تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی لاغری چیست؟ ابدومینوپلاستی جراحی زیبایی شکم چیست؟ | abdoplasty

توصیه می شود شکم بند اضافی تهیه شود تا در صورت کثیف شدن شکم بند و شستن آن از شکم بند جایگزین استفاده شود. 4- حس ناحیه بالای عانه و قسمت تحتانی شکم بهتر حفظ می شود و درد بعد از عمل کمتر است. مینی ابدومینوپلاستی یکی از انواع ابدومینوپلاستی است که تنها شل شدن های جزئی شکم را که فقط در زیر ناف وجود دارد درمان می کند. دراثرلیپوساکشنفلپ پوستی بسیار انعطاف پذیر می شود و قسمت اضافی پوست برداشته و پوست دوخته می شود و در نهایت محل ناف مشخص و بعد از دادن برش روی آن، ناف بیرون آورده شده و بازسازی آن انجام می شود. در ادامه جراح منفذ جدیدی را برای ناف ایجاد می‌کند که ناف به سطح قسمت جدید آورده شده و با بخیه در آن قسمت ثابت می شود.

  • همان طور که گفتیم این روش برای حذف شلی و چربی ها و پوست اضافه شکم است و به هیچ عنوان این روش و افرادی که دارای وزن مناسب هستند کاندید این روش جراحی پلاستیک می باشند.
  • خانم های متقاضی این عمل نیز برای جلوگیری از کشیدگی بیشتر ماهیچه های شکمی در دوران بارداری باید بعد از دوران فرزندآوری و یا زمانی که دیگر قصد بچه دار شدن ندارند به این درمان روی آورند.
  • برش با بخیه، چسب پوست، نوار پانسمان چسبی یا گیره بسته می‌شود.
  • لیپوماتیک برای رفع چاقی موضعی استفاده می شود؛ ولی ابدومینوپلاستی برای از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو کاربرد دارد.
  • ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید که زخم های ناشی از جراحی کمی دیر تر ترمیم و بازسازی شوند.
  • او باید این روش را به طور معمول انجام دهد ، یعنی حداقل دو تا سه بار در عمل ابدومینوپلاستی در تهران‏ ماه.

در موارد بسیاری، پزشک پیشنهاد می‌کند که از ابدومینوپلاستی به همراه سایر انواع جراحی زیبایی مانند جراحی سینه یا لیپوساکشن استفاده کنید. بسیاری از افراد بعد از لیپوساکشن از ابدومینوپلاستی کمک می‌گیرند تا پوست باقی مانده روی شکم حذف شود. به همین دلیل در صورتی که نیاز به جراحی لاغری دارید به سراغ ابدومینوپلاستی نروید. متاسفانه امروزه بیشتر مردم به جای راه حلی نهایی برای کاهش وزن، به دنبال رژیم لاغری سریع و یا جراحی های زیبایی مانند لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی هستند. ابدومینوپلاستی عملی است که طی آن چربی ها و پوست های اضافی شکم برداشته شده و عضلات شکم سفت می شود. نتیجه ی این جراحی دائمی و همیشگی نیست و بیمار برای حفظ نتایج باید پس از جراحی با داشتن رژیمی سالم استایل جدید خود را حفظ کند.

ممکن است پزشک معالج برای بیماری تنها چند ساعت استراحت در بیمارستان را کافی بداند، اما ممکن است برای فرد دیگری نیاز باشد تا یک شب در بیمارستان بستری شود. اما مهم ترین قسمت بهبودی و نقاهت بیمار مربوط به دوران بعد از اتمام بستری در بیمارستان می باشد. بیمار باید پس از عمل جراحی بسیار مراقب ناحیه شکم خود باشد و توصیه هایی را که پزشک متخصص تذکر داده مانند پوشیدن گن به طور کامل و دقیق انجام دهد.

دستورات غذایی بعد از عمل جراحی آبدومینوپلاستی به چه صورت است؟

در این عمل جراحی، عضله های دیواره شکم سفت شده و پوست و چربی اضافه برداشته می شود تا به شکمی صاف و ایده آل دست پیدا کنید. بعد از انجام بیهوشی، پزشک جراح دو برش در شکم ایجاد کرده و بافت ها و عضلات شکم را به یکدیگر نزدیک می کند و بخیه می زند. یکی از این برش ها از یک سمت استخوان ران تا سر دیگر استخوان ران بوده و دیگری در اطراف ناف ایجاد می شود. این کار توصیه نمی‌شود زیرا پوست دوباره کشیده می‌شود و بعید است که دوباره به حالت بعد از عمل بازگردد.

کاندید مناسب برای جراحی شکم ابدومینوپلاستی

تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی لاغری چیست؟ ابدومینوپلاستی جراحی زیبایی شکم چیست؟ | abdoplasty