دکوراسیون داخلی اداری

چه بسا این فضاهای کوچک ما را به سمت خلاقیت سوق می دهد که چگونه با طراحی دکوراسیون داخلی از این فضا ها استفاده بهینه کنیم. در اجرای غرفه های نمایشگاه نورپردازی و رنگ آمیزی مانند سایر فضا ها و دکوراسیون ها بسیار مهم هستند.اگر در این مورد نقصی وجود داشته باشد می توان گفت نیمی از پروژه به درستی اجرا نشده است.همچنین به وجود آوردن سقف مناسب و کف سازی حرفه ای سایر نکات مورد توجه است. می توان گفت خلاقیت در محیط کار بسیار اهمیت دارد، زیرا پرسنل شما خلاقانه تر فکر خواهند کرد. فضای اداری و محیط کار فیزیکی هر شخص بعنوان مکان زندگی وی در ساعاتی از شبانه روز که شاید بتوان گفت بخش عمده ای از پر انرژی ترین اوقات خود را در آن می گذراند تاثیر بسیار مهمی بر مسائل روحی روانی و حتی جسمی و در نتیجه عملکرد آن شخص دارد.

پرده های اداری از انواع مختلفی مانند پرده کرکره ای که خود دارای جنس های مختلفی است، پرده شید، شید رول و پرده شید زبرا تشکیل شده است. فعالیت دارند. تعداد کل کارکنان ۱۲۰ نفر که حدود ۵۰ درصد را خانم ها و ۵۰ درصد را آقایان تشکیل می دهند و لازم به ذکر است در طول هفته به صورت معمول و متداول، در شلوغترین ساعات کاری حداکثر ۷۰ نفر و در خلوت ترین ساعات کاری حداقل ۱۵ نفر از کارکنان به صورت همزمان، در ساختمان شرکت مشغول به کار می باشند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد ..پس در درجه اول لوکیشن ها را مشخص میکنیم .

در این راستا زیگوآرت این مهم را یکی از مسئولیت های اجتماعی خود دانسته و بر آن شده است در راستای ارتقای سطح فرهنگی اقشار مختلف جامعه دررویداد دوم خود اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه متفاوت دیگری نماید. همانطور که گفته شد وجود فضای فلت در ساختمان میتواند به شرکتها این اختیار را بدهد تا طراحی مناسبتری داشته باشند؛ بنابراین اگر شرکت دیگری جایگزین شرکت فعلی شد بتواند باتوجهبه سلیقه و نیاز خودش فضای داخل واحد اداری را دکور کرده و تغییر دهد. را هم در بر می گیرد . مشکل اولیه هر طراح داخلی انطباق نیاز ها و خواسته های کاربران و بهره برداران با محیط طراحی شده و ابزار و وسائلی است که دراین محیط در اختیار ایشان قرار می گیرد . در فاصلهی سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲، نفوذ سبک مدرن به عرصهی معماری و طراحی و دکوراسیون داخلی بیشتر شد. این چراغ مجموعهای از صندلیهای پانتون زرد رنگ را تکمیل میکند که اصالتاً در سال ۱۹۶۰ طراحی شدهاند.

بنابراین جهت تعیین و تصمیم نهایی در خصوص تغییرات مورد نیاز مربوطه قصد دارد از متخصصان حوزه معماری کمک گرفته و مناسب ترین طرح پیشنهادی را اجرا نماید. قطعا طراحی نقشه کشی ساختمان، پایه و اساس پروژه های ساخت و ساز به شمار می رود، مرحله دوم بعد از طراحی ساختمان مبحث سرمایه گذاری بر روی پروژه و مبحث مالی است؛ برآورد هزینه نقشه کشی ساختمان در هر شرکت معماری براساس سابقه شرکت و تجربه ی معماران، انجام می گیرد و برآورده هزینه نقشه برداری در هر هلدینگ ساختمانی با دیگر شرکت ها متفاوت است، اما به طور کلی می توان فاکتورهای اصلی تعیین هزینه نقشه کشی ساختمان دکوراسیون داخلی قسمت اداری را بررسی کرد. • کلیه طرح های ثبت شده توسط شرکت کنندگان در سایت مسابقه، از نظر رعایت قوانین مسابقه، فرمت و کفایت مدارک و سایر موارد مرتبط مورد بررسی قرار می گیرند. مدیریت مجموعه پس از بررسی های لازم بدلیل کمبود جا و محدودیت فضاهای در اختیار و نیز عدم امکان تغییرات در فضاهای داخلی ساختمان، به این نتیجه می رسد که از فضای بام ساختمان شرکت جهت نیل به هدف خویش و همچنین هویت بخشی بصری فضای کاری استفاده نماید. فرقی نمی کند که اتاق کاری باشد و یا اتاق خواب!

