طراحی و نصب انواع آسانسور و پله برقی شرکت الماس آسانسور

در فرایند آنالیز ظرفیت آسانسور، امکان تخمین سرعت و قدرت آن وجود دارد؛ هم چنین می توان تعداد افرادی که جابجا می شود را تعیین کرد. در صورت عدم رعایت استانداردها در تعیین ظرفیت آسانسور، میزان رضایتمندی افراد و مشتریان هم کاهش قابل توجهی خواهد داشت. زیرا چنانچه ظرفیت آسانسور از حد استاندارد کم تر باشد، در هر بار توقف کابین تنها افراد محدودی می توانند جابجا شوند و افراد دیگر باید تا مدتی منتظر بمانند که از این نظر نارضایتی زیادی از این مساله خواهند داشت. آسانسورهای هیدرولیک برای ساختمان هایی استفاده می شود که ارتفاع کمی دارند. برای کنترل و بالا و پایین بردن کابین از یک پیستون استفاده می شود که در زیر کابین نصب شده است. برای تولید نیرو در چنین آسانسورهایی باید موتورخانه برای آن ها ایجاد شود که مکان آن می تواند بالای چاهک آسانسور باشد.

دسته بندی های آناهیتا آسانسور

طراحی و نصب انواع آسانسور و پله برقی شرکت الماس آسانسور

در آسانسورهای کششی نیز بر یک سر سیم‌بکسل، کابین آسانسور و بر سر دیگر، کادر وزنه و سیم بکسل از روی فلکه موتور عبور می‌کند. اصلی ترین تجهیزی که در سیستم آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد، موتور آسانسور است. موتورهای آسانسور دارای انواع متنوعی هستند، که پرکاربردترین آنها موتور گیربکس دار و موتور گیرلسی آسانسور می باشد. با توجه به نیاز فنی پروژه در حال ساخت و ساز، موتور آسانسور متناسب با ظرفیت و توان کاربردی در آن مکان انتخاب و استفاده می گردد. همواره موتور در وسیله های الکتریکی و مکانیکی جزو تجهیزات اصلی و با اهمیت بوده است. در آسانسورهای کششی می توان از انواع مختلف موتورهای آسانسوری استفاده کرد.

اخیراً آسانسورهای هیدرولیکی نیز جای خود را در بین کاربران خانگی باز کرده‌اند. در این موتورها نیروی الکتروموتور توسط یک قرقره‌ی کششی و چرخ‌دنده به کابین آسانسور جهت بالا یا پایین رفتن منتقل می‌شود. در این موتورها، گیربکس یا همان چرخ‌دنده، واسط بین موتور و کابین است که انعطاف‌پذیری لازم را بوجود می‌آورد. برق ورودی به موتور باعث چرخش روتور شده و چرخش روتور سبب به چرخش در‌آمدن گیربکس متصل به روتور می‌شود.

فروشگاه اینترنتی رایاآسانسور | خرید انواع قطعات آسانسور ⋆ موتور آسانسور ⋆ درب آسانسور ⋆ کابین

هرگاه کابین مقابل طبقه‌ای که در آن توقف دارد برسد، مگنت درب بازکن هم زمان با آسانسور از کار افتاده و اهرم آن که تحت فشار جک عمل می‌کند اهرم قفل را به عقب رانده و زبانه قفل از لنگه در بیرون آمده و اجازه باز شدن درب را می‌دهد. آسانسور در واقع یک اهرم بوسیله محرکه قرقره است که وظیفه آن جابه جایی اجسام از نقطه‌ای به نقطه دیگر در راستای عمودی یا افقی است که معمولا این دستگاه مکانیکی در راستای عمودی حرکت می‌کند تا جابه جایی در دو ارتفاع غیر یکسان را با سهولت بیش‌تری انجام دهد. آیا تا کنون درباره قطع برق و مشکلات ناشی از آن فکر کرده‌اید؟ آیا تا کنون در هنگام قطع برق در آسانسور محبوس شده‌اید؟ آسانسوری را در نظر بگیرید که با ظرفیت کامل در حال حرکت می‌باشد و ناگهان به دلیل قطع .. برای تعمیر و نگهداری آسانسور از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

آسانسور کارگاهی ثابت جهت استقرار و نصب بر روی پروژه نیاز به چاهک چاله آسانسور داشته و پس از اتمام پروژه در چاهک معمولا آسانسور معمولی نصب می گردد. آسانسور کارگاهی ثابت قابلیت افزایش قدرت با به کارگیری جک های هیدرولیکی قوی را داشته و در انواع آسانسور کارگاهی ثابت زنجیری، آسانسور کارگاهی کابلی هیدرولیکی و آسانسور کارگاهی ثابت آکاردئونی ارائه می گردد. این آسانسورها در بیمارستان برای بیمارانی نصب و راه اندازی می گردد که قادر به نشستن بر روی ویلچر نمی باشند. از دیگر ویژگی های این آسانسور می توان به، داشتن درب در دو طرف کابین آسانسور و سیستم حرکت بسیار نرم و بدون تکان اشاره کرد.

