راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | مجله حضور و غیاب

راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | مجله حضور و غیاب

بهترین راکت بازرسی بدنی از نظر مصرف کننده این است که قدرت تشخیض بالای داشته باشه و قیمت به صرفه داشته باشد. اما از نظر تولید کننده بهترین راکت، راکتی می‌باشد، که قدرت شناسایی بالای، جنس بدنه مقاوم در برابر ضربه ، باتری قابل شارژ به همراه دستگاه و همچنین سبک و قابل حمل بودن ، یک دستگاه را به بهترین راکت بازرسی مشخص می‌شود. با توجه به نکات که گفته شده است ، راکت بازرسی بدنی D180 جز بهترین ها در ایران می‌باشد. دکمه قرمز رنگی در کنار اکثر راکت ها وجود دارد با فشار دادن آن می توان حالت ویبره و آلارم را فعال و غیرفعال نمود.

در حین پرواز خلبان جز تماس با مراقبت ویژه ممکن است نتواند افراد خطرناک را از تصمیم خود منصرف کند. به همین دلیل استفاده از راکت بازرسی در مراکز مهم از جمله فرودگاه‌ها الزامی است، تا اشیا و سلاح‌های غیرمجاز کشف و از ورود افراد خطرناک به هواپیما جلوگیری شود. راکت بازرسی بدنی را به نام دستگاه موبایل یاب هم در بازار به فروش می‌رسد،که مراحل کار با دستگاه در توضیحات وجود دارد . تفاوت انعکاس امواج بازگشتی از فلزات و آلیاژها سبب شناسایی فلزات در راکت بازرسی بدنی می گردد. توجه داشته باشید که دو مدل D-101 و MD-102با استفاده از مهندسی معکوس بهترین راکت های بازرسی دنیا، در داخل ایران ساخته شده و علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این دستگاه‌ها از لحاظ قدرت شناسایی، از بسیاری راکت های فلزیاب موجود در بازار برتر هستند.

مزایای استفاده از راکت بازرسی بدنی

اگر می‌خواهید از آن در تمامی نقاط کشور استفاده کنید، این دستگاه بدون شک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. چرا که این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد. دارا بودن استانداردهای جهانی CE اروپا و FCC آمریکا از دیگر مزایای این راکت است که می‌تواند کیفیت آن را تضمین کرده و آن را به یک پیشنهاد عالی تبدیل کند. ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، ابعاد کوچک، وزن کم و دارا بودن باطری شارژی این دستگاه را برای طیف وسیعی از افراد و مجموعه‌ها مناسب کرده است. راکت بازرسی بدنی، دستگاهی است که فلزات آهنی و غیرآهنی، تلفن همراه، لوازم الکترونیکی و … را از طریق امواج شناسایی می‌کند.

این دستگاه برای مدارس و دانشگاه ها و کلیه مراکزی که میخواهند از ورود موبایل و فلش و اقلام دیجیتال به مجموعه خود و یا آزمون ها و یا جلسات ویژه جلوگیری کنند، مناسب است. یک راکت بازرسی خوب باید دارای سایز مناسب، وزن سبک و دسته نرم باشد تا به راحتی توسط نگهبان یا مأمور بازرسی حمل شود و از دست بازرس نلغزد. برای حمل آسان راکت بازرسی، معمولاً این تجهیزات سبک وزن هستند و دسته آنها از پلاستیک نرم‌تری ساخته شده است، تا به راحتی توسط بازرسان حمل شود. این تجهیزات دارای باتری و شارژر (آداپتور جهت شارژ باتری) هستند و امکان شارژ باتری و استفاده از راکت بدون اتصال به برق وجود دارد. از دست زدن به بدن یا لباس شخص مورد جستجو با این دستگاه خودداری کنید. با این حال، در برخی موارد، هنگام بازرسی فردی با لباس های بیرونی مانند کت یا پالتو، لازم است راکت دستی را در فاصله کمتر از 5 سانتی متر به بدن فرد بازرسی شده بیاورید تا در تشخیص اجسام فلزی دچار مشکل نشوید.

  • اما در صورت تمایل می توان از راکت فلزیاب به صورت بی صدا ( با لرزش ) استفاده کرد.
  • این نشان‌ دهنده کارایی این دستگاه‌ها در زمینه جلوگیری از ورود و خروج اشیاء ممنوعه به مناطق مختلف است و نوعی بازدارندگی در برابر انجام اعمال مجرمانه نیز به شمار می‌روند.
  • از این رو راکت های بازرسی موبایل یاب ( راکت بازرسی بدنی) برای پیدا شدن موبایل ساخته شد، که این دستگاه ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر و عملکرد آنها دقیق تر و دارای کمترین ضریب خطا و همچنین قابلیت حمل آسان نیز بود.
  • این خدمات می‌تواند به صورت رایگان و یا غیر رایگان (دریافت هزینه) باشد.

این وسیله بسیار خوش دست ساخته شده به طوری که قابلیت این را دارد که با یک دست با آن کار کرده و اطراف بدن شخصی که نیاز دارد تا با راکت بازرسی بدنی، بازرسی شود به راحتی حرکت بکند و به طور دقیق درباره امن بودن شخص به ما اطلاع دهد. راکت‌ بازرسی برای شناسایی قطعات الکترونیکی و فلزات داخل ساک، کیف و بسته‌ها مناسب نیست و برای بررسی این وسایل بهتر است از دستگاه ایکس-ری استفاده شود. بله این نوع راکت بازرسی بدنی تمام قطعات زیر فلزی را شناسایی می‌کند. این محصول با ابعاد کوچک برای فضاهایی مانند باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های همایش، سازمان‌ها، مجموعه‌های نظامی و دیگر اماکن مشابه (که ورود بعضی از اشیا فلزی یا الکتریکی ممنوع است) مناسب خواهد بود.

کاربرد و موارد استفاده از راکت بازرسی