کناف سقف پذیرایی مدل مستطیلی، مربع و گرد ساده و شیک-کناف آوگون

کناف سقف پذیرایی مدل مستطیلی، مربع و گرد ساده و شیک-کناف آوگون

بی شک یکی از پردرخواست ترین خدمات طراحی منزل، اجرای سقف کاذب برای جدیدترین طرح کناف سقف پذیرایی است. از دیگر شیوه هایی که کناف زن ها بیشتر برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می دهند، ثابت کردن تایل های گچی روی سقف می باشد. در این روش که قیمت ارزان تری دارد، امکان جا به جایی و تعویض تایل ها پس از نصب وجود ندارد و به همین دلیل نیاز به پیاده سازی و نصب شبکه فلزی روی سقف اصلی نخواهد بود.

  • هرکدام از دایره ها را هم می توانید یک رنگ متفاوت و جذاب بزنید؛ مثلا می توانید رنگهای سفید و صورتی یا یاسی را روی کناف بزنید که رنگ موردعلاقه خانمهای جوان است.
  • نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند.
  • پس بیاین در همین ابتدا ببینیم که سقف کاذب چه انواع و مدل هایی داره.
  • همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید می توانید حتی سبک های گوناگون را با یکدیگر ترکیب کرده و سقفی کاملا امروزی طراحی کنید.

سقف کناف از بخش هایی می‌باشد که در زیبا جلوه دادن نقاط متعدد منزل نقش اساسی را می‌تواند داشته باشد. علاوه بر اهمیت بسیار زیاد حاشیه ، در معماری ایرانی به شدت بر قسمت وسط سقف توجه میشود و به شیوه های مختلف دیزاین بر روی آنها اجرا می گردد. برای استفاده از کناف در وسط سقف پذیرایی لاکچری و لوکس می توان طرح های ترکیبی را اجرا نمود.

کاربرد انواع کناف سقف پذیرایی

بنابراین، برای ارائه‌ی قیمت در سقف‌های دکوراتور، مساحت سایه اندازِ سقف محاسبه میشه. با این حال، آنها ممکن است پس از مدتی ترک های ریزی در آن ایجاد شود. کناف اف ام معمولا در ساختمان های لوکس و پر واحد استفاده می شود چرا که قابلیت این نوع صفحات هم ضد حریق و هم ضد آب است و استقامت ساختمان را افزایش می دهد.

معایب کناف سقف ساختمان

درحالیکه سقف کاذب انواع زیادی داره که هر کدوم قیمت خاص خودشون رو دارن. قیمت نهایی هر نوع سقف کاذب بر اساس دوتا فاکتور اصلی نوع متریال و دستمزد مجری سقف تعیین میشه. اجرای درست طرح کناف اپن آشپزخانه به مهارت استادکار وابسته است. یکی از مواردی که بحث کناف اپن آشپزخانه را مهم کرده همین امر است. به عبارتی هم باید فضای بالای کانتر را مجزا کند و هم با دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی همخوانی کامل داشته باشد. کناف اپن آشپزخانه و کانتر تاثیر زیادی در نمای دکوراسیون خواهد داشت.

در این مواقع، انتخاب مدل کناف مناسب، کمی مشکل است و باعث سردرگمی می شود. یکی از ایده های جدید برای سقف کاذب کناف پذیرایی، ترکیب کناف و رابیتس در سقف اتاق پذیرایی است. سومین دسته از سقف‌های کناف مناسب برای اتاق پذیرایی طرح‌های سفارشی هستند. شما می‌توانید از یک طراح داخلی کمک بگیرید و با نظر او طرحی را برای سقف کناف خود سفارش دهید که دکوراسیون محیطتان را بر اساس آن بچینید. این دسته از سقف‌های کناف معمولا هزینه بیشتری برای شما در پی دارند اما به دلیل آزادی عمل در نحوه چیدمانشان، انتخاب خوبی به شمار می‌روند.