ریحانا پنت هاوس شهر قرن را با قیمت 25 میلیون دلار فهرست می کند

پنت هاوس شهر قرن ریحانا، لس آنجلس – واحدی در طبقه 40 در یک جواهر معماری توسط رابرت AM استرن که واقعاً می توان آن را “الماس در آسمان” نامید – به طور رسمی وارد بازار شده است. بنیانگذار Savage x Fenty به دنبال فروش مسکن اخیر خود در The Century، آپارتمان 42 طبقه تخم مرغی استرن، به قیمت کمتر از 25 میلیون دلار است. طبق گزارش راب ریپورت، طبق گزارش ها، خواننده “Work” هرگز به خانه 9300 فوت مربعی نقل مکان نکرد و چند ماه است که به دنبال خریداران خارج از بازار است.

ریحانا حدود یک سال پیش اقامتگاه معاصر را از نیک مولنار، بنیانگذار Afterpay به قیمت 21 میلیون دلار خرید. قبل از مولنار مرحوم دوستان بازیگر متیو پری در خانه چهار اتاق خوابه و هشت حمام زندگی می کرد که یک طبقه کامل از آسمان خراش ساخته شده در سال 2010 را در بر می گیرد.

به لطف پلان تخم مرغی شکل و پنجره‌های کف تا سقف، این خانه مرتفع دارای منظره 360 درجه از اقیانوس آرام و خط افق LA است. چهار تراس با اندازه سخاوتمندانه برای بوت کردن وجود دارد که هر کدام رو به جهت اصلی و مجموعاً 1900 فوت مربع فضای بیرونی دارند.

یک اتاق عالی در قلب اقامتگاه دارای سقف های بلند است و توسط دو شومینه از چهار شومینه واحد رزرو شده است. در سوئیت اصلی، پنجره‌های بزرگی روی دیوار منحنی قرار گرفته است و مناظر درخشانی از شهر را در شب فراهم می‌کند. اتاق خواب لوکس همچنین دارای یک شومینه، حمام و کمد دوتایی و چندین قسمت برای استراحت است.

عضو شوید

امروز به AD PRO بپیوندید و جای خود را در کارگاه Outdoor Trend رزرو کنید

فلش

این میلیاردر باربادوس هنوز صاحب یک واحد کوچکتر در این ساختمان است که در سال 2014 خریداری کرد. زمانی که او اسپرد را از مولنار خریداری کرد، این فضا به عنوان محل سکونت اصلی او گزارش شد. طبق گزارش راب ریپورت، مادر دو فرزند در حال حاضر عمدتاً در عمارت 13.8 میلیون دلاری خود در بورلی هیلز زندگی می کند. از زمان خرید آن ملک در سال 2021، او قبلاً خانه همسایه به سبک تودور را خریده و فروخته است.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/rihanna-lists-century-city-penthouse