چگونه عسل را Outline انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

عسل همچنین میتواند نقاط خشک، تحریک شده و حساس را التیام دهد. این مطالعه همچنین عنوان می دارد که عسل حتی می تواند به اندازه ی داروی ضد سرفه دکسترومتورفان مؤثر باشد. خرما دارای بیشترین غلظت ایزوفلاون است به همین دلیل خرما برای توانایی آن ها در تسکین طبیعی علائم یائسگی مورد مطالعه قرار گرفته است. مطابق شکل زیر بذر جوانه زده شده را روی سطح خاک قرار دهید. سپس گلدان را درون یک نایلون بزرگ قرار دهید که رطوبت خاک حفظ شود. البته برای چوب های سخت نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. چرخ سنباده دستگاه گران قیمتی نیست و تنها با چند صد هزار تومان می توان مدل قدرتمند آن را تهیه نمود که از عهده انجام بیشتر وظایف بر می آید. مدل دستگاه، برند و نوع کارایی آن عوامل تاثیرگزار بر روی قیمت سنباده زن هستند. برای استفاده از این مدل توصیه می شود مدل های ۳۲۰ یا ۴۰۰ را استفاده کنید. صبحانه: تکه های خرما را در بلغور جو دوسر بریزید یا هنگام تهیه مافین آنها را به خمیر اضافه کنید. ناهار: خرما را در سالاد ماهی تن یا مرغ تهیه شده با تورتیلا گندم کامل بریزید. این هسته را بو داده و از آن به­عنوان قهوه استفاده می کنند، چرا که دم کرده آن بسیار مطبوع است یا حتی آن را در آب برای چند روز خیس کرده و به­عنوان غذای مقوی به شترهای خود می دهند و معتقدند که این غذا از گندم و جو مقوی­تر است. ایران ما جزو کشورهایی است که در بسیاری از مناطق آن از جمله جنوب شرقش خرما به خوبی عمل می آید و شاید بتوان گفت ایران جز کشورهایی است که بهترین خرما را دارد. ترکیب خرما و گردو در کاهش یا افزایش وزن انسان، بسیار انعطاف پذیر عمل می کنند و می تواند به هر دو این رژیم های غذایی کمک کند.

عسل حاوی مواد طبیعی است!

اگر لاغر هستید و میخواهید اندامی پر و متناسب داشته باشید، بهتر است نان خرمایی را در کنار مصرف شیر پرچرب استفاده کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود دست یابید. خرمای خشک حاوی قند میوه است و به همین دلیل نمیتوان گفت مادهای لاغر کننده محسوب میشود. گردو حاوی مواد معدنی مثل کلسیم، روی، سلنیوم و آهن است، در کنار آن خرما هم منبع غنی منیزیم، منگنز، سلنیوم و مس است که در مجموع باعث افزایش استحکام استخوان ها می شوند. تحقیقات نشان می دهد که خوردن خرما هیچ فایده ای برای سلامت جنسی مردان ندارد. این ویتامین نه تنها برای سلامت بدن، بلکه در سلامت پوست تاثیر زیادی دارد. خرماها رو بعد از تمیز کردن و جدا کردن هسته با روش های مختلف خشک می کنن، این میوه خشک برای کاهش وزن، رفع گرسنگی، تقویت بدن، حفظ سلامت قلب و عروق، کاهش کلسترول، گردش بهتر خون، بهبود سلامت مو، جلوگیری از پوکی استخوان، رفع یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید و مناسبه. ضروری است که به هم خوردن آن در بدن، بسیار خطرناک است. تاثیر خرما در کاهش فعالیت میکروبهای خطرناک هم آن را تبدیل به ماده مهمی در برنامه غذایی انسانها کرده است. عارضه مهم و خطرناک دیگر این میوه خشک وجود مقادیر زیاد پتاسیم در آن است که در صورت مصرف بیش از حد میتواند سطح پتاسیم خون را بالا ببرد و در نتیجه ایجاد هایپرکالمی کند که وضعیت بسیار خطرناکی برای بدن است. عسلهای دارای منبع گیاهی متفاوت دارای رنگ و طعم متفاوت بوده و به مقادیر نه زیاد متفاوت، حاوی قندها (ساکاروز، لوولوز، دکستروز، مالتوز و غیره) و حاوی اسیدها، پروتئینها، پیک مانها، مواد معطر و خوشبوکننده و هم چنین املاح (نظیر سدیم، گوگرد، منیزیوم، فسفر، کلر، پتاسیم، سیلیکا و غیره) آنزیمها (مانند دیاستاز، گلوکز اکسیداز، کاتالاز، فسفاتاز و انورتاز) و همچنین حاوی ویتامینها (پرودوکسین، فولیک اسید) و غیره میباشند.

