مجتمع مسکونی آرل | 3darchitecture

بخاطر کنترل ترافیک منطقه این اتوبان یکی از مزیت های این مجتمع می باشد. این سبک طراحی باعث شد که ساکنین مجتمع دسترسی راحت تری به تمام نقاط مجتمع داشته باشند. از بازیگران آن می‌توان به جک اوکانل، جیمی توماس کینگ، رالف برون، و راسل تووی اشاره کرد. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

  • مجتمع مسکونی نسترن پردیس شامل 266 واحد است که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن به بهره برداری رسیده است.
  • از این رو، در طراحی مناسب یک مجتمع مسکونی، خلق فضا با کیفیت‌های متفاوت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت و کیفیت‌های فضایی متنوع و مناسب، به ما در پیشبرد هدفمان کمک شایان توجهی می‌کنند.
  • شرکت محلی OFIS Architects ساختمان تتریس آپارتمان ها را با استفاده از مواد مقرون به صرفه اما با کیفیت مانند کاشی های گرانیتی و کفپوش بلوط ساخته است.
  • در معرفی مجتمع های مسکونی پردیس، در این مجتمع ها آن دسته از آپارتمان ها که نسبت به بقیه در این گروه قدیمی تر هستند، شامل ۴ طبقه 1 واحدی بدون آسانسور بوده و اکثرا نمای آجر ۳سانتی دارند.

نام گروه ٤ از همكاری ٤ دوست در خانه‌ای با پلاك ٤ به وجود آمده است. هر بلوک دارای 75 واحد ، که جمعا به ازای دو بلوک 150 واحد مسکونی داراست . در سایت فایل معماری نمونه های تطبیقی زیادی در قالب فایل پاورپوینت منتشر شده است که از لینک های زیر می توانید به پربازدید های آنها دسترسی داشته باشید. تعداد بلوک های آن 42 بوده است که در قالب بلوک های سه، چهار و نه طبقه بنا نهاده شده اند. فروشگاه، سینما، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و … از جمله سایر امکانات این مجتمع به شمار می آیند.

طراحی جالب ویلا در ژاپن که به چهار برگ معروف است

گروه معماری MVRDV جزئیات پروژه ای جدید از یک مجموعه مخلوط تجاری-مسکونی را منتشر نمود. این پروژه در یک سایت صنعتی در شهر آلمان کیل آلمان واقع شده که بر اساس روند گسترش پروژه های چند عملکردی و انعطاف پذیر ارائه شده است. پروژه تجاری مسکونی، طراحی سازگار یک پروسه پیشرفته جهت رفع نیازهای بشر در خواستگاهی آینده نگر می باشد. یکی دیگر از عناصر مهم و جالب توجه در طراحی این مجتمع مسکونی، فضای سبز آن است؛ همچنین یکی از عناصر بومی و محلی ای که در ارتباط مستقیم با این فضاهای سبز می باشد، تراس های این مجتمع مسکونی است! این تراس ها به کمک پل هایی چوبی از نمای ساختمان فاصله گرفته اند و به سبب نوع ارتباطشان با درختان کاشته شده در محوطه، بیشتر از تراس به خانه های درختی شباهت دارند.

مجتمع چناران پارک رزیدنس

مسئولان طراحی این پروژه آرتور امید آذری و جعفر لطف اللهی هستند و مجموعه باغ آپارتمان دولت با مساحت متر مربع در شمال تهران واقع شده‌است. سایت این پروژه از معدود باغ‌های حفظ شده منطقه است و استراتژی طرح نیز در راستای حفظ درختان باغ بوده‌است. به این منظور، فضای خالی بین درختان، محل قرارگیری حجم است و با یک ساخت و ساز صحیح حجمی شکیل با حفظ فضای سبز قابل رویت است. با عقب و جلو کردن لبه‌های خارجی طبقات، تراس‌هایی برای هر واحد شکل گرفته‌است که در ایجاد سلسله مراتب فضایی نیز نقشی موثر دارند.

سلام من ميخوام ي هيات مديره تعيين كنم كه چون مجتمع شامل ١٧ پلاك زمين كشاورزي است از هر لحاظ اشد اخبارات قانوني را داشته باشه كه كسي بدون اجازه هيات م … استفاده از محتوای سایت شابش فقط با ذکر منبع ، بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت مجله خبری معماری سه بعدی تجارت شخص به شخص ایرانیان می‌باشد. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است. در صورت امکان سرویس بهداشتی مجزا دارد، در این فضا کمد لباس نسبت به سایر اتاق‌ها بزرگ‌تر است و برای اتاق‌خواب‌ها نور شمال و شرق مناسب می‌باشد.

http://1biti.ir