برخی از پروژه های طراحی و اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون ساختمان که توسط شرکت معماری هیرادانا به پایان رسیده را میتوانید مشاهده کنید. بر این اساس نوع اداره و کار اجرایی آن و همچنین تعداد کارمندان موجود از مهمترین عواملی هستند که در طراحی فضای داخلی یک محیط اداری نقش مهمی بر عهده دارند که این موارد از سوی طراحان نیز در درجه اول اهمیت قرار دارد. یک شرکت فرضی استارتاپ در حوزه کسب و کار های مجازی را در نظر بگیرید که خدمات خود را از طریق سایت به صورت مجازی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ساختمان شرکت را نوساز و کاملا سالم و بدون نیاز به هرگونه مرمت و بازسازی در نظر بگیرید. • شرکت کنندگان در طی مدت مسابقه می توانند صرفاً از طریق وب سایت در جریان هرگونه موارد مرتبط اعلامی از جمله پرسش و پاسخ های متداول قرار گیرند. • شرکت کنندگان پس از ثبت نام می توانند فایل مربوطه را از تاریخ شروع مسابقه از وب سایت مسابقه دانلود نمایند. طراحی نما ساختمان از زمان شروع سفت کاری به شرکت معماری هیرادانا واگذار شد.

به طور مثال جداسازی و یا تلفیق فضاها و یا اضافه کردن برخی از متریال و مبلمان به فضای اداری می ­تواند نمونه ­ای از نیازهای طراحی دکوراسیون اداری باشد. شرکت کننده در خصوص طراحی جان پناه بام، در انتخاب کلیه موارد شامل ارتفاع، نوع متریال و غیره کاملا آزاد می باشد. بام ساختمان شرکت کاملا بدون ساختمان همجوار مشرف فرض شود. نور، دمای هوا، تصفیه هوا، وجود آبسرد کن، محیط آرام و بدون مزاحمت، صندلی و میز اداری و ارگونومیک بودن آنها و … برخی از واحدهای اداری بدون اتاق طراحی میشوند و فضای اختصاصیافته برای هر بخش با دکوراسیون آن محیط مشخص میگردد. اصولا معماران در طراحی دکوراسیون به سبک اسپرت از به چالش کشیدن افراد خوششان می آید و با طراحی فضاها و راه های خلاقانه سعی در ابراز آن دارند .

به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است. در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. در واقع این سبک را می توان از محبوب ترین و پرطرفدارترین سبک های معماری در تمام کشورها دانست . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از متخصصین طراحی داخلی شرکت معماری شیپ کمک بخواهید. در مراحل بعدی به این نکته می پردازیم که نور ورودی محیط از کدام سمت است و نورپردازی داخلی به چه شکلی باید انجام بگیرد ، چیدمان میز و صندلی و تعداد لوازمی از این قبیل چقدر است و اگر نیازی به خرید وسایل داریم حتما برای خرید آنها اقدام کنیم .

• محدوده طراحی به شکل مستطیلی با مساحت ۲۴۰ متر مربع که حدود ۴۰ مترمربع آن مختص راه پله و آسانسور و ورودی بوده و از تاریخ شروع مسابقه در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرد. پارتیشن های اداری در انواع مدل های مختلف ساخته می شوند که هم از نظر عملکرد و هم از نظر طراحی و زیبایی با یکدیگر متفاوت هستند. شرکت دکوراسیون اداری سفید در زمینه طراحی دکوراسیون اداری لاکچری و شیک از جمله همین پروژه (شرکت اداری ناهید) علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره سعی در طراحی و تولید محصولات متناسب با فضاهای مذکور را از جمله، تجهیز مبلمان اداری، اجرای پارتیشن و … اما لازم نیست در بازار به دنبال گرانترین مبلمان بگردید. اینکه بدانیم کسی که دفتر کارمان را برای بازسازی به دست وی سپرده ایم در کار خودش خبره است بسیار موجبات آرامش فکری ما را فراهم می کند. پلان كاربردی و استاندارد ، به طوری كه تمام نیازهای اشخاص شاغل در آن فضا را رفع نماید و متناسب با نوع كاربری باشد . استفاده از رنگ های تیره برای فضاهایی مناسب است که از نظر فضا به اندازهی کافی بزرگ هستند.