همچنین، به علت داشتن فسفر و منیزیم موجب تقویت حافظه نیز می شود. رادیکالهای آزاد مولکولهای بیثبات در ساختار سلولی هستند که ممکن است موجب واکنشهای مختلفی در بدن و ایجاد بیماریها یا عوارض مختلف شود. به یاد داشته باشید که میوههای خشک معمولا قند و کالری بالایی دارند که اگر بیش از حد مصرف شود میتواند موجب چاقی و مشکلات دیگر شود. افرادی که سعی در کاهش کالری دریافتی روزانه خود دارند، ممکن است بخواهند مصرف خرما را محدود نمایند؛ زیرا این ماده، منبع کالری متراکم است. خانمها روزانه بیش از 6 قاشق چایخوری قند افزوده (۱۰۰ کالری) مصرف نکنند. مصرف روزانه یک عدد خرما به بینایی و جلوگیری از شب کوری کمک می کند. همچنین هسته خرما دارای فیتوهورمون هایی است که اثرات ضد پیری قابل توجهی دارند و از چین و چروک پوست جلوگیری می کنند. این میوه به خاطر داشتن منیزم ضد سرطان بوده همچنین برای شنوایی، بینایی، درد کمر، درد مفاصل، درمان سینه و ریه مفید است. اما قبل خرید عسل برای درمان زخم لازم است توجه داشته باشید که هر نوع عسلی برای پانسمان و درمان زخم مناسب نیست. هر 2 هفته یکبار نایلون رو به آهستگی باز کنید تا مطمئن شوید رطوبت کافی برای جوانه زنی وجود دارد. قند و کالری موجود در خرما باعث می شود تا با خوردن آن از انرژی زیادی برخوردار شوید و کالری و قند موجود در خرما به اضافه وزن کمک می کند. نوعی نیمه خشک با عطر و طعمی شیرین و ملایم است و از مزه اون به عنوان مزه واقعی خرما نام می برند. این مقام سایبری بیان کرد: برخی از مجرمین سایبری با درج آگهی فروش خرما به قیمتهای نازل و بسیار پایینتر از قیمت واقعی بازار در سایتهای واسط اینترنتی نظیر دیوار، اقدام به دریافت مبالغی تحت عنوان بیعانه کرده و دیگر پاسخگوی تماس خریداران نمیشوند.

