انواع روش های حمل و نقل دریایی شرکت حمل و نقل جاده ای پروازبام | transemartlogistics

اطلاعات کشتی مانند اسم و نام بندری که باید بار به آن تحویل داده شود در این سند ثبت می شود. همچنین مسئولین بنادر حق ندارند بار از کشتی‌ ای تحویل بگیرند که در بارنامه، مقصدشان با بندری که در آن پهلو گرفته ‌اند یکی نمی باشد. به حمل کالاهای همگون افراد مختلف به مقصد یکسان که به صورت گروهی بسته بندی و ارسال می گردند، حمل گروپاژ گفته می شود. به این ترتیب این بار همراه با بار چند متقاضی دیگر در یک کانتینر قرار می‌گیرد.

بررسی وضعیتکنترل و بازرسی فنی و ایمنی کشتیهای خارجی دربنادرایران

در روش مستقیم هنگامی که کشتی از مبدا بارگیری می‌شود تا زمانی که به مقصد خود برسد ، هیچگونه توقفی نخواهد کرد و این امر باعث می شود تا بار در کمترین زمان به مقصد برسد . اگر بخواهیم از مهم‌ترین بنادر شمال کشورمان نام ببریم می‌توانیم به بندر انزلی و و بندر نوشهر اشاره کنیم . کانتینر های موجود برای حمل بار ، دارای تجهیزات کامل از جمله خنک کننده ، تهویه هوا و … می‌باشد.با توجه به نوع بار ، از کشتی هایی مختص با همان بار استفاده خواهد شد. با توجه به اینکه حمل بار در این روش با استفاده از کانتینرهای بزرگ و تجهیزات ویژه صورت می‌گیرد ، بار از انواع خسارت های طبیعی در امان است.

  • این نوشته در مقالات باربری ارسال شده و با حمل و نقل دریایی برچسب گذاری شده است.
  • کالا هایی که از طریق حمل دریایی جابجا می شوند عموما تناژ بالایی دارند.
  • به این ترتیب این بار همراه با بار چند متقاضی دیگر در یک transemartlogistics کانتینر قرار می‌گیرد.
  • باید بدانید که کالاهایی که از طریق روش حمل و نقل دریایی جابه‌جا می‌شوند باید بیمه شوند.
  • حمل و نقل دریایی کالا به روش غیر مستقیم بوده و در این حالت برای مشتریان بارنامه با شرایط درخواستی صادر می گردد.

این نوع صنعت در جابجایی این گونه کالاها به خوبی عمل می کند و مقرراتی برای تضمین ایمنی کشتی، خدمه، محموله و محیط زیست دارد. کالا های شخصی، دستگاه های حساس، کالا های تعمیراتی و … معمولا با روش گروپاژ حمل می شوند. بعضی از افراد که کشتی و قایق برای خود خریداری می کنند به جای جا به جایی و تفریح با وسیله خود، آن را به دیگر سازمان ها و شرکت ها اجاره می دهند؛ به این کار همانطور که گفته شد چارترینگ می گویند. این کدها اختصاصی هستند و سبب می‌شوند کانتینر مسیر مشخص خود را تا مقصد طی کند و احتمال طی مسیر اشتباه آن صفر باشد.

حمل محموله دریایی به روش چارترینگ؛ اجاره دربست کشتی

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات حمل دریایی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند فعال در حوزه حمل ونقل آبی ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار دریایی می‌باشد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین با استفاده از خطوط کشتیرانی بین‌المللی می‌توان حجم بزرگی از کالا را جابه‌جا کرد. در آب‌های آزاد امکان حمل محموله‌هایی به وزن 200 تا 500 هزار تن توسط کشتی‌های مخصوص وجود دارد.

انواع روش های حمل و نقل دریایی شرکت حمل و نقل جاده ای پروازبام | transemartlogistics برای پاسخ دادن به این سوال ،باید گفت فقط خساراتی که تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی هستند ، تحت این بیمه قرار می‌گیرند. به این مورد توجه داشته باشید که خطراتی مانند فاسد شدن مواد ، زنگ زدگی آهن و یا مواردی مشابه ، به هیچ عنوان در پوشش بیمه قرار نخواهند گرفت. مهم‌ترین دلیل اینکه بیشتر حجم حمل و نقل و تجارت ها از آب های آزاد و دریاها انجام می‌شود ارزانی این روش نسبت به بقیه روش‌ها است. جالب است بدانید در حمل و نقل دریایی ، قوانین یکسان در سراسر جهان داریم. و شما خیلی راحت میتوانید به صورت مستقیم (بدون توقف کشتی در مسیر) و یا غیرمستقیم بار خود را به سراسر جهان بفرستید.