جنیفر لوپز پس از 7 سال برای پنت هاوس 25 میلیون دلاری خود در منهتن خریدار پیدا کرد.

جنیفر لوپز ممکن است برای همیشه به عنوان “جنی از بلوک” شناخته شود، اما این بار، بلوک مورد بحث در مقابل حفاری های سابق او در برانکس، پارک مدیسون است. این خواننده مشهور بالاخره پس از هفت سال حضور در بازار، برای پنت هاوس ۲۵ میلیون دلاری خود در منهتن خریدار پیدا کرد. نیویورک پست گزارش ها.

در حالی که قیمت دقیق فروش و همچنین خریدار هنوز فاش نشده است، ملک جی لو در نئوگرجی اخیراً 24.9 میلیون دلار درخواست کرده است. این واحد 6540 فوت مربعی که در دو طبقه بالای یک ساختمان چهار طبقه معروف به ویتمن قرار دارد، دارای چهار اتاق خواب و شش و نیم حمام است. برای فضای بیرونی سنگین است، با یک واحه در فضای باز به وسعت 3000 فوت مربع که در چهار تراس گسترده شده است، همچنین زمین کروکت، عرشه بام محوطه سازی شده و فضای سبز. چه جای بهتری برای بن افلک برای نشستن با قهوه سرد دانکین؟

این خانه دارای تمام ویژگی های امنیتی است که می توان از اقامتگاه یک سوپراستار انتظار داشت، از جمله یک آسانسور با کلید خصوصی که به اتاق بزرگ منتهی می شود، جایی که نورگیر و دیواری از پنجره های سبک پالادیایی فضا را با نور خورشید روشن می کند. آشپزخانه اوپن سرآشپز دارای بار صبحانه، یخچال‌های شراب دوتایی، و فضای ناهار خوری و سالن استراحت است. درهای فرانسوی به تراس مشرف به پارک باز می شوند.

فروشگاه درب باز

همانطور که سرآشپز جاشوا وایزمن استقبال می کند آگهی در آخرین اپیزود Open Door وارد خانه اش در آستین شد، او به شوخی می گوید که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

سوئیت اولیه میزبان یک اتاق رختکن با کمدهای بزرگ و دو تراس خصوصی، و همچنین دو حمام آبگرم است.

عضو شوید

در رویداد مختص اعضا ما، ملزومات را برای رشد یک کسب و کار پایدار دریافت کنید.

فلش

لوپز این ملک را به قیمت 20.1 میلیون دلار در سال 2014 خریداری کرد. صفحه ششم گزارش شده است. این ملک برای اولین بار توسط خدمتکار در منهتن در سال 2017 با 26.95 میلیون دلار ستاره شد و چندین بار وارد بازار شد و خارج شد. چلسی کلینتون و همسرش، مارک مزوینسکی، ساکن این ساختمان چهار واحدی بودند که جی لو به آنجا نقل مکان کرد (تصور کنید مهمانی های اتاق مشترک!)، اما محل اقامت خود را در سال 2016 به مبلغ 6 میلیون دلار اعلام کردند.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/jennifer-lopez-finds-a-buyer-for-her-manhattan-penthouse-after-7-years