اصول معماری ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | 3darchitecture

تهیه برنامه فیزیکی به معنی مشخص کردن فضاهای مورد نیاز برای طراحی ساختمان اداری کارخانه ، ظرفیت افرادی که قرار است پذیرا باشد و در نهایت متراژ همان فضا است. بنابراین در طراحی نمای ساختمان اداری باید به این موضوع دقت داشت که طراحی نما به گونه ای نباشد که موجب پرتی بخشی از فضای داخلی ساختمان شود. یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد.

http://1biti.ir

طبقات نهم و شانزدهم شامل دو دستگاه هوارسان و طبقه شانزدهم با توجه به وجود آمفی تئاتر 850-MB شامل چهار دستگاه هوارسان می باشد. سیستم سرمایش و گرمایش طبقات اول تا نهم ، از موتورخانه کوچک مستقل دیگری تغذیه می شود که توسط فن کوئل های زمینی است. ساختمان در مجموع شامل هفت دستگاه آسانسور و مجهز به سیستم های شبکه کامپیوتر و مرکز کامپیوتر ، مرکز مخابرات ، اعلام و اطفای حریق می باشد. طبقات زیرزمین برای طبخ غذا شامل سیستم های سردخانه های زیر و بالای صفر ، پخت غذا و سایر تجهیزات لازم است. اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

نکات طراحی ساختمان اداری

این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد.

  • و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین.
  • با وجود این نمی‌توان به راحتی هزینه نمای کلاسیک را بیشتر از نوع مدرن دانست یا نمای اداری پرکار را پرهزینه‌تر از نوع کم کار دانست، چراکه هر طرحی منحصر به فرد است و ممکن است گاهی به دلیل طرح متفاوت، هزینه حمل و نقل، مصالح و … متغیر باشد.
  • نیاز به گفتن نیست که یک ساختمان اداری سبز با مشکلاتی در سایت های شهری مواجه است.
  • ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت.

از مزایای پارتیشن بندی ساختمان اداری نیز طول عمر بالای پارتیشن ها می باشد. به همین سبب در صورتی که پارتیشن ها از مرکز فروشی معتبر به تهیه پارتیشن بپردازند می توانند از کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت پارتیشن های خود نیز آسوده خاطر باشند. در ادامه به برخی از مزایای بهره مندی از پارتیشن بندی ساختمان اداری اشاره می کنیم. ساختمان اداری ایرانشهراین پروژه در 21 طبقه شامل چهار طبقه زیرزمین ، همکف و 16 طبقه می باشد که نیمی از سطح زیر بنا طبقه همکف تا هشتم اداری و نیم دیگر آن پارکینگ می باشد . سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم.

نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر هویت کسب و کار شما و شان آن باشد. نمای اداری ساختمان باید به شکلی خلاقانه طراحی شود تا بتواند ارتباطی مناسب و موثر میان داخل و خارج ساختمان ایجاد کند. در طراحی نمای اداری به ویژگی‌های سازمان و اداره و شاغلان در آن نیز توجه می‌شود. هماهنگی نما با اندیشه و رویکرد حاکم بر اداره و سازمان و ویژگی‌های عمده پرسنل آن، می‌تواند محیطی راحت برای کارکنان فراهم کند و در یک نگاه، نمایشی از فرهنگ و رویکرد سازمانی باشد. طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید.

اگه میخوای کابینت خونه ات رو عوض کنی،قیمت روز کابینت و نکات مهم در مورد قیمت گیری کابینت رو اینجا ببیبن:

ساختمان های اداری باید ساختمان های بارزی باشند که در یک نگاه بتوان آن ها را تشخیص داد. در واقع این موضوع بستگی به مهارت و هنر طراحان و معماران دارد تا با استفاده از یک ترکیب بندی عالی در متریال و رنگ های مورد استفاده، نمای مجله خبری معماری سه بعدی را به سبک اداری و رسمی نزدیک تر کنند. فراموش نکنید نمای ساختمان اداری می تواند گویای شخصیت و هویت کسب و کارهایی باشد که در این ساختمان مستقر هستند بنابراین نمای ساختمان اداری را باید با دقتی بالا اجرا کرد تا شان و منزلت کسب و کارها نیز حفظ شود.

این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید. ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند.