تصاحب هدف دایان فون فورستنبرگ، USM x Comme Si و سایر محصولات جدیدی که در ماه مارس دوست داشتیم

به نسخه دیگری از The Drop List خوش آمدید، جایی که ما، که خود را وسواس خرید می نامیم، به شما اطلاعاتی را در مورد مورد انتظارترین محصولات جدید و عرضه های جذاب ماه گذشته ارائه می دهیم. ما امیدواریم که این را به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای کشف نام تجاری جدید مورد علاقه خود، یک طراح نوظهور، یا یک همکاری سرگرم کننده در خارج از دروازه در نظر بگیرید. (و اگر میل به محتوای هوشمندانه تری دارید، فراموش نکنید که در خبرنامه ما ثبت نام کنید.)

7 مارس 2024 — لولو و جورجیا با مجموعه‌ای از فرش‌های رشک‌انگیز دیگری که با همکاری طراح داخلی جیک آرنولد ساخته شده‌اند به استقبال بهار رفتند. بافتی غنی و ساخته شده با مواد ارگانیک، این مجموعه گسترده – از جمله موارد دلخواه به روز شده مانند این طرح جوت که اکنون در رنگ مشکی موجود است – تنها چیزی است که در این فصل کمی خاکی به فضای شما می بخشد.

فرش جوت Havenhurst اثر جیک آرنولد

7 مارس 2024 — آخرین علاقه ما به زیبایی بدون شک این همکاری بین Tyler، Creator's Golf le Fleur و Pharrell's Humanrace است. Humanrace رنگ سبز خود را به لاک‌های طراحی رو به جلو Golf le Fleur داد و رنگی متوقف‌کننده ترافیک ایجاد کرد که بهترین راه برای استقبال از هوای گرم‌تر است.

le FLEUR* x لاک ناخن Humanrace

7 مارس 2024 – هیچ چیز باعث نمی شود که قلب ما مانند یک قالیچه مخصوص منطقه زیبا آواز بخواند، و همکاری Teklan با Layered بهانه ای عالی برای ارتقاء هر اکسسوری پرزدار با ظاهری خسته به نظر می رسد. بهترین قسمت؟ این مجموعه گسترده در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است و هر طرح شیک در پنج اندازه مختلف ارائه می شود. ما این عدد جالب آبی و قرمز را با یک حاشیه شطرنجی زیبا گیر می‌دهیم.

قالیچه پشمی قاب تکلان آسمان توت

19 مارس 2024 – جدیدترین فن از Windmill برای خنک نگه داشتن شما در طول بهار و تابستان چطور؟ گردشگر هوای خوش‌حال – که در رنگ‌های جشن مانند سرمه‌ای، زرد، صورتی و همچنین سیاه و سفید خنثی موجود است، می‌تواند به هرجایی که نیاز به نسیم خنکی دارید برود یا به هر گوشه‌ای از فضای شما حس روشنی بدهد.

19 مارس 2024 – به طور گسترده مستند شده است که برخی از مبلمان مورد علاقه ما از Castlery می آیند. و اگر به دنبال اصلاح نمای بیرونی خانه خود با محصولات جدید شیک بوده اید، این برند همه چیز لازم را برای تبدیل حیاط خلوت خود به یک محله گرم برای بهار و تابستان دارد. ما به این طرح کلاسیک چوب ساج توجه داریم که می‌توانید آن را در مجموعه ما از بهترین مبل‌های فضای باز نیز بیابید.

مبل ساج در فضای باز Castlery Rio

21 مارس 2024 — Citizenry که برخی از ملحفه‌های کتانی خنک‌کننده مورد علاقه ما را می‌سازد، به تازگی جدیدترین مجموعه خود را عرضه کرده است، جشنی از مینیمالیسم هنرمندانه و پالت‌های رنگی تک رنگ. این مجموعه متشکل از بالش‌ها و فرش‌های گره‌دار، مبلمان شیک، و ملافه‌های جدید است – مانند کتانی‌های شسته‌شده با سنگ مورد علاقه ما در سایه آرامش‌بخش آبی.

ست ملحفه ای سنگ شویی در سی گلاس

21 مارس 2024 – Maison Ko و Olivia Snow با ترکیب یک اخلاق مشترک از ظرافت طبیعی، گرد هم آمده اند تا یک فندک سرامیکی نسخه ویژه عرضه کنند که در دو رنگ هماهنگ موجود است. فندک میز سنگریزه که در رنگ‌های مشکی (یین) و کرم (یانگ) ارائه می‌شود، روشی شیک برای افزودن لایه‌ای از بافت به میز قهوه، قفسه کتاب یا دسکتاپ شما در این فصل است.

21 مارس 2024 – اگر به دنبال لوازم جانبی کفپوش کم تعمیر و نگهداری می‌گردید، فرش‌های تخت‌بافت جدید در Revival این ماه عرضه شده‌اند و آنها فقط چیزی هستند که فضای شما را برای فصل بهار به هم پیوند می‌دهند. ما به خصوص Schack را دوست داریم، یک طرح پشم شطرنجی زیبا که در اندازه های 6×9 تا 9×12 در دسترس است.

فرش پشمی تخت بافته شاک

22 مارس 2024 — جدیدترین همکاری USM با نام تجاری لباس راحتی بچه گانه Comme Si یک تبادل فرهنگی از طراحی متفکرانه است. اگر قبل از پایان ماه مه در نزدیکی محل USM نیویورک در خیابان گرین قرار گرفتید، توصیه می‌کنیم برای دیدن مجموعه IRL به آنجا بروید. این قطعات با الهام از میراث کره ای بنیانگذار جنی لی، منسوجات ایتالیایی Comme Si و پیکربندی های مدولار امضای USM – از جمله جوراب، روشویی، صفحه تاشو، مجموعه جوراب های نسخه محدود، و موارد دیگر- پایه های برجسته ای را برای مراسم روزانه فراهم می کنند.

22 مارس 2024 – Oak + Fort ممکن است جزء اصلی کمد لباس مورد علاقه شما باشد، اما این برند ثابت کرده است که می تواند با خط لوازم خانگی SENN خود کارهای بیشتری انجام دهد. پوشش، دکور، نذری، کالاهای نرم و فراتر از آن، ما فکر می‌کنیم که طرح‌های بسیار خنثی – مانند این پرتاب پنبه‌ای هندسی – می‌توانند تقریباً در هر فضایی قرار بگیرند.

23 مارس 2024 — مجموعه دایان فون فورستنبرگ و تارگت، همکاری دیگری بود که در ماه مارس جشن گرفتیم، با مجموعه‌ای از لباس‌ها، لوازم جانبی، مبلمان و دکور خانه، ما را به اصلاح کمد لباس و فضای داخلی با چاپ‌های پر انرژی تشویق می‌کرد. در حالی که آیتم‌های شهوت‌انگیز زیادی برای مطالعه وجود دارد، ما این جداکننده اتاق را به‌عنوان روشی شیک برای جدا کردن فضای شما دوست داریم.

تقسیم کننده اتاق 3 پانل 72 اینچی باغ شارلوت – DVF برای هدف

27 مارس 2024 – هرکسی که سریال آمازون جنی اسلیت را به صورت تکراری تماشا کرده باشد، این همکاری کمدین و Catbird را دوست خواهد داشت. در جشن تولد 20 سالگی این برند جواهرات، این بازیگر، مادر و نویسنده کپسولی از جواهرات را با الهام از تربیت خود منتشر کرده است. ما فکر می‌کنیم این طلسم زنگ صدفی که می‌توانید روی زنجیر مورد علاقه‌تان ببندید، مخصوصاً عزیز است (و نمی‌توانیم فکر نکنیم مارسل نیز آن را تأیید کند).

Jenny Slate x Catbird Shell Bell Charm

28 مارس 2024 – اگر به دنبال بازسازی اتاق کودک برای فصل بهار هستید، به مجموعه نسخه محدود تختخواب و لوازم حمام بروکلین با خیابان کنجد نگاه نکنید. ما با در نظر گرفتن حداکثر زیبایی طراحی شده‌ایم، ما این ایده را دوست داریم که تخت آنها را با ملحفه‌های روکش شخصیت و شاید این لحاف ساده اما رنگارنگ تزئین کنیم.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/shop-new-diane-von-furstenbergs-target-usm-comme-si-2024