تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده

مطمئنا شما دوست ندارید یک فرد کم تجربه تزریق ژل لب شما را انجام دهد. از آنجایی که مراکز زیادی در این رابطه با قیمت های مختلف وجود دارند بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که به فنون تزریق و آناتومی صورت کاملا آشنا باشد. لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند.

سوالات متداول در مورد تزریق ژل لب

با کارشناسان آموزش مشاوره و درخواست خود را مطرح نموده و کارشناسان ضمن بررسی وضعیت شما و کارگاه مد نظر ، ثبت نام نهایی شما را انجام خواهند داد. جهت انتخاب کیس آموزشی جهت انجام کار عملی با کارشناسان آموزش مشاوره نموده و سلامت جسمی و روحی کامل و نداشتن سابقه بیماری زمینه ای و حساسیت و عدم مصرف دارو و اطلاع از شرح حال زیباجو کامل الزامی میباشد. همراه داشتن کیس آموزشی توسط شرکت کننده الزامی و ساعت حضور کیس جهت انجام کار عملی با هماهنگی و تایید کارشناسان آموزش انجام خواهد گرفت. در برخی کارگاهها شرکت کنندگان میتوانند تحت نظر اساتید روی کیس واقعی کار عملی را انجام دهند و در برخی کارگاهها با استفاده از مولاژ کار عملی آموزش و انجام داده خواهد شد. بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است. ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو تهران همه روزه از شنبه تا پنجشنبه در خدمت شما هستیم.

تفاوت تزریق چربی با تزریق…

پزشک معالج باید اولا” شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا” به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا” آشنا باشد. گروه علمی آموزشی پردیس به عنوان نماینده آکادمی علوم و فنون اروپا در ایران و خاورمیانه، دوره ها و کارگاه های آموزشی متعددی در حوزه‌های مهارت های حرفه ای سلامت، پوست مو و زیبایی، نوآوری و کارآفرینی سلامت و روانشناسی مثبت برگزار می نماید. در میان روش‌های زیبا سازی صورت، پروسه‌های حجم‌دهی امروزه بیش از هر دوره‌ی دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شرکت در کلاس های آموزش تزریق فیلر نیازمند چه شرایطی است؟

افرادی که لب‌های باریکی دارند می‌توانند از تزریق ژل روسی برای ایجاد تغییری با ظاهری طبیعی در لب‌های خود مراقبت های بعد از تزریق ژل لب استفاده کنند. چرا که حاشیه لب‌ها بخصوص لب بالایی به شکلی کاملا طبیعی پهن‌تر می‌شود. تزریق ژل لب مدل روسی نیازمند ظرافت و دقت بالایی است که انجام آن از هر اوپراتوری ساخته نیست. برای دستیابی به بهترین نتیجه باید کار را به متخصصان با تجربه بسپارید.

  • در نهایت این مواد که بصورت نقطه ای تزریق شده اند به هم متصل شده و یک خط کامل را درمان می کنند.
  • علاوه بر این می‌توانیم به شکل‌های مختلفی لب‌هایتان را بی‌حس کنیم.
  • البته این موضوع تا حد زیادی به حالت اولیه لب‌های شما و اینکه آیا قبلا مدلی را بر روی لب‌های خود پیاده کرده‌اید یا نه؟ بستگی دارد.
  • ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود.
  • پس از اتمام دوره تزریق ژل با هیالورون پن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، تزریق ژل با برند مناسب و در حجم مناسب برای انواع فرم صورت با لب های مختلف را برای مشتریان انجام دهید.
  • همچنین افرادی که لب‌های قیطونی شکل و نازکی دارند؛ از این مدل می‌توانند برای حجیم‌تر شدن لب‌هایشان استفاده کنند.

در ابتدای آموزش هیالورون پن با انواع ژل های مورد استفاده در این روش آشنا می شوید. با اینکه شما صورتتان را برای کار تمیز و آماده کرده اید، باز هم پزشک قبل از تزریق نواحی مورد نظر را تمیز و ضد عفونی می کند. بیشتر برندهای فیلر در بازار دارای ترکیبی به نام لیدوکائین هستند که اثر بی حسی موضعی خفیف ایجاد می کنند و باعث انجام راحت تر این تزریق میشوند. بهتر است ورزش های سنگین را تا مدت کوتاهی پس از تزریق ژل لب کنار بگذارید. با اینکه تزریق ژل لب عمل سنگینی نیست اما سعی کنید یک روز پس از تزریق کاملاً استراحت نمایید.

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده