گیت فلزیاب گیت بازرسی بدنی فرودگاهی فیدار آروند سپاهان | bayofa

گیت بازرسی فلزیاب با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به راحتی اشیاء فلزی و الکترونیکی را که شخص به همراه خود دارد و یا پنهان کرده است، شناسایی کرده و به صورت آلارم نوری یا صوتی، هشدار لازم را صادر می‌کند. استفاده از این تجهیزات امنیت بیشتری را برای محیط مورد نظر فراهم می‌آورد. با توجه به مکانیزم عملکرد گیت بازرسی (گیت فلزیاب) که بر پایه ایجاد میدان مغناطیسی می‌باشد، این دستگاه‌ها فاقد تشعشعات مضر بوده و حتی برای افراد باردار نیز خطری ایجاد نمی‌کند. نهاد‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از ایجاد خطرات احتمالی توصیه می‌کند که افرادی که از قلب مصنوعی و باتری استفاده می نمایند از گیت‌های فلزیاب عبور نکنند. به صورت کلی گیت بازرسی (گیت فلزیاب) سبب تسریع در بازرسی افراد و جلوگیری از ایجاد صف می‌گردد. همچنین با بهره گیری از گیت بازرسی (گیت فلزیاب) ریسک عبور اشیای ممنوعه به شدت کاهش می یابد.

معرفی راکت بازرسی فلزیاب ZK-D100S :

در دیواره داخلی گیت بازرسی بدنی، سنسورهایی با قابلیت تنظیم ضریب حساسیت تعبیه شده است که می‌توانند انواع فلزات یا قطعات الکترونیکی را دز اندازه‌های مختلف شناسایی کنند. افراد از داخل گیت عبور می‌کنند و در صورتیکه همراه آنها اشیاء ممنوعه‌ای از جمله قطعات فلزی یا الکترونیکی موجود باشد، توسط سنسورها شناسایی شده و آلارم به صدا در می‌آید. قیمت راکت یا گیت بازرسی دستی از حدود 2 میلیون تومان شروع شده و تا بالای 10 میلیون تومان هم ادامه دارد. از این رو در این بخش هم تعدادی از این تجهیزات را آوردیم، تا کاربران مربوطه در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این راکت های دستی، به بخش راکت بازرسی بدنی مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات پیشنهاد می کنم سری به سایت مجله حضور و غیاب بزنید، چون علاوه بر اطلاعات کاربردی و مفید، تجهیزات با کیفیت را نیز به شما معرفی می کند.

از دیگر مزایای بکارگیری گیت بازرسی (گیت فلزیاب) کاهش نیروی انسانی مورد نیاز جهت بازرسی افراد می‌باشد. گیت بازرسی (گیت فلزیاب) دستگاهی دروازه‌ای شکل دارای حسگر‌های تشخیص فلز می‌باشد. گیت بازرسی (گیت فلزیاب) به منظور بازرسی و تشخیص اشیائی که در آن فلز به کار رفته در اماکنی همچون فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. ارائه با کیفیت ترین راکت موبایل یاب مدارس در استان یزد و انواع راکت های بازرسی بدنی فلزیاب ساخت و تولید شرکت … راکت بازرسی بدنی فرودگاهی شیراز تجهیزات کنترل بازرسی یکی از راهکارهای حیاتی برای مسائل امنیتی …

گیت بازرسی ، گیت فلزیاب و نحوه کارکرد آن

به همین دلیل در اکثر مواقع در كنار انواع گیت بازرسی ، از مدل‌های مختلف دستگاه ایکس ری X-ray استفاده می‌شود. با این راهکار کیف از داخل گیت عبور نکرده و به صورت مجزا وسایل داخل آن بازرسی می‌گردد. فروش و نصب انواع راهبند الکترومکانیکی در استان البرز و حومه ساخت گروه کارخانه جات… گیت فلزیاب ، راکت فلزیاب ، اسکنر کف خودرو دستگاه های ایکس ری و سیستم های بازرسی امنیتی نظیر راهبند های امنیتی و بازویی وراهبند آکاردئونی با 3 سال گارانتی و 15 سال… برخی از کالاهای ممنوعه فاقد قطعات فلزی می‌باشند و توسط تجهیزات بازرسی فلزیاب از جمله گیت بازرسی و راکت فلزیاب قابل تشخیص نمی‌باشند..

  • این امواج که کمک به تسریع عملیات بازرسی نیز می کند به عنوان تکنولوژی اسکنر بدن یا (Whole Body Scanner / WBS) می تواند وجود اشیا مشکوک را تشخیص و با به صدا در آوردن آژیر اعلام خطر کند.
  • با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می وبسایت مجله حضور و غیاب گیرد.
  • گیت های فلزیاب را می توان بر اساس حساسيت سازمان و امنیت آن بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.
  • بی تردید نصب یک گیت بازرسی نیازمند تخصص ویژه است که در به طور خلاصه آن را شرح می دهیم؛ اولا باید بدانیم در محل نصب گیت بازرسی، نباید تجهیزاتی با میدان مغناطیسی بزرگ و قوی وجود داشته باشند، زیرا احتمال تاثیر گذاری این دو دستگاه بر هم و ایجاد اختلال زیاد خواهد بود.
گیت فلزیاب گیت بازرسی بدنی فرودگاهی فیدار آروند سپاهان | bayofa