بازه سنی کارکنان حدود ۱۷ تا ۳۰ سال، مجرد یا متاهل بدون فرزند بوده و اکثریت آن ها در رده های سازمانی مختلف در زمینه های تبلیغات، بازاریابی و فروش، امور مشتریان، برنامه نویسی و پشتیبانی و مابقی در زمینه های تحقیق و پژوهش، ایده پردازی، طراحی و گرافیک، مالی و حسابداری و … در حالت ایده آل شما دنبال دفتر کاری هستید که به افراد اجازه دهد هر وقت لازم باشد تمرکز و همکاری و ارتباط برقرار کنند. خوب بریم سراغ مطلب خاص این موضوع که نوع و سبک معماری مهمترین قسمت دکوراسیون اداری هس و اهمیت دکوراسیون داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار داده میشه و چون به ریزه کاریها و ظرافت بستگی داره باید توجه ویژه ای به تمام نقاط محیط اداری داشت.خوب هر سازمانی یا اداره ای برای اینکه فضایی ایده آل برای کارمندانش ایجاد کنه به این دکوراسیون نیاز داره تا فضایی خصوصی و نیمه خصوصی ایجاد بشه.نور از مهمترین قسمت های دکوراسیون داخلی اداری هس که تاثیر زیادی در خستگی و پایین امدن توان کاری کارمندان می شود اگر مهندسی شده و با تجربه بالا به کار برده شود چشم نواز و فوق العاده بهتر خواهد بود.

استفاده از طرح و رنگهای مختلف آجر نما میتواند محیط داخلی را به فضایی شیک و لوکس در هر دو سبک مدرن یا کلاسیک تبدیل کند. هر پرسونا چه چیزی را می پسندد؟ و از دور به نظر می آید دیواری آجری است که به سبک متداول بندکشی شده است، ولی در اینجا بندها خالی هستند و نور و هوا از بین آنها عبور می کند. دیوار پرده ای از جنس شیشه و فلز در پشت این کرکره آجری قرار گرقته است و ساختمان را در مقابل حرارت، برودت، خاک و دیگر عوامل جوی حفاظت می کند. همه این اقلام را می توان در مبلمان اداری خلاصه کرد.

امروزه در بیشتر محیط های کاری، ذهن انسان ها به دلیل تعامل مداوم با فناوری های رایانه ای و تلفن همراه و غیره، مملو از اطلاعات مختلف بوده و از طرفی بسیاری از کارکنان نیز با مشکل کمبود تحرک در دفتر کار روبرو هستند. لازم به ذکر است در پایان و پس از اعلام نتایج نهایی، کلیه آثار ارسالی واجد شرایط همراه با مشخصات شرکت کننده (خالق اثر) در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. پس از اعلام نتایج نهایی، کلیه آثار ارسالی همراه با مشخصات شرکت کننده (خالق اثر) در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. شرکت کننده می تواند علاوه بر موارد مذکور تاثیرگذار بر عملکرد کارکنان ازنظر مدیریت، سایر عوامل موثر مربوطه از دیدگاه خود را در طراحی لحاظ نموده و این موارد را همراه با هرگونه توضیحات لازم در خصوص طرح خود تشریح نماید.

2) چقدر به طراحی شخصی احترام میگذارید ؟ پارتیشن هایی که به صورت یک دست و شفاف طراحی شده اند و به طور کلی دارای فریم های آلومینیومی هستند. همچنین از قبل بدانید که قرار است چه ابزاری روی میز مدیریت خود قرار دهید؛ تا به اندازه کافی فضا روی میز کاری شما وجود داشته باشد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضا را مشاهده نمایید. بدین شکل که تناژهای مختلف و ملایم از هر رنگ که با هم هماهنگی دارند را در کنار هم قرار داد. از طرفی طبیعی بودن ان ها و کنار استفاده از چوب های طبیعی می تواند هماهنگی بیشتری در اداره به وجود بیاورد. جزئیات اجرایی تا حد تحسین برانگیزی خوبو دقیق اند و این را می توان در هماهنگی بین جزئیات اعم از پله، در، نما، و… • با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده، آثار ارسالی شرکت کنندگان بر روی وبسایت و شبکه های اجتماعی این رویداد و رسانه های معتبر معماری جهت مشاهده و معرفی ویژه به عموم قرار می گیرد، لذا شرکت کنندگان حق استفاده از آثار ارسالی خود را به همگان می دهند و در این خصوص زیگوآرت تعهد و مسئولیتی در قبال خالق اثر دارا نمی باشد و بالاخص شرکت کنندگان تمامی حقوق مربوطه جهت نمایش، چاپ و نشر آثار ارسالی و اطلاعات و فایل های مربوطه این رویداد در وب سایت، چاپ در کتاب، کتاب دیجیتالی و سایر اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی، بانک اطلاعاتی و برگزاری نمایشگاه را به زیگوآرت می دهند.