بهترین لپ تاپ گیمینگ 20 تا 30 میلیون تومان کدامند؟ دیجی 63

امروزه لپ تاپ‌ها در بین کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا تقریباً به اندازه یک رایانه رومیزی قدرتمند هستند و مزیت قابل حمل بودن هم اضافه شده است. بنابراین، لپ‌تاپ‌های ممتاز هم برای گیمرها و هم برای تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای بهترین کارایی را دارند، زیرا می‌توانید تمام کارهای خود را در حال حرکت انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی های عالی Lenovo Legion 5 صفحه کلید گیمینگ آن است. صفحه کلید Legion TrueStrike نورپردازی RGB four ناحیه ای را ارائه می‌دهد که در بازی‌ها نسبتاً محبوب است.

خرید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M433ia-eb1017

قبل از مطالعه نقاط ضعف و قوت هر دستگاه، باید بدانید که بدنه فلزی در کنار زیبایی خود، به راحتی آسیب می‌بیند. یعنی اگه قیمت دلار کاهش یا افزایش پیدا کنه، روی قیمت لپ تاپ هم تاثیر داره. بنابراین اگه نیاز به لپ تاپی یا هر وسیله ای دارید اون رو تهیه کنید و از استفاده کردن اون لذت ببرید. لپ تاپ Asus TUF Gaming FX505DT-A / Ryzen H / 8GB / 1TB+256SSD / 4GB GeForce GTX1650 در حال حاضر در کمتر فروشگاهی موجود هست و قیمت اون حدود 25 میلیون تومان بود. هر دو برند یعنی ایسوس (سری TUF و ROX) و MSI برای گیمرها لپ تاپ های فوق العاده ای دارند. با توجه به بودجه تون و مشخصات این لپ تاپ، بله میتونه یک گزینه مناسب برای گیم باشه.

این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می‌شود و در نتیجه می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید. با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت. یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور sixteen گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است. از نظر سخت افزاری شاهد لپ تاپی با پردازنده مرکزی اینتل Core i7-1165G7 با فرکانس 2.8 تا 4.7 گیگاهرتز، پردازنده انویدیا GeForce MX330 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی هستیم.

شرکت ایسوس برای مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 کارت گرافیک GTX 1650 را در نظر گرفته که از نوع 128 بیتی بوده و دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است. همچنین رم eight گیگابایتی 2933 مگاهرتزی به پردازنده مرکزی کمک می‌کند تا دستورات را در زمان کمتری انجام دهد. لنوو برای کاهش هزینه ها و ارزان‌تر تمام کردن این محصول از کیفیت ساخت آن کم نکرده است. این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان، بدنه‌ای تمام آلمینیومی دارد که کاملا مستحکم و بادوام است. این لپ‌تاپ توانسته گواهی دوام MIL-STD 810G کسب کند تا مطمئن شوید در فضای اداری اتفاقی برای آن نمی‌افتد. صفحه نمایش اولد این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون، تاچ نیست و گلس محافظتی لبه به لبه ندارد.

سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون از برندهای مختلف استفاده کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. در این لیست از لپ‌تاپ‌هایی از ایسوس، ام اس آی و لنوو نام بردیم که تمام آن‌ها به راحتی جزو بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون به حساب می‌آیند. پس اگر به فکر خرید لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان افتاده‌اید، این مطلب قطعا به شما در داشتن انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. پردازنده اینتل Core i9 نسل یازدهم و گرافیک RTX 3070 هستند که GS76 Stealth با به گزینه‌ای جذاب برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا سقف eighty میلیون تبدیل می‌کنند. این پردازنده و چیپ گرافیکی سرعت پردازش four.9 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه GDDR6 را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. در صورتی که طراحی بدنه لانه زنبوری شکل سری Tuf ایسوس را می‌پسندید، اما قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده را دارید، باید نگاهی به TUF Dash F15 FX516PR-A بیاندازید.

  • لپ تاپ گرافیکی ایسر به پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند Ryzen H در کنار 16 گیگابایت رم مجهز شده است و می‌تواند قوی‌ترین لپ تاپ مهندسی برای رشته‌های صنایع، معماری و برق باشد.
  • یه لپ تاپ acer مدل aspire 573G دارم و میخوام اونو بفروشم در حد نو و برای کار دانشجویی نیاز به یه لپ تاپ خوب دارم.
  • در این بازه قیمتی دو انتخاب وجود دارند که با اختلاف سایر رقبای خود را شکست می دهند.
  • این بهترین لپ‌تاپ تا 30 میلیون تومان مجهز به ErgoLift Hinge یا همان پایه بلندکننده ارگونومیک ایسوس است که باعث افزایش جذابیت آن شده است.

در ساخت آن از زرق‌وبرقی که در سری لپ تاپ های Zephyrus ایسوس سراغ داریم، خبری نیست. در میان مدل‌های معرفی شده در این راهنمای خرید، گزینه‌های متفاوتی از نظر نمایشگر وجود دارد. لپ تاپ HP مدل پاویلیون X360-15T ER000 با نمایشگر لمسی و یک قلم جذاب به خانه شما می‌آید.

بدنه ی R465FA به گونه ای طراحی شده است که آن را جزء لپ تاپ های رده بالا کرده است. وزن این لپ تاپ 1.four کیلوگرم است و برای جا به جایی آن کوچک ترین مشکلی را ندارید. بهترین لپ تاپ زیر forty میلیون در ردیف لپ تاپ هایی قدرتمند با کاربردهای تخصصی و سنگین می باشد. در واقع این نوع لپ تاپ ها دارای امکانات پیشرفته ای هستند و توانایی انجام کارهایی را دارند که لپ تاپ های معمولی توان انجام آن را ندارند. صفحه نمایشگر 17.three اینچی GS76 Stealth از نوع IPS است و تصاویر را با رزولوشن QHD نمایش می‌دهد. همچنین بلندگوهای Hi-Res برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر به بیشترین حد ممکن برسد.

در نظر داشته باشید که مدلهای تیرهتر، بسیار براق‌تر و گران‌تر دیده می‌شوند که بیشتر به خاطر این است که رنگ و تناژی یکسان در کل نمایشگر و بدن دیده می‌شود. متاسفانه، کیفیت تاچ پد ضعیف و زیر حد استاندارد است (حتی استاندارد لپ‌تاپ‌های اقتصادی)! هرچند حرکات جانمایی روان، و بدون پریدن‌های ناگهانی است اما کلیدهای موس تاچ پد بسیار نرم و اسفنجی و کم عمق هستند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 20 تا 30 میلیون تومان کدامند؟ دیجی 63

البته در شرایطی که به اینترنت متصل نباشید و کار دیگری هم با لپ‌تاپ انجام ندهید. نور‌ پس‌زمینه کیبورد، نبود سیستم عامل به صورت پیش فرض، باتری three سلولی 45 وات ساعت و استفاده از درگاه‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های کلیدی این لپ تاپ گیمینگ است. در این مقاله سعی کردیم برای شما بهترین سیستم تا 30 میلیون را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب آسان و دقیق تری در هنگام خرید یک سیستم گیمینگ میان رده داشته باشید. پردازنده پیشنهادی ما برای این سیستم، سی پی یو اینتل مدل Core i F است. این مدل که از نسل یازدهم پردازنده های اینتل با نام Rocket Lake است، جزو سی پی یو های میان رده نسل خود محسوب می شود که فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتزی دارد و در حالت حداکثری خود این مقدار به 4.four گیگاهرتز افزایش می بهترین بند های هوشمند یابد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]