ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | 3darchitecture

به دلیل داشتن بافت ها وشکل های متنوع و زیبا در رنگ های متنوع همه سلیقه ها را راضی نگه داشته و دوستداران زیادی دارد .برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. به دلیل موادتشکیل دهنده آن مناسب برای کاربرد در همه شرایط جوی و اقلیمی می باشد . بنابراین، کارکنان عصر جدید از تجربه کار در دفاتر اداری شاد و شگفت انگیز لذت می برند. ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود. آب جاری در لوله کشی کف زمین برای هدایت گرمای بیش از حد در غرب 4 مناسب است.

به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است. یا در برخی ادارات پیشنهاد میشود برای شادابی و طراوت بخشیدن به محیط از تعدادی گلدان استفاده شود. تمام این موارد بسته به نظر کارفرما در محیط اداری و طی مراحل بازسازی ساختمان اداری اعمال می شود.

صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند. طراحی مجله خبری معماری سه بعدی شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. یکی از نکاتی که می‌تواند به صورت مستقیم بر روی شکل گیری انرژی مثبت در دفتر کار تاثیر گذار باشد، نور پردازی مناسب و البته ترجیحا طبیعی است. همه ما متفق القول هستیم که نور خورشید شادابی بخش است و همین موضوع می توان بر روی کارایی کارمندان شرکت تاثیر مثبتی داشته باشد. از این رو متخصصین شرکت بازسازی ساختمان اداری پرگاس به این موضوع اهمیت زیادی نشان می‌دهند تا خروجی این پروژه بازسازی اداری دقیقا همان چیزی باشد که کارفرما با صرف این زمان و هزینه تمایل داشته به آن دست پیدا کند. مقاوم سازی ساختمان اداری اصلی ترین مرحله بازسازی ساختمان اداری است که از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا به صورت مستقیم با سلامت افرادی که در این ساختمان کار می کنند مرتبط است.

ساختمان اداری با نمای سنگ

با گذشت سالها و افزوده شدن به عمر یک ساختمان مصالح و تجهیزات آن رو به فرسودگی می‌روند و مشکلاتی به همراه خود دارند. جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند.

  • یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند.
  • مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست.
  • گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.
  • در این مقاله ما تلاش خود را بر مبنای آن قرار دادیم که شما را با هرآنچه که باید در مورد بازسازی اداری بدانید و ممکن است به دردتان بخورد، آشنا کنیم.
  • درک ضرورت لزوم داشتن یک ساختمان اداری سبز نیازمند بررسی مزیت های محیطی، اقتصادی، جنبه های اجتماعی و روانشناسی است.

علاوه بر اینکه تمامی اصول اولیه طراحی پلان ساختمانی در طراحی پلان ساختمان اداری نیز رعایت می شود، چند نکته کلیدی دیگر نیز وجود دارد که با رعایت آن می توان تضمین کرد تمامی واحدهای موجود در یک ساختمان اداری، استاندارد و اصولی طراحی شده اند. در ادامه به چند نکته درباره اصول طراحی پلان ساختمان اداری اشاره خواهیم کرد. همانطور که گفتیم زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری آنقدر از اهمیت بالایی نزد کارفرما برخوردار است که حتی اگر به این نتیجه برسند که روند بازسازی شرکت قرار است کند و طولانی پیش برود، از آن روی برگردانند و به دنبال روش های جایگزین باشند. اما همیشه آنطور نیست که بازسازی ساختمان اداری نیاز به زمان زیادی داشته باشد. متخصصین بازسازی شرکت بازسازی پرگاس از شرایط حساس شرکت ها مطلع هستند و خوب می‌دانند زمان برای آنها مانند طلا ارزشمند است.

مزیت های استفاده از چوب در طراحی ساختمان های تجاری و صنعتی

تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود. با این اوصاف زمانی که میبینیم یک شرکت دست به بازسازی فضای کاری خود زده است متوجه میشویم که حتما یکی از چند دلیل مهم زیر را برای این کار در نظر داشته است.

فضاهای مدیریتی در طراحی ساختمان اداری کارخانه

در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است. نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است. با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند.

http://1biti.ir