آیا از مهارت‌های عسل خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

شیرینی خرما غیرقابل انکار و بسیار بسیار خوشمزه است! برخلاف سایر انواع خرما شیرینی کم و ماندگاری بالایی دارد که دلیل آن نیمه خشک بودن نوع خرما زاهدی است. انواع دیگری نیز از سنبادهها وجود دارد که در یک مطلب نمیگنجد و شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت ما به طور کامل با آنها آشنا شوید. از این رو، این محصول را در تناژهای بالا و در حجم های انبوه و به طور عمده خریداری می کنند. خرمای زاهدی بر خلاف سایر نوع خرماها دارای شیرینی کم و ماندگاری بالایی می باشد و دلیل آن هم نیمه خشک بودن این نوع خرما می باشد. شاید شما هم گذرتان به بازار خرمافروشان اهواز، بوشهر و مناطق جنوبی کشور افتاده باشد و از اینهمه تنوع در خرماها متعجب شده باشید. در نتیجه این شرایط مناسب، امکان رشد هر چه بهتر و زیادتر انواع خرماها در ایران فراهم آمده است. میوهها اغلب پوشیده از موم هستند تا ظاهرشان بهتر شود و ظاهری درخشان داشته باشند – بنابراین مدت زمان بیشتری دوام میآورند و ظاهر تازهی خود را حفظ میکنند. در روش سنتی 15 درصد از کل خرما به­صورت شیره در می آید، اما در روش صنعتی این میزان تا 60 درصد قابل افزایش است. منظور از چسب سنباده ماده چسبناکی هست که ذرات ساینده انواع سنباده را به هم چسبانده و باعث ثابت شدن آن روی پشت بند می شود. سنباده زن برقی دیوار دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای توان و قدرت مختلفی هستند. 37. خرما قدرت یادگیری در کودکان افزایش می دهد. ضخامت و خشکی خرما خشک، برای مصرف نوزادان، کودکان کوچک و افرادی که دچار مشکل در جویدن و یا بلع هستند مشکل ایجاد میکند و ممکن است با ماندن در گلو و حتی بستن مسیر هوایی آنها ایجاد خفگی کند. اگر قصد خرید عسل کلپوره و یا سایر انواع عسل را دارید، همراه ما باشید.

نکات برتر خرما

مخلوط خاک برگ پوسیده، خاک باغچه و کمی ماسه بادی نرم و شسته شده ، بستری مناسب برای رشد هسته های خرما می باشد. با کمتر شدن رطوبت خرما، میزان آن به حدود ۲۰ تا ۲۳ درصد میرسد که این خرما را خرمای نرم مینامند. خرمای خردشده، کشمش و شیره نیشکر را در یک قابلمه کوچک بریزید، سپس در آن آب بریزید تا خرماها حدود یک سانتیمتر زیر آب بمانند. در دستگاه خشک کن علاوه بر تبخیر آب حاصل از شستن خرما ها، رطوبت میوه ی خرما نیز کاهش می یابد. خرما یکی از مبارزان سر سخت پوکی استخوان است؛ وجود سلنیوم، مس و منگنز به درمان درد های استخوانی و رشد و استحکام آن ها کمک می کند. کسانی که یبوست دارند، سعی کنند هنگام استفاده از دم کرده خرما از غذاهای ساده و ملین استفاده کنند، به خاطر وجود ویتامین B در خرما میوه خوبی برای تعادل اعصاب و نیز سبب رشد است، فسفری که در خرما وجود دارد سبب سر زنده نگهداشتن سلول های عصبی می شود و برای کمبود آهن بسیار مفید است. این شرایط مناسب چنان برای رشد خرما مطلوب است که محصول آن فقط خرمای مرغوب می باشد. جالب است بدانید حدود ۵۰ درصد تولید میوه خرمای ایران فقط در داخل کشور مصرف میشود. شاید به نظر بیاید که مصرف خرما با گردو به خاطر داشتن چربی و کربوهیدرات زیاد، چاق کننده است، اما این نظر فقط یک بعد قضیه است، درست است که این ترکیب به دلیل داشتن انواع ویتامین ها، پروتئین و کالری بالایی که دارد یک بخش مهم از رژیم های غذایی تقویت کننده افراد لاغر و دارای سوء تغذیه است، ولی از طرفی قند و چربی گردو و خرما طبیعی است و تاثیر فوق العاده ای بر تنظیم متابولیسم بدن دارد و در کنار آن، به خاطر داشتن فیبر احساس سیری ایجاد می کند و برای افرادی که خواهان لاغر شدن هستند و غذای کمی در رژیم غذایی شان گنجانده شده است، مناسب است.

