معرفی ۹ هتل خاص و متفاوت ایران مقتدر سیر | ariabooking

انتخاب یک هتل مناسب از بین بهترین هتل‌ های مشهد یک مسئله مهم برای کسانی است که قصد سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر امام رئوف را دارند. خوشبختانه شهر مشهد با تنوع هتل‌ها و مکان‌های اقامتی دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. هتل‌ های 4 ستاره در ارائه خدمات رفاهی و تفریحی تفاوت چندانی با هتل‌ های 5 ستاره ندارند. در این میان هتل‌ های 3 ستاره می‌توانند توازن خوبی بین امکانات رفاهی و هزینه برایتان ایجاد کنند.

بهترین هتل های ایران

از امتیازات این هتل می توان قرار گرفتن در قلب شهر، اشراف به اکثر جاذبه های تاریخی شهر اصفهان. مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تجربه اقامتی تاریخی در یک جاذبه توریستی نام برد. بدون شک پرچمدار بهترین هتل های ایران، لوکس ترین هتل های ایران و گران ترین هتل های ایران، هتل اسپیناس پالاس تهران است. هتل اسپیناس پالاس که در محله سعادت آباد قرار دارد، بالاترین استاندارد های جهانی برای یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد. هتل حلما مشهد هتلی 3 ستاره و نوساز در نزدیکی خیابان امام رضا است که اقامت با کیفیتی را به مسافران و زائران ارائه می‌دهد.

بهترین هتل شیراز (۱۴۰۱)؛ معرفی بهترین هتل ها + عکس

ساختمان هتل به حدی زیبا و خیره کننده است که در سال ۲۰۱۷ به گزارش CNN به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه شناخته شد. هتل دارای ۲۲۴ اتاق و سوئیت است که همه مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، اتاق‌ها دور تا دور حیاط خانه و حوض فیروزه‌ای آن قرار گرفته‌اند و هر اتاق معماری خاص و منحصر به فرد خود را دارد. در گستره‌ای از طبیعت بکر و خالص با چشم اندازی از جنگل‌های سبز و کوه‌های البرز، هتل نارنجستان نور همچون نگینی از دل این شهرستان بیرون آمده است.

  • هتل نارنجستان از بهترین هتل های ایران است که در بین سوحل دریای خزر واقع شده است.
  • این هتل با 12 طبقه و 220 باب واحد اقامتی انواع اتاق‌های لوکس با طراحی و دکوراسیون‌های مختلف را در خود جای داده است؛ به طوری که تنها در مشهد می‌توانید اقامت در چنین هتل‌هایی را تجربه کنید.
  • ساختمان هتل عباسی تقریبا ۳۰۰ سال پیش در حکومت شاهان صفوی احداث شد و هم اکنون نیز اتاق‌های شاهانه صفوی و قاجاری آن که متعلق به همان دوران‌ها هستند، مجلل‌ترین اتاق‌های آن بهترین هتل های ایران در رزرواسیون آریا به شمار می‌روند.
  • اگر به دنبال بهترین هتل های تبریز هستید اما بودجه کمی دارید، احتمالا در این بخش گزینه‌های مطلوبی پیدا کنید.
  • از جذابیت دیگر این سوئیت‌ها وجود بالکن‌های اختصاصی است که غروب زیبای آفتاب در جزیره‌ی کیش را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد.
معرفی ۹ هتل خاص و متفاوت ایران مقتدر سیر | ariabooking

هتل داد یزد با معماری سنتی، فضای بزرگ و همجواری با بافت تاریخی این شهر ۳۰۰۰ ساله، حال و هوای شهرهای باستانی را زنده می‌کند. این هتل به مراکز تاریخی و گردشگری یزد مانند مجموعه امیرچخماق و آتشکده زرتشتیان بسیار نزدیک است. بهترین امکانات رفاهی و کارکنان آموزش دیده و مهمان نواز در این عمارت تاریخی بازسازی شده برای سفری دلپذیر به یزد برای همیشه در یادها خواهد ماند. پس از گشت و گذار در شهر قدیمی، می‌توانید در رستوران پشت بام هتل استراحت کنید و از منظره زیبا لذت ببرید.

هتل گلستان (2 ستاره-جنوب تهران)

این هتل دارای 96 واحد اقامتی بوده و شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره می‌شود. اگر می‌خواهید یک اقامت بی عیب و نقص و باکیفیت را در شمال کشور تجربه کنید، بی شک، هتل کادوس رشت یکی از گزینه‌هایی است که باید در نظر داشته باشید. از جمله امکانات این هتل محبوب در شمال کشور می‌توان به داشتن زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان و سالن‌های متعدد برای برگزاری مراسم و جلسات و جشن‌های شما اشاره کرد.