اصول طراحی پلان ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | 3darchitecture

بنابراین بسیار مهم است که پنجره ها در جهت صحیحی قرار بگیرند تا نور طبیعی بیشتری به فضای داخلی یک ساختمان اداری تابیده شود. از نظر شرکت بازسازی و طراحی ساختمان ها چه یک خانه، یک دفتر بزرگ یا یک ساختمان اداری، هر سازه ای باید به خوبی طراحی شود. برای ساختن ساختمان معقولی که هدف آن را مشخص می کند، نیاز به خلاقیت یک متخصص طراحی داخلی و تزیینات تجاری دارد.

بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید با آرل با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید…. دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است. این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.

طراحی برج کال 10 در تایلند توسط استودیوی Supermachine

برای طراحی ساختمان اداری کارخانه به صورت درست و اصولی لازم است مراحل طراحی به ترتیب و با دقت به پیش روند. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است.

بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است. همیشه قبل از شروع هر کاری ایده پردازی ها و طراحی نقشه هایی که در سر داریم و قصد پیاده سازی آن ها را داریم باید انجام شود. این کار باعث می شود تا متخصصین بازسازی بتوانند مسیر خود را مشخص بدانند، همین موضوع که اکثریت تصمیم ها قبل از شروع کار گرفته شود می تواند بسیار بر روی کوتاه کردن زمان بازسازی ساختمان اداری تاثیرگذار باشد.

http://1biti.ir

این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند. هزینه بازسازی اداری با انتخاب کردن یک شرکت معتبر پایین تر خواهد آمد، چون این شرکت ها معمولاً اکثر لوازم جهت بازسازی اداری را خود در اختیار دارند، همچنین با راههای کاهش هزینه هم آشنا هستند. همچنین استفاده از سیم کشی های جدید به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد. با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان هم دل باز تر و بزرگتر می شود. راندمان کاری افراد در یک محیط اداری تا حد زیادی به کیفیت فضا و مطلوب بودن آن بستگی دارد.

طراحی آپارتمان یک خوابه به سبک اسکاندیناوی توسط دیویدسین در اورادا

فرقی ندارد که سازه شما جدید یا قدیمی باشد، در هر دو صورت بازسازی را می توانید برای سازه اجرا کنید. در نتیجه راهکارهای معماری پایدار برای یک اداره سبز تأثیر خود را در چند بعد اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و روانی نشان می دهد. چنین بنایی نشان دهنده تجمع ایده ها بوده و تصویری از تفکرات روشن سازندگان و نیروی کاری ماهر مشغول به کار در آن می باشد. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد.

  • اختصاص دادن یک فضا برای استراحت و غذا خوردن آن ها می تواند تا حد زیادی راندمان کاریشان را نیز بالاتر ببرد.
  • به طور قطع پیمانکار باید شما را در انتخاب بهترین متریال نما راهنمایی کند.
  • معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.
  • ساختمان های اداری باید یک تفاوت خاص با سایر ساختمان ها داشته باشند بنابراین بهتر است که در نمای آن ها از یک المان خاص استفاده شود.
  • این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.

چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است. ساختمان اداری غرب چهار توسط دفتر معماری BKLS مبتنی بر معماری مونیخی با متر مربع متشکل از دفتر و مناطق خرده فروشی جدید طراحی شده است. چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود.

جدا و تقسیم بندی محیط در محل کار

طراحی دفتر شما چیزهای زیادی را در مورد کسب و کار شما می گوید، اگر هنوز طرح قدیمی خاکستری سفید خسته کننده را دارید، وقت آن است که به دفتر خود تغییر دکوراسیون دهید و بازسازی و نوسازی جدیدی در محل کارتان شکل بدهید. اصلاح طراحی دفتر شما، محیطی خلاقانه و سازنده برای کارمندان شما ایجاد می کند. طراحی و بازسازی مجله خبری معماری سه بعدی شما رابطه مستقیم به روحیه کارمندان شما دارد. اولین گام در طراحی ساختمان اداری کارخانه (بعد از تعیین سایت و آنالیز) تهیه برنامه فیزیکی می باشد.

شرکت های فناوری شهرت خود را در جهت ساختن فضاهای کاری شگفت انگیز توسعه دادند. در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند. اما اخیراً این انقلاب طراحی به بسیاری از صنایع سنتی دیگر گسترش یافته است.

فضای لابی به نوعی زیرمجموعه فضاهای مشاع در نظر گرفته می شود، اما به دلیل اهمیتی که در طراحی دارد به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین اولین فضایی است که در هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شویم و از همین رو تاثیر مستقیمی بر برداشت مخاطب از فضا دارد. ترکیب رنگ و مصالح و همچینن هماهنگی و همخوانی آن با نوع نورپردازی از جمله مواردی است که می توان آن را در نظر داشت. استفاده از سقف کاذب در طراحی فضای داخلی لابی و تعریف ورودی ها، مبلمان مدرن با طراحی به روز ، هم چنین استفاده از گل و گیاه می توانند ایده های خوبی برای دکوراسیون لابی در طراحی ساختمان اداری کارخانه باشند.