داستان واقعی پشت عسل

این میوه سرشار از انواع ویتامین از جمله E-C-B-A است همچنین دارای فلزات معدنی مثل فسفر، کلسیم، آهن، ید و منیزیم است که هر کدام از این مواد در سلامتی انسان نقش بسزایی دارند. علاوه بر ویتامین آ، ب۱، ب۲، ب۱۲، ای و کا، مقدار زیادی آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم در سیب یافت می شود.ارزش غذایی یک عدد سیب متوسط حدود ۵۰ کالری است که حدود ۱۰ درصد آن را فیبر تشکیل می دهد. آیا می دانید که جنوب ایران بیش از ۷۰ نوع خرمای رنگارنگ با خواص متفاوت کشت و برداشت می شود؟ خرمای پیارم از مرغوبترین انواع خرما است که در کشور ما و در استان هرمزگان کشت میشود و یکی از بهترین خرماهای صادراتی ایران محسوب میگردد. برای سفارش این محصول بر روی نام خرما پیارم لایانسا کلیک کنید تا به صفحه خرید محصول هدایت شوید. شرکت بزرگ اپل یک چراغ فلش LED چهارگانه را هم در کنار لنز دوربین پشتی گوشی آیفون 8 پیاده سازی کرده است تا عکسبرداری و فیلم برداری در , محیط های بسیار کم نور و تاریک را با کیفیت بسیار بالاتری امکانپذیر کند . دریافت خرما توسط کارخانه و آماده سازی آن برای فرآیند شست و شو و ضد عفونی کردن. پیش از پوشاندن ماسکهای مختلف عسل روی صورت باید آن را به خوبی شست و شو دهید تا منافذ پوست باز شود. خرماهای تازه، زمانی که در یک ظرف خلا هوا در یخچال نگهداری می شود، می تواند تا 6 ماه ذخیره شود. اما استفاده از سنباده های دیسکی منوط به وجود دستگاه های مخصوصی می باشد. قیمت خرما خشک پیارم نسبت به انواع دیگر خرما گرانتر است اما به دلیل بالا بودن خواص خرما پیارم، ارزش این خرما خشک نیز به همان نسبت بیشتر است. در این مطلب از وبلاگ لایانسا میخواهیم انواع خرما ، خواص خرما خشک ، بهترین نوع خرما در طب سنتی و خرمای پیارم را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

اما انواع خرما بر اساس نوع بذر و میوهی آن، در حدود بیش از ۲۰۰ نوع است که نمیتوان همهی آنها را نام برد. این دستهبندی بر اساس رطوبت خرما بود. با توجه به اینکه طب سنتی اغلب غذاها را بر اساس مزاج افراد تجویز میکند؛ دربارهی خرما نیز از طبع خرما استفاده کرده است. خرما مضافتی: این خرما را اغلب ایرانیان میشناسند و علت علاقهی زیاد به این نوع خرما، رطوبت بالای آن است که خرمای مضافتی را لذیذ میگرداند. شاید تا حالا به دفعات زیاد از سنباده استفاده کرده اید و سطوحی را با استفاده از آن صیقل کرده اید. کشورهای زیادی به دنبال آن اند تا بتوانند مقداری از کیفیت خرما های تولید شده در ایران را، در تولیدات خود ایجاد کنند. برای بررسی اینکه آیا اپراتور شما این گزینه را ارائه می دهد، با پشتیبانی اپراتور سیم کارت خود تماس بگیرید. این را بدانید که صفحه نمایش گوشی ایفون 8 شرکت اپل از ویژگی لمس سه بعدی ( تری دی تاچ ) پشتیبانی میکند. ایفون 8 64 گیگ در این زمان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های شرکت اپل است , به دلیل این که هم از نگاه هزینه و قیمت در قیاس با گوشی ایفون 8 پلاس و ایفون ایکس شرایط عالی تری دارد و اینکه , هم از نگاه قدرت میزان کار و حاصل بستر سخت افزاری و نرم افزاری میتوانید آن را حدودا هم دسته با دو ایفون ذکر شده نام برد . نتایج این پایان نامه نشان می دهد: با توجه به تأثیر نوع قندها بر ویسکوزیته فاز غیر منجمد در بستنی که کریستالیزاسیون و رشد کریستال های یخ طی چرخه ذوب و انجماد هنگام حمل و نقل و نگهداری تحت تأثیر قرار می دهد برای شوک حرارتی و کیفیت محصول طی زمان ماندگاری پیشنهاد می شود. ریشه این نوع خرما به مروکو بر می گرده، آنها بزرگ، دارای پوستی نرم، شیرین و خوشمزه بوده و یک عطر و طعم تافی مانند دارند.

