بررسی عملکرد مجتمع فولاد آلیاژی ایران آهن پرایس | brassonline

پروفیل تولید شده به روش مستقیم دارای زاویه های تیز، ابعاد دقیق و خط جوش ثابت در دیوارۀ بالایی و انحنای سطحی کم بوده و نسبت به روش دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.. ۲- پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده های فلزی برای در و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارهای کارخانجات و زمینهای محصور شده و نرده پیاده روها و خیابانها بکار می روند. این ترکیبی از آهن، سنگ آهک و چند ماده دیگر، یک عنصر کلیدی برای نگهداری برج ها، پل ها و سازه های جهان است.

این کارخانه یکی از مشهورترین شرکت ها در صنعت فولاد جهان می باشد و به دلیل استفاده گسترده از چدن و دیگر فلزات درعرصه تولید محصولات فولادی و فلزی مانند میلگرد و ورق های گالوانیزه در جهان محبوب است. کارخانه وال در آمریکای جنوبی در تولید و صادرات سنگ آهن، گنداله آهن، فرآورده های معدنی و منگنز مشارکت دارد و منابع اصلی برای تولید محصولات زنجیره فولادی از جمله میلگرد است. این شرکت دارای چهار سرمایه گذاری گسترده در عرصه های مواد فله، فلزات اساسی، کود و خدمات لجستیک می باشد. این موارد در حالی است که تا افق ۱۴۰۴ ایران باید میزان تولید خود را به‌صورت سالانه به ۵۵ میلیون تن برساند که تاکنون حدود ۶۰ درصد این ظرفیت به مرحله بهره‌برداری رسیده است. کارشناسان اقتصادی معتقدند ثبات اقتصادی یک کشور را می‌توان با افزایش صادرات تقویت و تضمین کرد و این موضوع در سال‌های اخیر خود را به درستی نشان داده بازار آهن قشم است.

صنایع فروآلیاژ ایران، کارخانه سازنده ورق فولادی

شرکت ماهان آلیاژ پارس، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع آلیاژ است که در تامین و تولید انواع مواد کمک ذوب و فروآلیاژها فعالیت داشته و از سال 1400 تولید سالانه در پنج هزار تن را شروع نموده است. این شرکت که یکی از تولید کنندگان فروسیلیکومنیزیم است، در راستای پاسخ گویی به تقاضای بازار داخلی موفق بوده و محصولات خود را به کشورهایی همچون آذربایجان، پاکستان یا ترکیه صادر می نماید. تجارتـگرام به‌عنوان اولین وبسایت تخصصی B2B محصولات صنعتی در ایران، درصدد است تا با استفاده از روش‌های آزموده شده تجارت، خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی، معدنی، مواد اولیه، ماشین‌آلات و قطعات و تجهیزات را در بازارهای داخلی و بین‌المللی به‌هم متصل کند. رسالت اصلی ما، رفع مشکلات کسب‌وکار فعالان تجاری و صنعتی و تسهیل مدیریت زنجیره تامین است. در مجمع عمومى عادى سالانه شرکت فولاد آلیاژى ایران منتهی به 29 اسفند 93 ، مبلغ 390 ریال سود براى هر سهم پیشنهاد و از سوى سهامداران تصویب شد. در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد آلیاژی ایران منتهی به سال مالی 29 اسفند 93 که روز چهارشنبه مورخ 30 تیر سال جاری برگزار شد، 390 ریال سود برای هر سهم پیشنهاد و از سوی سهامداران تصویب شد.

  • اکسیدهای آهن برای ساخت ذخیره مغناطیسی در کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، کار گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان یزد با حضور استاندار، معاونین ایشان و نمایندگان تشکل‌های کارگری در تالار سیب و نار شاهدیه برگزار شد.
  • لذا با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت‌های تامین کننده صنعت خودرو در حال گذار و تغییر فعالیت‌ها جهت برآورده سازی الزامات این استانداردها هستند.
  • پروژه بهینه سازی و بازسازی دستگاه پولیش واحد تکمیل کاری شرکت فولاد آلیاژی با پیشرفت ۸۵ درصدی در کارخانه نورد سبک در حال اجرا می باشد.
  • این دستگاهها نبا به سفارش و نحوۀ بهره برداری دارای قسمتهای مختلف بوده که بعضاً تمالم اتوماتیک و برخی نیمه اتوماتیک می باشند.
  • برای اولین بار در شرکت فولاد آلیاژی ایران، دستگاه برش ابرسیو نورد سنگین با استفاده از توان نیروهای تعمیرات و تولید و بدون نیاز به پیمانکار به صورت کامل اورهال شد.

رکورد تولید محصول نهایی نورد سنگین با همت و تلاش پرسنل نورد سنگین و واحد های پشتیبان و جانبی در دی ماه 1401 جا به جا شد. این پوششها که پوششهای تبدیلی نامیده می‌‌شوند، پوششهایی هستند که ‌از خود فلز ایجاد می‌‌شوند. با استفاده ‌از محلولهای معینی مثل اسید سولفوریک با مقدار معینی از نمکهای فسفات ، قسمت سطحی قطعات فلزی را تبدیل به فسفات یا کرومات آن فلز می‌‌کنند و در نتیجه ، به سطح قطعه فلز چسبیده و بعنوان پوششهای محافظ در محیط‌های خنثی می‌‌توانند کارایی داشته باشند. این پوششها بیشتر به ‌این دلیل فراهم می‌‌شوند که ‌از روی آنها بتوان پوششهای رنگ را بر روی قطعات فلزی بکار برد. پس پوششهای فسفاتی ، کروماتی ، بعنوان آستر نیز در قطعات صنعتی می‌‌توانند عمل کنند؛ چرا که وجود این پوشش ، ارتباط رنگ با قطعه را محکم‌تر می‌‌سازد. رنگ کم و بیش دارای تحلخل است و اگر خوب فراهم نشود، نمی‌‌تواند از خوردگی جلوگیری کند.

سایه سنگین تحریم ها همچنان بر سر بازار فولاد کشور

بررسی عملکرد مجتمع فولاد آلیاژی ایران آهن پرایس | brassonline به همت غیور مردان کارخانه فولاد سازی در واحدهای شمش ریزی و آماده سازی IC، پروژه نصب و بهره برداری از ماشین انتقال شمش های تولیدشده به کارخانه نورد سنگین به اتمام رسید. به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، از مقام شامخ بانوان شاغل در شرکت فولاد آلیاژی ایران تقدیر به عمل آمد. در بیست و پنجمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر(100 – IMI) شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از صد شرکت برتر کشور معرفی شد. مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در دو بازدیدجداگانه که به مناسبت روز معلم از دبستان های شهید رجایی و امام رضا (ع) به عمل آورد با تاکید بر رعایت اصول آموزشی در تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نقش معلمان را در آموزش نخبگان و متخصصان آینده ایران یادآور شد.

چرا محصولات فولاد آلیاژی ایران را از آهنک خریداری کنیم؟