ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

شما در صورتی که میخواهید یک تریدر با سود بلند مدت شوید و میخواهید در مدت زمان طولانی تری همچنان موفق باقی بمانید پس باید فکر کوتاه مدت را از سر خود بیرون کنید . این ها چند نمونه از کار های معاملات است ، شما باید در معاملات خود پاسخ کاملا روشنی برای هر سوال داشته باشید وگرنه در معاملات خود استرس و ترس دارید و اعتماد بنفس مورد نیاز را نخواهید داشت . همچنین فراموش نکنید که تعیین حد ضرر در معاملاتتان حکم مرگ و زندگی را در بازار برای شما دارد به هیچ عنوان این موضوع را نادیده نگیرید . بعد از آن حساب فیوچرز شما فورا به همان اندازه ای که مشخص کرده بودید شارژ خواهد شد .

شرکت در قرعه کشی برای 50 درصد تخفیف محصولات فقط برای 3 نفر (با برندگان تماس گرفته خواهد شد)

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوینکس با گوشی لطفا از صفحه ما بخواهید.

توصیه می کنیم که حتما ادامه آموزش را مطالعه کرده تا هم بتوانید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید و هم نکاتی که باعث می شود کارمزد کمتری در صرافی پرداخت کنید را یاد بگیرید. کوینکس فرم‌ های شناخت مشتری را اجباری نمیکند، اما آن دسته از مشتریانی که تصمیم می‌گیرند از آن استفاده کنند، محدودیت‌های برداشت بسیار بالاتری دارند و به تمام فعالیت‌های تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی دارند. کسانی که نمیخواهند برای حساب های خود تأییدیه بگیرند، فقط باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و رمز عبور تنظیم کنند (در حالی که گزینه احراز هویت دو مرحله ای خیلی توصیه می شود). با ارائه دسترسی به بازارهای لحظه ای و دائمی، و همچنین معاملات حاشیه، همه با کارمزد های پایین و امنیت عالی، این بهترین فروشگاه برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال هست. برای بسیاری، بزرگترین خاصیت کم بودن KYC اجباری هست، اما این صرافی کارایی های بیشتری را ارائه میدهد.

آموزش اتصال روبو فارکس به Meta Trader در ویندوز و تلفن همراه

اکثر این اطلاعات رو میتونید از سایت کوین مارکت کپ دریافت کنید یا از کوین مارکت کپ به سایت توکن وارد بشید و اطلاعات رو از سایت دریافت کنید. دقت کنید که در صفحه درخواست اضافه کردن توکن قسمت هایی که ستاره قرمز دارن مهم هستن و باید پر بشن. طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ صرافی coinex در بین صرافی های ارزدیجیتال رده 49 رو به خودش اختصاص داده که رتبه ی خوبی هم هست.

نگارش این مقاله نزدیک به ۶۰ ساعت به طول انجامید که امیدوارم هرچند اندک به شما عزیزان کمکی کرده باشم. ما خوشحال می‌شویم درصورت داشتن هرگونه سوالی، در بخش نظرات همین مقاله، سؤالات خود را مطرح کرده تا ما به آن‌ها پاسخ دهیم. در نهایت روی دکمه‌ی سبز رنگ خرید یا قرمز رنگ فروش کلیک می‌کنید تا سفارش شما انجام شود.

۱-نداشتن برنامه و نظم در معاملات خود

این عدد آن‌قدر زیاد است که کاربران خرد به احراز هویت نیازی نداشته باشند. برای شارژ حساب صرافی کوینکس CoinEx شما باید ارز دیجیتال تتر usdt را از یک صرافd ایرانی همانند ارزنکس خریداری کنید و به کیفِ پولِ تتر خود در صرافی کوینکس واریز کنید. سپس با داشتن تتر می توانید به قسمت بازار صرافی کوینکس بروید و در ازای دادن تتر، رمزارز مورد نظر خود را معامله کنید. مثلا بیت کوین،اتریوم، کاردانو، دوج کوین و هر رمزارز دیگری که مدنظر دارید را، میتوانید خرید و فروش کنید. پس از طی کردن مراحل فوق، هربار که بخواهید وارد حساب کاربری خود در سایت کوینکس شوید، باید ابتدا کد 6 رقمی اپلیکیشن گوگل را وارد نمایید.

اگر ایمیل رو وارد کردید باید با یک ایمیل معتبر دیگه و با ایپی یک کشور دیگه در کوینکس ثبت نام کنید . با مدیریت کردن انتظار هایی که در معامله دارید و فکر هایی مانند چند برابر کردن سرمایه خود در یک یا چند ماه را کنار گذاشته و آن موقع است که میبینید معامله کردن همراه با سود کار نسبتا آسانی می باشد . بیشتر تریدر ها ریسک های معاملات خود را مدیریت نمی کنند یکی از ابزار هایی که در مدیریت کردن ریسک در معامله ها می شود از آن استفاده کرد ماشین حساب های انتخاب بزرگی موقعیت یا position size calculator هستند . در ادامه به شما نحوه ورود به قسمت AMM را توضیح خواهیم داد و سپس برخی از قوانینش را به شما خواهیم گفت که خواهش داریم با حوصله و با دقت این بخش را مطالعه فرمایید . حتما و حتما حد سود و حد ضرر برای معاملات فیوچرز خود قرار دهید .

ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

زمانی که قیمت XRP در قراردادی که وارد آن شده ایم به ۶۰ سنت برسد پوزیشن اجرا شده و می توانیم سود خود که مابه التفاوت این دو قیمت است را دریافت کنیم. برای اینکه در این مثال پوزیشن سریعتر باز شود می توان پوزیشن را از طریق قراردادها باز کرد. تفاوت پوزیشن Market با limit در آن است که در مارکت قیمت را تریدر انتخاب نمی کند و بر اساس قیمت لحظه ای مارکت، خرید انجام می گردد. در پایین صفحه می توان سود و زیان لحظه ای را بر اساس قیمت مارکت، مشاهده نماییم. عبارت Liq Price نیز همان عدد لیکوئید شدن را نمایش می دهد.

این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای تامین جنبه‌های مختلف سیستم عامل استفاده می‌کنید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که کلیه معاملات در مربوط به پرداخت، مبادله، نقل و انتقالات انجام شده در این بستر بسیار ایمن است. پس از انجام معامله، کوین‌ها به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌شوند. همچنین وضعیت برداشت‌ها در پیشینه سفارش‌های قابل بررسی است. اگر احراز هویت دوعاملی شما فعال است، authentication code (کد هویت) خود را وارد کرده و بر روی دکمه Withdraw Now بزنید.