همچنین از آنجایی که در این مدلها از سنباده نواری برخلاف سنبادههای لرزان و اوربیتال، عمل سنباده زنی به صورت خطی انجام میشود، حتی با کار در راستای دانهها نیز نتایج مطلوبی حاصل میشود. این دستگاه از صفحهای تشکیل شده که انواع سنباده روی این صفحه قرار گرفته و عمل سنباده کاری در اثر لرزش صفحه دستگاه صورت میگیرد. این خرما در رتبه سوم پرفروشترین خرماهای ایران قرار دارد. خرما خاصویی: جز خرماهای تر طبقهبندی میشود و ظاهری شبیه به آلو دارد. به منظور تهیه شیره انگور و خرما ابتدا آن را آبگیری می کند و سپس به انگور آبگیری شده خاک رس اضافه می شود و در نهایت آب انگور صاف و غلیظ شده تا به مایع مناسب برسد. سطح بالای امگا 3 در گردو عملکرد مغزی را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد، چند عدد گردو در روز با تامین اسید چرب امگا 3 در بدن، به بهبود عملکرد مغز تا 15 درصد کمک می کند، ضمنا ثابت شده است که مغز برای ادامه فعالیت های خود قند می سوزاند و برای فعالیت مستمر نیاز به قند زیادی دارد، خرما یکی از منابع قند طبیعی همچون گلوکز و فروکتوز است که کمک شایانی به حافظه کوتاه مدت مغز می کند؛ بنابراین مصرف خرما با گردو با داشتن کربوهیدرات های طبیعی و ساده همراه با امگا 3 نه تنها حافظه کوتاه مدت را که بر عملکرد حافظه بلند مدت هم تاثیر می گذارد. برخی مطالعات در این بررسی نشان می دهند که خرما می تواند عملکرد پانکراس را در ترشح انسولین، هورمونی که به حفظ سطح طبیعی قند خون کمک می کند، بهبود بخشد. به گونه ای که حتی می توان گفت که در هیچ جای دیگری از دنیا، شرایطی مشابه برای کشت و رشد این محصول مهیا نمی باشد. در نتیجه می توان بهترین و با کیفیت ترین محصولات خرما را از آن تولید کرد.

پشت پنجره جنوبی مکانی مناسب برای قرار دادن گلدان می باشد. برای اینکار می توانید از نایلون های زیپ کیپ استفاده کنید و هسته ها را درون آن قرار دهید. اما اگر مقدار خرمایی که تهیه کرده اید زیاد بوده و مطمئن هستید که در مدت زمان کوتاهی نمی توانید آن را مصرف کنید باید حتماً آن را فریز کنید. حاوی آنتی اکسیدان زیاد. عسل حاوی مواد طبیعی است! البته درست است که قند خرما طبیعی است و ضرر کمتری نسبت به قند و شکر سفید دارد اما باز هم باید در مصرف آن جانب احتیاط و تعادل را رعایت کنید. توجه کنید داخل بسته بندی اجسام دیپر مثل گیاه یا آشغال های ریز نباشد. رنگ آن کهربایی یا قهوه ای متمایل به قرمز است و خرمایی نیمه خشک با پوست زخیم و خشن است. پس چنانچه خرمایی خوردهاید که باعث شده علاقهای به مصرف خرما نداشته باشید؛ بهتر است انواع خرما را امتحان کنید و بر اساس ذائقه خود نوع خرمای مصرفی انتخاب کنید. چه سنباده ای انتخاب نماییم؟ مکانی گرم و تاریک را برای نگهداری بذرها انتخاب کنید. میان وعده: خرما را با سایر میوه های خشک و مغزها مانند گردو یا بادام ترکیب کنید تا نوعی معجون ایجاد شود. انجمن سرطان مصرف روزانه ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر که می تواند از طریق خرما تامین شود، را توصیه میکند. سپس خرماها به بخش بازرسی و درجه بندی منتقل می شوند. سپس خرما برای شست و شو منتقل می شود و پس از آن توسط نوار نقال وارد دستگاه خشک کن می گردد. آیا اصلا می دانید عسل کنار چیست؟ در کنار این تراشه یک رم 2 گیگابایتی و حافظه 64 گیگی استفاده شده است. تاثیر شگفت انگیز ترکیب خرما در کنار گردو بر حافظه کوتاه مدت سبب شده که مصرف آن در دوران امتحانات به دانش آموزان پیشنهاد شود، همچنین با تقویت سلول های مغزی و کمک به عملکرد مغز به بیماران مبتلا به آلزایمر هم کمک می کند.

بازی خرما

پس قبل از رفتن به مغازه نوع دستگاه مورد نیاز خود را مشخص کنید. آنتیاکسیدانها و ترکیبات موجود در خرما خشک، با رادیکالهای آزادی که در نتیجهی اشعهها و ترکیبات شیمیایی و حتی غذاهای مختلف در بدن ایجاد میشود، مبارزه میکند و اجازهی آسیب رساندن به بدن را نمیدهد. بهترین نوع خرما در طب سنتی خرما خشک است که طبع گرم و خشکی دارد و سبب ایجاد تعادل در بدن پس از صرف غذاهای با طبع سرد میشود. همانطور که گفته شد، خرمای خشک طبع گرمی دارد که به همین علت سبب گرم شدن مغز میگردد و باعث بهبود عملکرد مغز میگردد. اما فیبر زیاد این ماده غذایی میتواند بسیاری از مشکلات دستگاه گوارش را بهبود دهد که در نتیجهی آن مشکلات گوارشی و چاقی مرتبط با آن رفع میشود. در حقیقت، مناطقی که خرما زیاد مصرف می کنند، شب کوری در آن مناطق بسیار نادر است. خرما غنی از پتاسیم است و مواد معدنی اش باعث کاهش فشار خون می شود.یک خرمای مدجول شامل حدود ۱۶۷ میلی گرم پتاسیم است که نسبت به سایر میوه نسبتا بالا است. خرما باعث کاهش علائم ناباروری در موش صحرایی می شود، اما همچنین می تواند منجر به کاهش سطح هورمون تستوسترون، که با باروری مرتبط است، گردد. همچنین مصرف عسل گون به شما برای رهایی از دردهای معده و مشکلات مرتبط با اسید معده، ترش کردن، نفخ و حتی مسمومیت کمک می رساند و یک تقویت کنندۀ بسیار عالی برای معده است. یک بررسی علمی معتبر در سال 2016 خاطرنشان می کند که برخی مطالعات، مصرف منظم خرما را به بهبود مهارت های تفکر و کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط دانسته اند. خرما فعالیت مغز را بهبود بخشیده و استرس را کاهش می دهد و برای افرادی که سن بالایی دارند و در مغرض خطر آلزایمر هستند نیز بسیار مفید است.

