انتخاب رشته ریاضی گروه مشاور برتر | darsjet

انتخاب رشته ریاضی گروه مشاور برتر | darsjet

در صورتی که پس از مطالعه مقاله فوق هنوز هم ابهاماتی در ذهن دارید با مشاوران مرکز مشاوره الو سلام مشاور در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و در امر مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری مطابق میلتان به نتیجه برسید. در واقع معایب مشاوره انتخاب رشته رایگان تا حدی است که گاهی نتیجه معکوس داشته، به طوری که شما با وجود رتبه ی مناسب خود نتوانید در رشته و دانشگاه دلخواهتان مشغول به تحصیل شوید. بنابراین توصیه می کنیم با شناخت میزان حساسیت انتخاب رشته کنکور و تاثیر آن در آینده تان به دنبال بهترین انتخاب رشته و کاربلدترین مشاوران این حوزه باشید. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین مسائل پیش‌روی داوطلبین کنکور بعد از رد شدن از مرحله اول و آزمون سراسری است. در ادامه رشته هایی که متقاضیان انتخاب رشته ریاضی می توانند در فرم انتخاب رشته کنکور ریاضی وارد کنند به ترتیب زیر می باشد.

بسته موفقیت در کنکور ریاضی

شاید انتخاب مشاوره انتخاب رشته اهمیت بیشتری از خود کنکور داشته باشد، پس تا پایان همراه ما باشید. شما می توانید برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت تخصصی از مشاوران مرکز مشاورگروپ کمک بگیرید. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته هستند و پس از مطالعه و بررسی کلیه بخش های دفترچه انتخاب رشته ریاضی، می توانند حداکثر 150 کد رشته را با توجه به علاقه خود از کد رشته در دفترچه انتخاب رشته ریاضی انتخاب کنند. زمان انتخاب رشته ریاضی و کنکور سراسری و همچنین زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد برای سال 1400 مشخص نیست؛ اما پیش بینی می شود این مراحل در مرداد ماه سال جاری انجام شود.

نمونه کارنامه های قبولی کنکور انسانی 1401

مشاور گزارش کار دانش آموز را تحلیل می کند و به او ویس و نظرات خود مشاوره انتخاب رشته درس جت را می دهد. در طول هفته تماس تلفنی از طرف مشاور برقرار می شود یعنی جلسات مشاوره تلفنی. حتماً میدانید که روش مطالعه دروس برای کنکور با امتحانات مدرسه تفاوت دارد.

  • در سال کنکور آنقدر حجم درس ها زیاد است که بدون برنامه ریزی حتی یک ساعت هم نباید درس خواند.
  • مشاوره به شما کمک می کند تا از طریق یک برنامه ریزی اصولی و اختصاصی به شما کمک کند تا به نتیجه ای موفق در میان رقبا برسید.
  • در کنکور دو دفترچه به شما داده می شود؛ دفترچه اول که مربوط به دروس عمومی است و شامل 100 سوال است که شما برای پاسخگویی به آنها 75 دقیقه فرصت دارید.
  • داوطلبان با دانلود و مطالعه این دفترچه علاوم بر آگاهی از شرایط و نحوه انتخاب رشته، کدرشته محل های انتخابی خود را استخارج کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور ریاضی وارد کنند.
  • در این مرحله به شانس قبولی و اینکه چه رتبه ای می خواهید یا به رشته های مختلف و یا به کدام دانشگاه دروس ارائه می شود توجه نکنید.
لازم به ذکر است که این مقاله به محض انتشار تاریخ هر یک، به روز خواهد شد. متقاضیانی که در کنکور ریاضی شرکت کرده اند پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ریاضی، منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی هستند. داوطلبانی که دارای تراز 6500 به بالا هستند، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند. همینطور اگر داوطلبانی می خواهند بدانند که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند یا خیر، بایستی که در کارنامه اولیه خود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را داشته باشند چراکه محدودیتی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد.

نکات مهم جهت انتخاب بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد

حتما این موضوع ذهن شما را به خود مشغول کرده است که چگونه می توانم رشته ای موفق و عالی را انتخاب کنم که سردرگمم نکند؟ توصیه می کنیم برای دریافت پاسخ این سوال مهم و مهم تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم نکاتی را برای انتخاب رشته موفق به شما ارائه دهیم. این رشته ها عموما در تمامی استان های کشور ارائه می شود، بنابراین بیشترین ظرفیت آن ها به دانشجویان بومی استان اختصاص دارد. دلایل متعددی منجر به این طبقه بندی شده است، از جمله نیاز در مناطقی از کشور به نیروی متخصص بومی در استان. اکثریت داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند سهمیه خاصی ندارند و در واقع می توان گفت سهمیه های مناطق آمار بیشتری نسبت به سایر سهمیه ها دارند.