تعویض به موقعه قطعات مصرفی و استفاده از قطعات اصلی یکی از عوامل عدم افت عملکرد آسانسور کارگاهی می باشد. فضای چاهک آسانسور کارگاهی باید کاملا پوشیده و دارای کف، دیوار و سقف مستحکم باشد. پاراشوت یک سیستم بروز و هوشمند بوده که وظیفه جلوگیری از سقوط آسانسور کارگاهی را بر عهده دارد. سلام، اگر در زمینه تولید آسانسورهای هیدرولیک مایل به همکاری بودید، خوشحال می شم همکاری داشته باشیم. در دنیای امروز و با این حجم از خودرو که در سطح هر شهر وجود دارد، رفته رفته جای پارک ماشین ها نیز تبدیل به یک معضل در جهان خواهد شد. به همین علت این نیاز برای صاحبان املاک و پیمانکاران ساخت احساس می شود تا از پارکینگ های چند طبقه به کمک آسانسورهای خودرو بر بهره بگیرند.

امروزه خرید آسانسور کارگاهی به دلیل ایمنی بالا، افزایش سرعت انجام کار و صرفه جویی در هزینه های پروژه، برای پروژه های ساختمانی یکی از الزامات ساخت و ساز به شمار می آید. هایپر صنعت فامکو با همکاری بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات ساختمانی با توجه به نیاز پروژه شما انواع آسانسور کارگاهی را به شرح زیر ارائه می نماید. انواع آسانسور که امروزه در دسترس هستند و روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند هر وسیله ی دیگری از یک سری قطعات تشکیل شده اند. قطعاتی که یک آسانسور را تشکیل می دهند را در ادامه مشاهده خواهید کرد. شرکت آسانسور بهران واقع در شهرک پرند بوده و از اوایل دهه ی شصت شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دو کلید مینیاتوری نیز (روشنایی چراغ تونلی و ..) درون آن تعبیه شده بررسی است. بر روی درب آن نیز یک کلید سه فاز غلطکی و سه چراغ سیگنال وجود دارد. روشن بودن چراغ‌ها نشان دهنده وجود سه فاز و دلیل کلید سه فاز قطع کامل مدار سه فاز اسانسور است. سرویس آسانسور به صورت دوره ای با بازه زمانی حداقل یکبار در ماه بایستی انجام شود . البته بعضی از قسمت های آسانسور نیاز به بازدید سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه دارد که همه ی ای موارد بایستی حتماً در یک دوره قرارداد سالیانه سرویس و نگهداری آسانسور، انجام شود . داشتن قرارداد سرویس و نگهداری با یک شرکت معتبر دارای پروانه طراحی و مونتاژ و انجام بیمه نامه مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان اجباری می باشد.

شاید همه ما در نگاه اول و در زندگی روزمره ی امروزی به ضروری بودن استفاده از وسیله ای به نام آسانسور پی نبریم و اگر فقط چند لحظه به نبودن و عدم وجود این دستگاه فکر کنیم متوجه خواهیم شد که جزء ضروریات هر ساختمان، برج، پاساژ و … در صورت نبود آسانسور دسترسی به طبقات بالا سخت و افراد سالمند، بیماران و … در ادامه بحث توضیحی در مورد ساخته شدن این وسیله به شما عزیزان خواهیم داد.

لاستیک زیر موتور به دلیل جلوگیری از لرزش موتور در هنگام کارکرد آن تعبیه شده است. وجود این لاستیک در زیر موتور ضروری بوده چراکه لرزش موتور و اصطکاک آن با سطوح ممکن است صدماتی جدی به به موتور وارد کند. این قفل‌ها بیش‌تر در آسانسورهای قدیمی استفاده می‌شدند که در بخش دیواره آسانسور دو جفره به قطر 4 میلی متر وجود داشته که معمولا با کلید مخصوص درب لولایی قابل باز و بسته شدن است.

  • در این موتورها نیروی محرکه بی هیچ واسطه ای به قرقره منتقل میشود و آسانسور به آرامی شروع به حرکت کرده سپس حرکت آن سریع میشود.
  • انکودر قطعه ای اساسی در سیستم کنترل آسانسور است که باعث می‌شود آسانسور در هر طبقه توقف کند، در‌ها را باز کند و سپس کاملا ببندد.
  • از سال ۲۰۰۰ به بعد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحت عنوان elevator and escalator engineering آغاز گشت.