طراحی ویلا لاکچری و مدرن از 0 تا 100 با مدلهای روز 2023 | elitarchgroup

طرح تو طرح برای هر پروژه درحال ساخت شما، ده‌‌ها طرح ارزنده با ایده‌های نو، از معماران توانای سرتاسر ایران ارائه می‌دهد. ۵.توجه به نورپردازی در شب نقش بسیار مهمی در زیبایی ویلا دارد و جذابیت نما را دوچندان میکند. همانطور که اشاره شد داشتن ویلا در مکانی دنج و بکر رویایی است که اکثریت به آن فکر کرده و تصورشان از ویلا یک بنای با شکوه و گران‌قیمت می‌باشد. البته ناگفته نماند همانطور که خرید یا ساخت ویلا تصمیمی شگفت‌انگیز است، پر هزینه نیز می‌باشد. بهترین نماهای کلاسیک دنیا برای سالهای بسیار دوری هستند.معماری هنر قصه گفتن است و معماران قصه… بازسازی ساختمان یکی از کارهای محبوبی است که صاحبان خانه انجام می دهند.

مکان های مناسب نزدیک تهران برای ساخت ویلا

همچنین قسمت صبحانه خوری و ناهارخوری نیز باید نزدیک به آشپزخانه باشد تا استفاده از آن به سادگی امکان پذیرد . در این قسمت نیز می توانیم با توجه به چیدمان آن بارتعبیه کنیم و فضا را لوکس تر جلوه دهیم. طراحی ویلا سنتی باید به گونه ای باشد که نشانه هایی از گذشته و سنت های قدیمی در آن وجود داشته باشد . در طراحی ویلا سنتی می توانیم مانند معماری سنتی از حیاط مرکزی استفاده کنیم و درون گرایی را در ویلای خود القا کنیم .

معمولا در آغاز طراحی ویلاهای مدرن، تعیین نوع فضاهای مورد نیاز ساکنین با توجه به عملکرد آنها در اولویت است. سوال مهمی که باید در ابتدای طراحی پاسخ داده شود، تعداد نفرات ساکن در ویلا یا در واقع تعداد افرادی است که باید فضاها با توجه به آنها طراحی شود. پس از پاسخگویی به این سوال، لازم است که نوع کاربری و نیاز افراد مشخص شود تا چینش فضایی کاملا منطبق بر عملکرد آنها باشد.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا چقدر است؟

ویلاهای با مساحت 100 متر در هر طبقه و یا کوچکتر جزء ویلاهای کوچک دسته بندی می شوند. برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک اولین و مهمترین نکته رنگ ساختمان می باشد که بهترین رنگ سفید می باشد . البته لازم به ذکر است دریافت مجوز های لازم برای ساخت ویلا شاید کمی باعث دردسر شود; اما این مشکل نیز با پیگیری های لازم به راحتی نوع خاک رفع خواهد شد.

  • در طراحی ویلا کلاسیک بیشتر از ستون های قطور به سبک معماری سنتی استفاده می شود.
  • دیدن باغ‌های سرسبز و زیبا و طبیعت بکر و داشتن یک ویلا ، به سبک طرح ویلای مدرن و لاکچری ، که دارای حجم یکپارچه و فضای داخلی بزرگ و دلباز است حس خوب یک زندگی سالم و زیبا را برای شما به وجود می آورد .
  • دوبلکس بودن یک ویلا از این نظر می‌تواند مهم باشد که شما در یک زیربنای ثابت بتوانید مساحت بیشتری را برای پلان ویلا در اختیار داشته باشید و فضاها در آن به‌اندازه کافی دلباز و آرامش‌بخش باشد.
  • از اتفاقاتی که همیشه ایجاد محدودیت درطراحی تخصصی ویلا به وجود می آورد و طراحان را به چالش می کشاند، ایستایی و پایداری سازه ای ویلا صورت گرفته است.
  • در اتود زنی‌ها و همراه با حجم و نمای ویلا شکل‌گرفته و هم‌زمان فضاهای موردنیاز نیز باید در نظر گرفته شوند.
  • استفاده از عناصری نظیر سرستون ها، نقوش هندسی غربی، مجسمه های تزیینی و ….در طراحی تخصصی ویلای ایرانی سادگی در هندسه و طراحی ویژگی بسیار مهمی است.
طراحی ویلا لاکچری و مدرن از 0 تا 100 با مدلهای روز 2023 | elitarchgroup