تاریخچه اتاق فرار اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

همیشه از هر جایی که اسکیپ روم رزرو می کنید، به شما موقعیت جغرافیایی داده می شود و باید قبل از اینکه سانس اتاق فرارتان شروع شود در آنجا حاضر شوید. البته برخی از اسکیپ روم ها، شما زمانی که به لوکیشن می رسید از همانجا بازی شروع می شود. با همه این تفاسیر، شرکت کنندگان در طول بازی همیشه باید به اکتورها احترام بگذارند چون آن ها هم یک انسان هستند و کار خود را انجام می دهند.

مرحلۀ هشتم: تست اتاق با تیم‌های آزمایشی

هدف اصلی طراحی این ژانر ترساندن نیست بلکه ایجاد فضایی پر از تشویش و تردید است. این سبک موضوعاتی مانند اتفاقات تاریخی، موجودات فراطبیعی، و غیره را فرا می؜ گیرد. در این مدت زمانی باید شرکت‌کنندگان سرنخ‌ها را پیدا کرده و معما را حل کنند.

  • Escape Room Game یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است.
  • همیشه باید یه ربع الی بیست دقیقه زودتر از شروع بازی در محل حضور پیدا کنید.
  • چالش ها و معماهای اتاق فرار نباید خیلی آسون و یا خیلی سخت باشه.
  • اما اگر شما طرفدار هیجان بالا هستید و دنبال تجربه‌کردن چیز‌های جالب و هیجان‌انگیز هستید؛ باید بدانید که یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی‎هایی که با آن می‌توانید به یادماندنی‌ترین خاطره زندگی خود را رقم بزنید، بازی اتاق فرار اتاق فرار می‌باشد.
  • همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، هر ژانر اسکیپ روم دارای قوانین مختص به خود است و وقتی که افراد وارد اتاق مدنظرشان می‌شوند، باید با استفاده از سرنخ‌ها از اتاق بازی خارج شوند.

اکتورها بخصوص آن هایی که در اسکیپ روم های ترسناک چه اسلشری چه جنی و روحی حضور دارند کاملاً به کار خود مسلط هستند و شما نیازی نیست از این بترسید که مبادا به شما آسیبی وارد شود البته در صورتیکه قوانین را رعایت کنید. سبک جدیدی از اسکیپ روم ها، اتاق فرار های جنلگی نام دارد که معمولاً جنایی و ترسناک هستند. در ایران و تهران اتاق فرار جنگلی داریم با نام جنگل مردگان، بال بولی، جنگل الفین و غیره. در این اسکیپ روم ها شما وارد یک محوطه جنگلی با درختان بلند قامت می شوید که مه همه جا را گرفته و باید به دنبال سرنخ ها برگردید بین قاتلان و جن ها.

تاریخچه اتاق فرار اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

در این بازی نه تنها هیجان خاصی وجود داشت بلکه تمامی اعضا یک بازی تیمی و گروهی موفق را جهت نجات شهر از یک حادثه تروریستی تجربه می‌کردند. است، می توانید شخصا در بازی حضور داشته باشید و با چالاکی خودتان معماهای موجود در بازی را حل نمایید، همچنین محدود بودن تایم بازی جذابیت گیم را دوچندان می کند. همچنین پلن های موجود در بازی از قبل تعیین و طراحی شده اند و زمان مشخصی را اپراتور بازی برای اتاق در نظر گرفته است تا کاربران بازی بتوانند از اتاقی که در آن قرار گرفته اند، فرار کنند. این کار علاوه بر تخصص بالا، نیاز به تجهیزات و امکانات پیشرفته دارد. برای مثال می توان به لیزر هایی اشاره کرد که در بعضی از انواع اتاق فرار ترسناک استفاده می شود. اگر فضای حاکم بر بازی ترسناک باشد، نیاز به میزان نور کمتر دارد اما باید بیشتر از نور هایی به رنگ قرمز و آبی استفاده شود تا هیجان بازی برای شرکت کننده ها افزایش پیدا کند.

سناریوی جذاب از ویژگی های یک اسکیپ روم خفن است

شما باید افراد رو بدون هیچ دستورالعمل صریحی راهنمایی کنید و مطمئن بشید که اون‌ها با سرعتی ثابت و بدون عقب افتادن به جلو حرکت می‌کنن. به احتمال زیاد تاکنون چندین بار در سریال‌ها و فیلم‌ها شاهد فرار افراد از دست قاتلان، فرار زندانیان از زندان یا تلاش برای فرار کردن از زندان گروگانگیران بوده‌اید. شرکت کنندگانی که برای اولین بار با این سرگرمی آشنا می؜ شوند، تمایل زیادی برای تجربه دوباره آن از خود نشان می ؜دهند. در روند بازی، ذهن داوطلب به اندازه زیادی درگیر فرار از اتاق تا قبل از تمام شدن تایم بازی است. به همین علت به امور روزمره کاری و مشکلات زندگی خود فکر نخواهد کرد.

اتاق فرار ترسناک اسلشری