مائوریسیو اومانسکی در بحبوحه جدایی اش از کایل ریچاردز به یک آپارتمان مشهور در غرب هالیوود نقل مکان می کند.

طرفداران کایل ریچاردز و مائوریسیو اومانسکی، پیشینیان Bravolebrity، از زمان اعلام جدایی آنها در تابستان گذشته، تمام حرکات این زوج سابق را زیر نظر داشتند. خبر جدایی برای بسیاری شوکه کننده بود، زیرا این زوج نزدیک به سه دهه بود که ازدواج کرده بودند. شایعات آزارم داده است زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز یک منبع گفت: “کایل و مائوریسیو مدتی است که از هم جدا شده اند اما همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند.” مردم در سال 2023.

اما در اقدامی که می تواند به عنوان پایان قطعی تری برای اتحادیه دیرینه آنها تعبیر شود، تبلیغات او تایید کرد که Umansky به 8899 بورلی هیلز، یک ساختمان آپارتمان لوکس در غرب هالیوود نقل مکان خواهد کرد. ساختمان جدید مایل به زرد اخیراً محل فعالیت فهرست‌بندی بوده است. هفته گذشته، اوپنهایمر ستاره مت دیمون در آنجا ریشه یابی کرد و یک واحد 8.6 میلیون دلاری در طبقه چهارم خرید. همین چند روز پیش، پنت هاوس شرقی این ساختمان 24 میلیون دلاری به عنوان گران ترین آپارتمان برای فروش در جنوب کالیفرنیا تا کنون در سال جاری مشخص شد، معامله ای که توسط Umansky و Michele Montagne از طریق کارگزاری بسیار موفق جهانی املاک و مستغلات آنها، The Agency، انجام شد.

دیوارهای شیشه ای در واحد آپارتمان گوشه ای به چشم انداز غرب هالیوود باز می شود، یک جفت صندلی قهوه ای رنگ روی میز کوکتل مشکی سمت چپ...

منطقه نشیمن و نمای خیره کننده از سوییت پنت هاوس در 8899 بورلی.

عکس: 8899 بورلی

این ساختمان مورد علاقه افراد مشهور که در سال 1964 تکمیل شد، قبلاً مرکز طراحی بین المللی لس آنجلس اصلی بود که توسط معمار لس آنجلسی ریچارد دورمن طراحی شده بود. ساختمان کلاسیک اواسط قرن توسط AD100 Olson و Kundig دوباره طراحی شد و اکنون یک مجتمع آپارتمانی 10 طبقه با خدمات کامل با هشت خانه دیگر است که اطراف ساختمان را احاطه کرده اند.

این ساختمان از 38 آپارتمان مجزا تشکیل شده است که هر کدام با درهای شیشه ای از کف تا سقف که به تراس های بزرگ منتهی می شود پوشیده شده است. این واحدها دارای پلان طبقه باز و مناظر خیره کننده از بورلی هیلز، تپه های هالیوود، و کوه های سن گابریل هستند. از جمله امکانات رفاهی می‌توان به خدمات نگهبانی 24 ساعته و مرکز تناسب اندام پیشرفته با مساحت 2300 فوت مربع با استودیوهای یوگا اشاره کرد. Stella West Hollywood که در حال حاضر یکی از شلوغ ترین رستوران های لس آنجلس است، در طبقه همکف واقع شده است.

عضو شوید

کارگاه اختصاصی AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

اومانسکی اولین بار به عنوان شوهر ریچاردز، یکی از بازیگران اصلی به دنیا معرفی شد زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز. اومانکسی علاوه بر نقش خود به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل آژانس، سریال های خود را در نتفلیکس نیز دارد. بورلی هیلز را بخرید، که اتفاقات شرکت کارگزاری لوکس و زندگی گروهی اصلی از مشتریانش را دنبال می کند.

علی‌رغم حرکت اومانسکی، به نظر می‌رسد که او و ریچاردز در میان جدایی‌شان روابط خوبی دارند. این زوج و سه تا از چهار دخترشان با هم در حال لذت بردن از جشنواره موسیقی کانتری استیج کوچ در آخر هفته عکس گرفتند.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/mauricio-umansky-is-moving-into-a-celeb-hotspot-west-hollywood-condo-amid-separation-from-kyle-richards