خرید و قیمت کتابهای کمک درسی دهم ا کتابهای گردوی دانش تجربی عربی-ریاضی- زیست شیمی به علاوه شیمی خیلی سبز و فیزیک خیلی سبز بدون حتی ی ترب | ketabko

در این کتاب مانند جلد اول مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و کتاب شامل تست های متنوع و زیادی است. همان‌طور که می‌دانید، برخی از دروس در هر سه رشته ریاضی، تجربی و کتاب کمک درسی دهم انسانی مشترک است. بنابراین دانش آموزان می‌توانند از هر یک از این کتاب‌ها برای دروس عمومی استفاده کنند. در ادامه برای هر یک از این دوس کتاب‌های برتر کمک درسی را معرفی می‌کنیم.

کتاب نردبام ریاضی 1 دهم خیلی سبز

به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. کتاب های دروس طلایی کاگو دهم ریاضی را تقریباً همه می‌شناسند. یک کتاب گام به گام استاندارد جامع به همراه درسنامه‌های مفصل و تمرین‌های تکمیلی. تمرکز اصلی این کتاب بر درسنامه‌های آن بوده و سعی شده تا تمامی مفاهیم ریز و درشت هر مبحث از هر درسی را به دانش‌آموزان منتقل کند. درسنامه‌های کاملا مفهومی به همراه انواع مثال‌ها، سوالات تستی موضوعی و ترکیبی و مجموعه‌ای کامل از سوالات امتحانی تشریحی به همراه پاسخ‌نامه تشریحی، تمام نیازهای دانش‌آموزان را در یک کتاب پاسخ دادند.

ریاضی و آمار(انسانی)

هنگامی که شاهنامه در بردارنده ی هشت هزار سال تاریخ جامعه سیا… به محض ورود به سایت های بوک با دنیایی از کتاب رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. برای درس زبان در این لیست 2 کتاب در نظر گرفته‌‌ایم که میتوانید ویژگی های آن ها را مشاهده کنید.

  • کتاب فارسی دهم نشر الگو کتابی آموزشی به همراه تست های متفاوت است.
  • به این منظور کافی است کتاب‌های کمک آموزشی مورد نیازتان را از فهرست ابتدای این صفحه انتخاب کرده و پس از تسویه سبد خرید، آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل‌ خود تحویل بگیرید.
  • چون اگه الان کتاب جامع بگیرید کتاب فعلی بر اساس کنکور 1402 تالیف شده و شما کنکوری 1403.
  • نکته قوت سوالات این کتاب، پوشش کامل سوالات کنکور ده سال اخیر هر درس است.
  • این کتاب یک درسنامه بسیار کامل دارد که در یادگیری دروس به دانش آموزان کمک می‌کند.

خرید و قیمت کتابهای کمک درسی دهم ا کتابهای گردوی دانش تجربی عربی-ریاضی- زیست شیمی به علاوه شیمی خیلی سبز و فیزیک خیلی سبز بدون حتی ی ترب | ketabko

راستش من امسال پایه دهمم ( تجربی )و واسه مدارس خاص خیلی تلاش کردم ولی متأسفانه نمونه قبول شدم و اونطوری که شنیدم درست مثل مدارس عادی هستند. من تقریبا یک سال نشده که با تست آشنا شدم و تست می زنم و شایدم راه و روش تست زنی زو نمی دونم. میشه لطفا کتابی رو معرفی کنید که در سطح مدارس تیزهوشان باشه مطالبش یعنی جوری که من با خوندنش خودم رو به سطح تیزهوشانی ها یا بالاترهم برسونم. کتاب خیلی سبز هم که من پارسال داشتم سطحش خیلی بالا بود و منی که توی مدرسه عادی بودم بایستی واسه متوجه شدن خیلی از قسمت هاش وقت زیادی رو صرف سرچ کردن واسه معنیش و پرسیدن از معلما و … می کردم.