پلای وود یا تخته چندلایی چیست؟ + مراحل ساخت دنیای اطلاعات | azaran-sanat

برای ساخت خانه‌های جدید معمولاً از دیوارهایی که شامل یک قاب با ابعاد تقریبی 0.6 × 1.2 متر یا 0.62 × 1.8 متر استفاده می‌­شود که پوششی از پلای ­وود با درجه کاربردهای بیرونی دارند. کارخانه پلی وود در ایران بیشتر به روش سنتی مشغول به تولید محصول می باشند البته کارخانه هایی در ایران وجود دارد که به روش نیمه صنعتی و صنعتی مشغول به کار می قیمت پلای وود باشند. چوب های سوزنی برگ عمدتاً در کشورهایی مانند روسیه، فنلاند، برزیل و قزاقستان یافت می شود و دقیقاً به همین دلیل تخته های وارد شده از این کشور ها پبا کیفیت تر و محکم تر می باشند و این نوع مشتریان خاص خود را در بازار دارند.

بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده انواع تخته‌ چند لایه (پلی وود | پلای وود) در جهان محسوب می‌شود. تا کنون پلی وود های تولید شده توسط این شرکت در بیش از 70 کشور دنیا و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده انواع تخته‌های چند لایه (پلی وود | پلای وود) در جهان محسوب می‌شود. تا به اینجای کار به طور کامل در مورد پلی وود سخن گفتیم و به نکات مهمی همچون پلی وود چیست، چه مزایا و معایبی دارد و همچنین پلی وود یا چوب پلاست در چه مواردی به کار میرود، پرداختیم.

  • پلی وودیا هدف دسترسی آسان خریداران انواع فرآورده‌های چوبی علی الخصوص تخته چند لایه سوزا | SVEZA ساخت کشور روسیه راه اندازی شده است.
  • فرآیند ساخت آن به این صورت بوده که لایه­‌ها یا ورقه‌های نازک چوبی چسب­ خورده، تحت فشار پرس و در دمای بالا به هم چسبانده می‌شوند.
  • قالب پلی وود در مقایسه با قالب آلومینیوم و قالب فولادی از مزایای پشتیبانی سریع و سرعت قالب گیری سریع برخوردار است.
  • پلای ­وود از انواع چوب نرم یا سخت که اصطلاحاً به آن سوزنی‌­برگ یا پهن‌­برگ هم گفته می‌شود، تهیه شده و در درجات مختلفی از پرداخت به بازار عرضه می‌شود که هرکدام کاربردهای مخصوص به خود را دارد.
از جمله دستگاههای مهم مورد نیاز در کارخانه پلی وود سازی می توان به دستگاه پرس گرم و پرس سرد اشاره کرد که این دستگاههای پرس سنگین در کارخانه با توجه به نوع محصول تولیدی متفاوت می باشند. با توجه به کیفیت متفاوت است و از این رو قیمت بر اساسا درجه کیفیت قیمت گذاری می شود. نوع چوب در قیمت پلای وود تاثیر زیادی دارد و قیمت نهایی بر اساس چوب مصرفی تعریف می شود و نیز قیمت تمام شده از نوع چسب تاثیر مستقیم می گیرد و عوامل و فاکتور های ریز و درشت دیگری بدون شک می تواند در قیمت موثر باشد. آذران صنعت معمولاً در بیشتر این بازارهای بزرگ چوب و مصنوعات چوبی نماینده فروش دارد و محصولات تولیدی داخل با کیفیت را با برند پلی وود آذران عرضه می کند. و پلی وود معمولی طراحی و تولید می شوند که تفاوت عمده ضد آب و غیر ضد آب در نوع چسب استفاده شده در ساخت تخته ها می باشد برای ساخت و تولید میبایست که حتماً از چسب مخصوص ضد آب کننده استفاده کرد که در غیر اینصورت تخته بعمل آمده نمی تواند پلی وود ضد آب باشد. این پایین بودن قیمت به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی و خاک اره چوب به عنوان مواد اولیه است.

مناسب برای کارهای پیچیده

پلای وود یا تخته چندلایی چیست؟ + مراحل ساخت دنیای اطلاعات | azaran-sanat

جهت تولید محصولات پلی وود برای عرضه به بازار مصرف فاکتورها و آیتم های زیادی وجود دارد که حتماً باید از طرف تولید کنندگان لحاظ گردد و رعایت شود تا هم خط تولید پلی وود به مشکل بر نخورد و هم اینکه محصول خروجی کارخانه از کیفیت های لازم برخوردار باشد. بطور مثال فروشندگان پلای وود ها باید نام ، نوع و جنس درختان مختلف خارجی و ایرانی را بدانند و بشناسند چون مختلفی با نوع جنس چوب های مختلفی از کشورهای دیگر وارد ایران می شود که بیشتر آنها در ظاهر شبیه هم هستند ولی در واقع با همدیگر تفاوت های زیادی دارند که تشخیص این کار بر عهده فروشنده پلای وود – پلی وود می باشد. پلی وود چینی چیست؟ مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت همچنین پلای وود فنلاندو پلای وود روسی و همچنین پلای وود مالزی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشند. تخته چند لایی سوزا کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارد و در ایران بیشتر در صنعت ساختمان سازی به کار می رود. یکی از نکاتی که در چوب واقعی بسیار مشکل ساز میشود، جذب رطوبت بالای آن است.

ترموپلاستیک هایی هستند که حداقی یک بار بازیافت شده و نمی توانیم آنها را با گرمادهی کردن مجدد ذوب کنیم. این مواد که شامل رزینها مثل اپوکسی و فنولیکسها هستند، در حقیقت آن پلاستیک هـایی با میزان تشابه زیـاد به فرآورده ی صنعتی جنگلی شده یا ( چوبی ) هستند. نیز در ایران به عنوان مرجع اصلی واردات و فروش تخته چندلایی سوزا به شمار می آید.

تخته چند لا پلی وود سوزا ۱۸ میلی در سایز 152.5* 152.5