معماری ساختمان اداری تگ آرل | 3darchitecture

برای رسیدن به این هدف، راهکار ارائه شده طراحی حجمی مانند نوعی از کوره های پخت سرامیک بوده است که جریان آب طبیعی درون سایت را احاطه می کند. مطلبساختمان اداری آصف با نمای هندسی برای کنترل نورشما را با جزییات بیشتری از این ساختمان آشنا می کند. نوع تک جداره از زیبایی فراوانی برخوردار است که نور بسیاری را از خود عبور می دهد.نوع دو جداره عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی بوده و مقاومت بالایی دارد و به همین سبب می تواند کاربرد فراوانی در محیط های اداری داشته باشد. همانطور که اشاره شد پارتیشن ها از آنجایی که در انواع متریال ها به دست ساخت می رسند می توانند به سبک های گوناگونی محیط را نسبت به قبل نیز زیباتر سازند. پارتیشن ها می توانند تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن محیط داشته باشند زیرا هم می توان از پارتیشن هایی به سبک امروزی و مدرن بهره گرفت و هم پارتیشن هایی که فضای کلاسیک را در محیط تداعی می سازند، نصب نمود. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است.

نیاز به نصب پارتیشن و یا پرده خواهیم داشت که با توجه به مهندسی محیط و اینکه دقیقا در کجای دفتر به چه نوع جدا کنندهای نیاز است، آنها را نیز تهیه کرده یا سفارش می دهیم تا در طی مراحل بازسازی و تعمیر ساختمان این وسایل نیز به دست ما برسد. اول اینکه حتما با تیم حرفه ای برای بازسازی در ارتباط باشید و قطعا اگر فرد متخصصی این کار را انجام ندهد نه تنها نمی توانید به سازه بازسازی شده اطمینان کنید، بلکه یک هزینه بیهوده پرداخت خواهید کرد. دوم اینکه به هر شرکت بازسازی هم اطمینان نکنید و حتما قبل از اینکه ساختمان را در اختیار آن ها قرار دهید در مورد تیم مورد نظر تحقیق کنید. با این حال امکان دارد که قیمت و هزینه های بازسازی به دلیل نوسانات ارز افزایش یابد. از طرف دیگر همانطور که می دانید ارزش ریال در حال کاهش است که این موضوع هم بر روی قیمت مصالح، حمل و نقل و غیره تاثیر می گذارد و هزینه ها را افزایش می دهد. پس اگر فکر کردید که نیازی به استحکام سازی سازه وجود ندارد می توانید فقط تغییر دکور را انجام دهید.

صرفه جویی در فضا به صورت هوشمندانه در آپارتمان های کوچک

استفاده بی مهابا از شیشه در اقلیم خشکی مانند ایران یکی از این ناهماهنگی‌ها است. استفاده بی‌رویه از شیشه در نمای اداری یکدست شیشه‌ای در مناطق گرم و خشک از نظر محیط‌زیستی توجیه نداشته و تنها تقلیدی از معماری اقلیم‌های دیگر است. از جمله موارد مهم در طراحی ساختمان اداری می توان به نکاتی چون، محل ورودی ساختمان اداری، راحتی شرایط کار، ایجاد منظر خوب و فضای سبز، تهویه مناسب اشاره کرد. اگر کارکنان در محیط کار احساس راحتی کنند بهتر می توانند وظایف خود را انجام دهند. ابعاد تجهیزات و مبلمان برای کارکنان متفاوت است و بستگی به نوع وظیفه و کار شخص دارد.

http://1biti.ir

در موقعیت‌هایی، بنا به تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیازمند تغییر کاربری هست. تلاش می کنم محتوایی ارزشمند و مفید برای بازدیدکنندگان وب سایت ایناب تهیه و تولید نمایم. از شما تقاضا دارم برای بهبود محتوا نظراتتان را پایین هر مطلب برام ارسال کنید. در واقع ما یا در این نوع ساختمان ها مشغول به کار هستیم، و یا برای انجام کاری به این ساختمان ها سر زده ایم. رنگ‌ها در عملکرد و میانکنش‌های ما موثر اند؛ لذا رنگ‌های مشخص کف پوش برای بیزینس‌های گوناگون مناسب اند. در صورتی که بیزینس شما آنالیزی است و توجه به جزئیات در آن اهمیت دارد، از تن رنگ قرمز برای کف پوش‌ها استفاده کنید.

