کی 50 گیمینگ Redmi k50 Gaming 12 256 فروشگاه محصولات شیائومی

ردمی K50G برای خنک کردن سیستم و جلوگیری از افزایش دمای دستگاه، به دو محفظه بخار از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده که تنها فضای 4,860mm² را اشغال می‌کند. محفظه‌های بخار، گرمای جذب شده توسط تراشه، باتری و IC را به پخش‌کننده‌های حرارتی منتقل می‌کند. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده.

تو جعبه گوشی Redmi K50 Gaming یه کابل Type-C، آداپتور 120 واتی و قاب ژله‌ای قرار گرفته. هنگامی که این مدل را در دستان خود بگیرید در سمت راست گوشی دکمه پاور و دو عدد تریگر فیزیکی را مشاهده خواهید کرد که دکمه‌های اختصاصی برای گیم هستند. با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کند. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد. همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است. با قابلیت Corning Gorilla Glass Victus به خوبی در برابر خراش و افتادن مقاوم است.

پردازنده ای که در این گوشی شیائومی استفاده شده ، اولین پردازنده 4 نانومتری مخصوص گوشی های موبایل است. سیستم خنک کننده ای که در k50 گیمینگ استفاده شده از یک طراحی 5 لایه استفاده می کند با سایز بزرگتر نسبت به مدل های قبلی ، عملکرد فوق العاده ای در کنترل دمای پردازنده دارد. به ویژه، تراشه جدید اسنپدراگون با توجه به نتایجی که در تست‌های بنچمارک به دست آورده، پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمندی دارد و برای اجرای بازی‌های موبایلی کاملاً مناسب می‌باشد.

، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است.

همچنین شیائومی برای آن از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده از جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی آن نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو شده و این یک خبر عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. شیائومی گوشی ردمی کی 40 گیمینگ را سال گذشته در چین وارد بازار کرد و سپس آن را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند با نام پوکو اف 3 جی تی در برخی بازارهای جهانی عرضه کرد.

گوشی موبایل شیائومی پوکو اف ۳ Poco f3 ظرفیت 256 گیگ

طراحی پنل پشتی به خوبی بیانگر همکاری کمپانی شیائومی و تیم پتروناس ای ام جی است. این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. عنوان یک گوشی گیمینگ ، یکی دیگر از نقاط قوت فروش K50 گیمینگ سیستم خنک کننده ارتقا یافته است که احتمالاً آن را به یکی از گوشی های 8Gen1 با بهترین جلوه خنک کننده تبدیل می کند.

کی 50 گیمینگ Redmi k50 Gaming 12 256 فروشگاه محصولات شیائومی

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر k50 قرار دهید. البته با توجه به قیمت گوشی شیائومی k50 گیمینگ منتظر یک نمایشگر معمولی هم نبودیم؛ اما در مجموع این نمایشگر در لیست باکیفیت‌ترین نمایشگر‌های فعلی قرار می‌گیرد و برای ساعت‌ها بازی کردن بدون اینکه چشمانتان را خسته کند، شما را همراهی خواهد کرد. مدل پایه‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و با قیمت ۵۲۰ دلار راهی بازار چین می‌شود. کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۱۲/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب باید مبلغ ۵۶۸ و ۶۱۵ دلار بپردازند. مدل مرسدس هم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و ۶۶۲ دلار قیمت دارد.

  • این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیابایتی ۵۲۱ دلار قیمت دارد.
  • در بخش بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگویژگی های مربوط به این گوشی موبایل با دقت مورد موشکافی قرار گرفته.
  • شیائومی یه باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه.
  • هدف می سلام ارائه محصولات جدید و باکیفیت در کمترین زمان ممکن برای کاربران عزیز می باشد.تمامی محصولات موجود در وب سایت می سلام دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند.

طرفداران عکس‌های سلفی هم می‌توانند از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره‌ی نمایشگر استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های ردمی K50 گیمینگ می‌توانیم به تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، بهره‌گیری از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس و پشتیبانی از وای‌فای ۶E و NFC اشاره کنیم. از بخش عکاسی، این گوشی به یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی (سونی IMX686)، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده و همچنین یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلوی بدنه خود و داخل حفره نمایشگر دارد.

تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگه‌اس. در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

با بالشت هوشمند شیائومی آشنا شوید؛ محصولی هوشمند برای خوابی راحت و مناسب!