مقایسه انواع غذاساز بوش در سال 2022 فروشگاه اینترنتی باما کالا | سناپویان

غذاساز بوش سبک و زیبا است و طراحی دستگاه بسیار جمع و جور است به صورتی که در آشپزخانه فضای کمی می گیرد و ظرافت خاصی را به دکوراسیون شما می دهد. غذاساز  MCM3200 مجهز به پایه های ضد لغزش است و مانع حرکت و جابجایی در حین کار با دستگاه می‌شود. غذاساز بوش مدل MCM3200 مجهز به تیغه های استیل ضد زنگ است و حتی برای خرد کردن یخ قابلیت استفاده دارند. مخلوط کن غذاساز دارای محفظه شکر ریز روی درب به صورت پیمانه ای است که امکان اضافه کردن مواد در حین کار را برای کاربران فراهم می‌کند. قیمت غذاساز 800 وات بوش مدل  MCM3200 کاملا مناسب و ایده آل است و با خرید آن می توانید آشپزی خود را تسریع ببخشید. غذاساز ها یک وسیله ی برقی هستند که با داشتن چندین لوازم جانبی و قطعات مختلف، قابلیت انجام چندین کار را دارند.

مقایسه انواع غذاساز بوش در سال 2022 فروشگاه اینترنتی باما کالا | سناپویان

به‌وسیله سری مخروطی شکل و اهرم فشاردهنده به آسانی آبمیوه طبیعی موردنظر شما آماده خواهد شد. و تفاله ی مرکبات در تفاله گیر، و آبمیوه در محفظه قرار میگیرند. در هنگام مریضی به راحتی آب پرتقال را در منزل تهیه، و از خواص بی نظیر ان بهره ببرید. کنترل پنل و روشن/خاموش شدن دستگاه غذاساز BOSCH MC812W620 به وسیله ی پیچ چرخشی که در قسمت جلویی بدنه قرار دارد، انجام میشود.

یکی دیگر از کارکرد های بسیار مهم غذا ساز بوش، قابلیت تهیه کردن انواع بستنی و اسموتی است. غذا ساز بوش، می تواند جای دستگاه آبمیوه گیری در منزل شما را پر نماید. در اینجا ویژگی های برخی مدل های محبوب و موجود در بازار ایران از دستگاه غذاساز بوش را بررسی می کنیم. از طریق لینک های درج شده می توانید مشخصات دقیق تر هریک را مشاهده نموده و درصورت تمایل و موجود بودن کالا در سایت فروشنده، هریک از آنها را خریداری نمایید. تا به راحتی بتوانید لحظاتی را با صرفه جویی در وقت و در مواد در آشپزخانه خود بگذرانید.

  • این دستگاه مدرن و شیک با طراحی بسیار زیبا مناسب فضای آشپزخانه شما و هر سبک آشپزی به تولید می رسد.
  • علاوه براین، وجود پایه‌های ضد لغزش و محفظه مخصوص نگهداری سیم برق را نیز می‌توانیم به آنها اضافه کنیم.
  • توسط دیسک رنده دو طرفه ، میتوانید مواد غذایی را به دو صورت ریز و درشت رنده نمایید.
  • همین الان 63 تا غذاساز بوش با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!
  • انواع غذاساز بوش چیزی است که بیشتر خریداران به دنبال آن هستند تا با بررسی ویژگی‌ها و کاربرد آنها انتخابی درست داشته باشند.

در مقالات پیشین، به ایراداتی که ممکن است در آبمیوه گیری ایجاد شود، اشاره کردیم.

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9GX5S21 ا Bosch MUM9GX5S21 Kitchen Machine

تمام قطعات و محفظه های غذاساز بوش مدل 812W620 امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. این دستگاه مجهز به عمل توربو است و شما می‌توانید با قرار دادن آن روی حالت توربو از بالاترین عملکرد دستگاه برای خردکردن و مخلوط کردن استفاده کنید. از دیگر ویژگی این غذاساز داشتن صفحه امولسیون ساز برای تهیه انواع رب،پوره و انواع مواد غذایی نرم است. غذاساز بوش دارای ۵ دیسک رنده برای رنده کردن ریز، خلال کردن، رنده نگینی برای سالاد و چیپس ساز است. همچنین با این دستگاه می‌توانید آب انواع مرکبات را بگیرید و از آبمیوه تازه استفاده کنید.

غذاساز براون مدل Braun Fp 3131 …