پونیشا لیست پروژه های تری دی مکس 3DS MAX | memarinavaz

پونیشا لیست پروژه های تری دی مکس 3DS MAX | memarinavaz

در دنیای امروزی صنعت‌هایی همچون سینما ،تبلیغات و حتی بازی‌های رایانه‌ای نیازمند جلوه‌های ویژه و طراحی شخصیت‌ وکارکتر های سه‌بعدی برای تصویر سازی هستند. اگر به دنبال یک بسته نرم افزاری قدرتمند برای مدل سازی و انیمیشن سه بعدی هستید، 3ds Max یک انجام پروژه تری دی مکس انتخاب عالی است. در این مقاله، ما به شما یک نمای کلی از کارهایی که 3ds Max می‌تواند انجام دهد و اینکه چگونه می‌تواند به پروژه‌های شما کمک کند، ارائه می‌کنیم. طراحی های انجام شده به وسیله نرم افزار تری دی مکس بسیار به واقعیت نزدیک است. تیم آموزشی کلوپ معماری، کلاس های حضوری و غیر حضوری آموزش تری دی مکس، را به صورت خصوصی نیز برگزار می کنند.

بعد از انتشار نسخه هفتم، دوباره لوگوی اتودسک بر روی محصول قرار گرفت و نام رسمی به حالت کنونی “اتودسک تری‌دی‌اس مکس” درآمد. بطور کلی، در نرم افزار تری دی مکس، این امکان برای کاربر فراهم شده است، که هر آنچه در طبیعت مشاهده می‌کند را با این نرم‌افزار قدرتمند شبیه‌سازی کنید. تفاوتی ندارد که حجم مورد نظر برای طراحی یک نمای ساختمان باشد یا یک موجود زنده. شما با نرم افزار تری دی مکس قادر خواهید بود تا یک مدل سه‌بعدی، دقیقا مشابه با آن چه که در دنیای حقیقی از آن حجم وجود دارد را با تمامی جزئیات طراحی کنید.

  • پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .
  • همانطور که می‌دانید، در طراحی و معماری، نمای بیرونی یک ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • پارسکدرز اولین و مقرون به صرفه ترین بستر برونسپاری پروژه ها در ایران است و از 14 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.
  • نرم افزار تری ‌دی ‌مکس توسط هنرمندان اثر بصری و حرفه ‌ای‌ های صنعت تلویزیون و فیلم و توسعه ‌دهنده‌ های بازی و طراحان بازی ‌های واقعیت مجازی مورد استفاده قرار میگیرد .
  • تهیه و ارائه صدها پروژه های آموزشی به همراه فیلم راهنما قدم کوچکی در راستای آموزش نرم افزارهای تخصصی بوده و همواره در تلاش برای بهبود خدمت رسانی و توسعه وب سایت و ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز می باشیم.

توسعه دهندگان از طرح های خود برای نوشتن کدی استفاده خواهند کرد که عملکرد سیستم را پیاده سازی می کند. پس از اتمام کدنویسی، کد خود را آزمایش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که طبق برنامه کار می کند. در دوره بی مکس شما ، 30 پروژه معماری اعم از مدلسازی داخلی ، مدلسازی خارجی ، مدلسازی پارامتریک ، کابینت ، پروژه های کلاسیک و مدرن و … آموزش خواهید دید.

کابینت ساز نصاب طراح داخلی منطقه۶مطهری یوسف اباد

ابتدا سفارش خود را در سایت ثبت می‌کنید تا پروژه به مناقصه گذاشته شود. به این صورت که محدوده قیمتی انجام پروژه تری دی مکس مشخص می‌شود، سپس فریلنسرها پیشنهادهای خود را برای انجام آن ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که فریلنسرها پیشنهاد خود را معمولا در همان محدوده تعیین شده ارائه می‌دهند، لیکن گاهی اوقات پیشنهادات ممکن است از بازه مدنظر بالاتر نیز باشند، چون این احتمال وجود دارد که کارفرما از هزینه انجام کار اطلاع به‌روزی نداشته باشد. سفارش انجام پروژه تری دی مکس 3dmax خود را برای ما ارسال کنید، کارشناسان پس از بررسی سفارش پروژه شما، با شما در ارتباط خواهند بود و مشاوره لازم جهت انجام  پروژه تان را خدمتتان  ارائه خواهند داد.

البته مدل‌سازی، بافت‌دهی و رندرینگ مدل‌ها دارای مجموعه ابزارها و کارکردهای نیرومندی هستند که کار کردن با تری دی مکس را اندکی تسهیل می‌کنند. اما باز هم توصیه می‌کنیم که قبل از شروع یادگیری و اقدام برای انجام انواع پروژه تری دی مکس، دانش خوبی درباره محیط ۳بعدی و ابزارهای مختلف آن به دست آورید. علاوه بر این، دانش قبلی درباره نرم‌افزاری مانند AutoCAD می‌تواند به شما کمک کند. همچنین، شاید بتوانید از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ در انجام تعدادی از کارها کمک بگیرید. هزینه شرکت در دوره های آنلاین آموزش نرم افزار تری دی مکس، نسبت به هزینه شرکت در دوره های حضوری آموزش نرم افزار تری دی مکس، کم تر است. ۱-محدودیتی در اندازه و حجم پروژه تری دی مکس شما وجود ندارد؛از نوشتن یه برنامه کوچک تری دی مکس تا انجام سفارش پروژه های نرم افزاری بزرگ و پیچیده را با بهترین کیفیت انجام میدهیم.

پروژه تحقیقاتی درآمدی بر کتاب نظریه ها و روش های طراحی + پاورپوینت