو قسمت میخواد که وارد کنید ، قسمت stop price که مشخص میکنید در چه قیمتی اردر شما فعال بشه . گزینه price در این قسمت موجود نیست و خود صرافی به بهترین قیمت ممکن اردر شما فعال میکنه ، و amount که مقدار وارد میکنید. در صورت فراموشی رمز ترید یا Trading Password در صرافی کوکوین چه باید کرد؟ اگر شما هم رمز ترید کوکوین خود را فراموش کرده اید لا…

ویژگی های صرافی کوکوین

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.