برخی از انواع پارتیشن بندی ساختمان اداری

این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد. این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند. برخی از طراحی ها به گونه ای هستند که موجب ایجاد فضای پرت درون ساختمان می شوند. این موضوع می تواند به ضرر کسب و کارها و شرکت ها تمام شود چرا که طراحی نما به شیوه ای که بخشی از فضای داخلی را اشغال کند و یا موجب پرتی یک بخش شود می تواند فضا را برای کار و فعالیت تنگ نماید. طراحی نما با آجر، نمایانگر سازمانی ساده و قدیمی است، نمای کلاسیک، بیانگر شرکتی پرقدرت و سنتی و نمای اداری مدرن، نشان‌دهنده سازمانی با محیطی مدرن و پویا است. نما بخشی از هویت ساختمان است و در صورت هماهنگی با کارکرد و رویکرد سازمان، هویت سازمان نیز توسط آن بیان می‌شود.

با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود. به عنوان تنوع سازی فضای داخلی ،این صفحات قابل حمل هستند و می توان آنها را جابجا کرد تا هم در طول روز نور آفتاب کاهش یابد و هم با توجه به سایه بودن آن در ایجاد فضای دلپذیر و متنوع برای کاربران استفاده شود. با توجه به وجود فضای تجاری در طبقه مجله خبری معماری سه بعدی همکف و نیاز به شفافیت و حفظ استمرار دید از داخل به خارج و برعکس ، تصمیم گرفته شد که این شفافیت در طبقه اداری گسترش یابد. از این رو نمای اصلی این پروژه توسط پنجره های پهن احاطه شده با قاب های پیرامونی شکل گرفته است. علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است.

همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد. در بازسازی اداری و دفتر کار میتوان با استفاده از پارتیشن های مختلف به تقسیم بندی و جدا کردن فضاها اقدام کرد. پارتیشن ها با جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند و میتوان با توجه به میزان نور ساختمان و طبق میل مشتری از هر کدام از آنها استفاده کرد. پارتیشن های ام دی اف، چوبی، آلومینیومی و شیشه ای برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن ها مثل دیوار نیستند که فضای زیادی اشغال کنند، اما تمرکز و آرامش لازم را به کارکنان می دهند.

  • دلیل عمده استفاده از بتن اکسپوز به عنوان نمای ساختمان، اهمیت بالای کیفیت ظاهری و سطحی نما است که با استفاده از این نوع بتن ها به درستی رعایت می شود.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
  • آنها مجهز به پنل های خورشیدی با قابلیت تولید هر ساله 41 کیلووات ساعت برق در متر مکعب هستند، همچنین در آن ساختمان ها تهویه طبیعی، عایق و روشنایی طبیعی مناسب تعبیه و تامین شده است.
  • یا اگر ساختمان مورد نظر یک دانشگاه باشد (چنانچه بررسی های موردی نشان داده است).
  • توصیه می شود فضای فایل در قسمت مرکزی بوده و لوازم و تجهیزات گوناگون را در قفسه ها، کمدها یا کابینت ها با درهای کشویی یا گردان قرارداد.
  • امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه.

توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد. استفاده از المان‌های مذهبی و فرهنگی در نمای اداری که متفاوت با مذهب و به طور کلی فرهنگ ساکنان و کارکنان ساختمان است، می‌تواند احساس ناخوشایندی در آن‌ها به وجود بیاورد. در مقابل، استفاده از عناصر هویت‌بخش ملی یا توجه به ویژگی‌های فرهنگی هماهنگ با فرهنگ کارمندان یک سازمان، ساختمان را محلی شاخص و به یاد ماندنی کرده و حسی مطلوب در میان کارمندان ایجاد می‌کند. سالن کنفرانسیک سالن کنفرانس متوسط معمولا فضایی برای ملاقات 5 نفر دارد. اما در طراحی ساختمان اداری بزرگ باید اتاق کنفرانس بزرگ تری در نظر گرفته شود که گاهی تا 20 نفر را در خود جای دهد. همچنین باید توجه شود دکوراسیون سالن کنفرانس مطابق به استاندارد های آن طراحی شود.

ساختمان برتر اداری پایدار در جهان

با توجه به اینکه یک ساختمان اداری تا چه حد بزرگ است، فضای پارکینگ نیز باید بزرگ تر انتخاب شود و تعداد ماشین های بیشتری در آن جا شوند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام طراحی ساختمان اداری به تعداد احتمالی افرادی که روزانه در آن تردد می کنند توجه شود و بر اساس آن استانداردی برای اختصاص فضای پارکینگ در نظر گرفته شود. در هر حال کارمندان برای تمرکز نیاز به سکوت و آرامش خواهند داشت که این نکته باید در طراحی پلان ساختمان اداری رعایت شود. برای این کار می توان واحدها را طوری نقشه کشی کرد که دفاتر کار و محیط هایی که در طراحی اولیه برای کارمندان در نظر گرفته شده در جهت مخالف خیابان اصلی قرار بگیرند.