خواب ایفون 8 اگر مایلید خرماها را به ظرفی دیگر انتقال دهید، اطمینان داشته باشید که ظرف دوم درب کاملا آب بند دارد و شما را در معرض خطر قرار نمی دهد. تولید خرما که امروزه از بخش های اصلی صادرات ایران است و فرآوری و بسته بندی آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. خرماهای خشک بسته بندی شده پاستوریزه می شوند تا مانع رشد کپک در آن ها شود. خوشه های خرما دارای وزنی تا ۳۵ کیلوگرم می باشند. ایران از جمله کشورهایی است که از شرایط مناسب جهت رشد خرما برخوردار می باشد. در بسیاری از کارخانه ها محل مناسب و جداگانه ای جهت انبار و نگهداری وجود ندارد و اکثرا فاقد شرایط ایده آل برای نگهداری هستند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که خرما را به عنوان میان وعده استفاده کنید تا زودتر به وزن ایده آل خود برسید. برای سنباده زنی چوب بویژه درجه های درشت آن، بسیار ایده آل است. قدرت سنباده زنی این نوع دستگاه ها بیشتر به درد سطوح نرم و یا از قبل سنباده زده شده می خورد و نباید از آن ها برای انجام کارهای کارگاهی سنگین استفاده کرد. بذرها برای جوانه زنی نیاز به دمای 21 الی 24 درجه سانتی گراد دارند. بعد از کاشت کمی کود ورمی کمپوست روی بذرها بریزید و با اسپری مه افشانی کنید. دسر: با لایه های ماست، خرما های خرد شده و انواع توت، پارفرایت درست کنید. خواص خرمای پیارم به دلیل انواع ویتامینها و مواد مغذی موجود در آن است که سبب بالا بودن ارزش غذایی این میوه خشک میگردد. از جمله خرمای پر طرفدار ایرانی در جهان، خرما پیارم و خرما مضافتی را می توان نام برد. در حقیقت از دوران باستان از عسل برای درمان زخم های عفونی بهره می بردند. اما خرمای زیادی می تواند باکتری ها را در روده بزرگ و گاز ایجاد کنند ؛ مطالعات خاصی می گویند که خرماها حاوی نیکوتین هستند که به درمان اختلالات روده کمک می کند.

خرما انواع بسیاری دارد که بسیاری از آنها در بین مردم ناشناخته هستند. خرما خشک مواد معدنی بسیاری دارد که برای افرادی که یبوست دارند و حرکات روده آنها مشکل دارد، ضروریست. خرما به سبب داشتن فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی، تقویت معده و روده را به همراه داشته، دستگاه گوارش را تقویت کرده و به هضم غذا کمک می کند. هیچ یک از شرکت کنندگان در این مطالعه، عوارض جانبی با آن گزارش نکردند و به نظر می رسد خرما برای استفاده در پوست بی خطر است. در ابتدای سیاست کاری ما در جهت تامین نیاز کارخانه های تولیدی و بسته بندی عسل کشور بود که به صورت عمده توانستیم با برند های مطرح کشور همکاری داشته باشیم. حالا آن را در معرض افتاب یا گرمای غیر مستقیم قرار دهید تا دانه ها خشک شوند.(ممکن است یک یا دو روز طول بکشد) اگر دو بار در روز، هربار مقدار کمی از آن را همراه با یک قاشق چایخوری عسل مصرف کنید، بعد از یک هفته، شاهد کاهش چربی های شکم خواهید بود. هسته خرما را 24 ساعت در آب بگذارید تا گوشت های میوه کاملا از آن جدا شود. تفاله باقی­مانده بلافاصله جهت آب­گیری به دستگاه پرس منتقل می شود و آب خروجی از تفاله پس از استریل شدن و تعدیل درجه حرارت با آب مورد مصرف در مرحله استخراج مخلوط شده و وارد سیستم دیفوزیون می گردد. آن هایی که کیفیت مناسبی دارند به بخش بسته بندی به منظور استفاده داخلی و صادرات منتقل می شوند. اگر در منطقه نیمه گرمسیری زندگی می کنید گیاه را به هوای آزاد منتقل کنید و در زمین بکارید. اگر دوست دارید نوشیدنی شما کمی هم طعم ترش داشته باشد، میتوانید چند قطره آبلیمو ترش به آن اضافه کنید. اگر کاغذ شما خیلی درشت است، میتوانید در نهایت خراشهای عمیق ایجاد کنید که ممکن است نیاز به پر کردن و سنباده زدن مجدد داشته باشند.