ساختمان اداری-تجاری هیترا رسانه واقعیت در معماری | 3darchitecture

تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. اگر خودتان یک واحد فلت را پارتیشن بندی می کنید، باید به سایز فضاهایی که به واحدهای مختلف اختصاص می دهید توجه داشته باشید.

  • هزینه بازسازی واحد اداری یکی از عوامل تعیین کننده در انجام آن است.
  • نورپردازی در نمای ساختمان اداری باید یک نورپردازی حرفه ای و استاندارد باشد تا علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و پویا، موجب درخشش هرچه بیشتر نمای ساختمان و شیک به نظر رسیدن آن شود.
  • شکل ساختمان اجازه می دهد تا نور شمال به 60 درصد از دفاتر راه یابد.
  • لذا سعی معماران پروژه “احسان حسینی و الهام گرامی زاده نایینی” بر این بود تا با تعریف احجام اداری و خدماتی در کنار آن و ترکیب دو عملکرد اداری و صنعتی از لحاظ فرم، عملکرد و استراکچر، گونه ای متفاوتی از ساختمان های اداری، صنعتی ارائه دهند.
  • این فواید و خطرات چه سازنده ساختمان سبز از بخش خصوصی باشد و چه از بخش دولتی قابل استعمال می باشد.

این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است. پلانهای بخش اداری به صورت فضای باز با نورگیری مناسب طراحی شده است. لازم به ذکر است به علت طراحی مدولار در کلیه اجزاء معماری داخلی مجله خبری معماری سه بعدی از جمله جایگذاری چراغها، پریزهای کفی و دریچه دستگاههای خنک کننده، امکان تبدیل فضاهای باز اداری به فضاهای بسته به راحتی فراهم می باشد. در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت.

فضای داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند.

http://1biti.ir

ما برند ساختمون 24 را نام گذاری کردیم تا در 24 ساعت هر روز به آخرین اخبار و آموزش های پردرآمد ترین صنعت دنیا یعنی ساختمان دسترسی داشته باشید. روشنایی سبب می گردد محیط اداری نیز بزرگتر از آنچه هست دیده شود. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه. بهره ببرند مثل اداره میراث فرهنگی، که به سادگی می توان این نمای سنتی را با آجر به تصویر کشید.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

در طراحی نمای اداری بهتر است به سلیقه، سفارش و روحیه مشتری توجه کرد. مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند. بهتر است طراح با توجه به گزینه‌های مطرح شده و روحیه خاص هر مشتری و کسب و کاری که دارد، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام داده و ایده و طراحی خود را با مشتری مطرح کند. طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند. ظاهر ساختمان نیز در ایجاد این حس در کارکنان و مشتریان تاثیرگذار است.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

برای تقسیم بندی شرکت به بخش های مختلف روش های متعددی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارد. البته بعضی از دفاتر کار نیز هستند که به صورت اتاق های مجزا هستند، اما دفاتری که یک سالن بزرگ با تیم های مختلف در آن وجود دارد بسیار این روش برای آنها جواب خواهد داد. همچنین باید در نظر داشته باشید تا در کنار اینکه هدف جداسازی را دنبال می کنید باید زیبایی دفتر کار را نیز در نظر بگیرید و از این رو استفاده از متریال هایی که مناسب تر هستند می تواند مفید باشد. از دیگر دلایلی که منجر به بازسازی ساختمان ها می شود این است که نیاز به ساخت مجدد ساختمان نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود. بنابراین این موضوع در هزینه های افراد تاثیر می گذارد و باعث کاهش آن خواهد شد.