پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، نگهداری سیستم های کامیپوتری ، خدمات پشتیبانی شبکه-ترازنت

پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، نگهداری سیستم های کامیپوتری ، خدمات پشتیبانی شبکه-ترازنت

شما با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی خرابی و قطعی شبکه پیشگیری می‌ کنید و قبل از بروز مشکل آن را رفع می خدمات پشتیبانی شبکه کنید. در صورت وقوع مشکل نیز تیم پشتیبان پیشگام رایانه به سرعت وارد عمل می شود و مشکل شما را حل می کند. کارشناسان فنی شرکت پیشگام رایانه به صورت مستمر و دوره‌ ای از تمامی مراکز تحت پوشش خود بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌ کنند. سرویس های دوره ای شبکه سبب می‌ شود که مشکلات احتمالی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برطرف شود و شبکه در بهترین حالت قرار داشته باشد.

  • در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری عیب یابی و حل به موقع مشکلات و شبکه های کامپیوتری بسیار اهمیت داردمتخصصان در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری مشکلات شبکه را ارزیابی کرده و آن ها را قبل از ایجاد مشکلات رفع می نمایند.
  • از زمانی که سیستم ها برای اولین بار وجود داشته اند، امنیت شبکه مهم بوده است، اما اهمیت امنیت در دهه گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است.
  • پیمایش در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر فناوری امروزی می‌تواند گیج‌کننده، پیچیده و طاقت‌فرسا باشد.
  • هنگامی که یک سیستم کامپیوتری یا یک برنامه کاربردی ایجاد می شود، تحت شرایط مختلفی آزمایش می شود.
  • از سیستم عامل، برنامه ها و سایر تنظیمات نیز می توان نسخه پشتیبان تهیه کرد.

به طور خاص با توجه به شرایط، نیازها و درخواست های آن گروه تعیین می شود. هزینه پشتیبانی شبکه شما به قرارداد شما و شرایط قرارداد بستگی دارد. اگر شرکت های مربوطه برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری راه حلی پیدا نمی کنند. بعد از ۸ سال همکاری یکی از بهترین عواملی که باعث موفقیت این فعالیت شده است اعتماد و درک متقابل از مسائل طرفین است. این درک متقابل باعث شده است ما در طول این سال‌ها از سرویس‌های شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس رضایت کامل داشته باشیم و دغدغه‌ای بابت خدمات IT حس نکنیم. با رایان پشتیبان جهت دریافت خدمات شبکه نیاز به برقراری تماس‌های مکرر نخواهید داشت؛ زیرا کارشناسان فنی این مرکز به طور دوره‌ای از تمامی مراکز تحت پوشش بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌کنند.

معمولاً کامپیوتر‌های بخش‌های مختلف سازمان از نظر نرم افزاری نیازهای خاص خود را دارند. متخصصان اطمینان می‌دهند که همۀ افراد در یک بخش از سازمان که نرم افزارهای مشابهی را در کامپیوتر خود دارند که به پایگاه‌های داده مورد نیاز دسترسی دارند. اگر شبکه‌ای به درستی کار نکند، روند فعالیت روزانه سازمان مختل می‌شود. سازمانی که هر روز با مشکل قطع شدن شبکه دست و پنجه نرم می‌کند، نه می‌تواند کارکنان خود را راضی نگه دارد و نه خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهد.

شماره تماس:

در این مورد خاص، ما می‌توانیم به عنوان مشاور در کنار شما حضور داشته باشیم. وظیفه یک شرکت خدمات شبکه نه تنها اطمینان از صحت این عملکرد است، بلکه شامل بسیاری از موارد مهم دیگری که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم نیز می‌شود. تمامی موارد ذکر شده باعث شده مشتریان با رضایت از خدمات ادامه همکاری با ما داشته باشند و ما به خوبی این موضوع را درک کرده‌ایم که رضایت کارفرما مهم ترین دلیل پیشرفت سالیان گذشته ما بوده است و همواره اصل را بر رضایت کارفرما از خدمات خود گذاشته‌ایم. اما مشترین آوش نت در کمترین زمان ممکن جواب خواهند گرفت و مشکلاتشان برطرف خواهد شد. می‌توانید از طریق واتس اپ آوش نت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در هر ساعتی از شبانه روز مشکلاتتون رو مطرح نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد. شما برای مشاوره می‌توانید از طریق واتساپ و یا شماره تماس با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.

اساساً، هنگامی که در سیستم یا تلفن کاری خود به هر چیزی دسترسی دارید – از شبکه استفاده می کنید. در مثال بعدی زمانی که ما فایروال اینترنت شرکت را مدیریت می کنیم، کارمندان با وجود محدودیت و کنترل اینترنت دیگر مشغول کارهای شخصی خودشان نخواهند شد زیرا سیستم روتر ما علاوه بر ایجاد محدودیت گزارش دقیق از رفتار پرسنل به کارفرما ارائه می دهد. نصب و راه اندازی سرویس های شبکه کامپیوتری نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و … برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.

از زمانی که سیستم ها برای اولین بار وجود داشته اند، امنیت شبکه مهم بوده است، اما اهمیت امنیت در دهه گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است. امروز شایگان امنیت را به عنوان محرک شماره 1 در هنگام برنامه ریزی و نگهداری شبکه می داند. داده ها را می توان با درایوهای USB، سی دی و گوشی های هوشمند به سرقت برد. می‌توان آن را از طریق ایمیل، اتصالات اینترنتی، اسنایفرهای بی‌سیم ارسال کرد – در واقع، اخیراً کشف شده است که می‌توان اطلاعات را از صفحه‌هایی که نمی‌بینید، رمزگشایی کرد، فقط بر اساس صداهایی که مانیتور تولید می‌کند. بسته به امکانات و تجهیزاتی که شرکت های کوچک و بزرگ دارند نیازمند خدمات متفاوتی در زمینه امنیت شبکه و نگهداری هستند. با گسترش اینترنت امروزه بسیازی از شرکت ها از ابتدایی ترین تجهیزات مرتبط با اینترنت و مودم گرفته تا سوئیچ های بزرگ و ..

عامل انسانی در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

داده‌ها را می‌توان با درایوهای USB، سی دی و تلفن‌های هوشمند به سرقت برد. می‌توان آنها را از طریق ایمیل، اتصال به اینترنت و دستگاه‌های بی‌سیم به شخصی دیگر ارسال کرد. اگرچه مهم است که داده‌های ارزشمند خود را از سازمان خارج نکنید اما همچنین باید از شبکه خود نیز حافظت کرده تا چیزی وارد آن نشود. یکی از کارها این است که برای کارکنان محدودیت قائل شوید تا نتوانند به هر اطلاعاتی دسترسی داشته باشند. شما می توانید با استفاده از فرم زیر، درخواست خود برای بازدید و مشاوره در خصوص پشتیبانی شبکه را برای ما ارسال بفرمایید. ما یک شرکت معتبر هستیم و در زمان همکاری با شما، قرارداد قانونی امضاء می‌کنیم.

دلایل ارجحیت قراداد نگهداری شبکه کامپیوتری ، سیستم های مخابراتی و نظارتی بر موردی

شرکت ها و سازمان هایی که در حال استفاده از شبکه هستند، به یک پشتیبان شبکه جهت انجام امور پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری نیاز دارند. با توجه به نیاز کارفرما خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر به روش های زیر قابل ارائه میباشند. تنها استثنا این است که سازمان شما آنقدر بزرگ است که بیش از 500 کامپیوتر استفاده می کند. در این صورت پیشنهاد می کنیم که بخش فناوری اطلاعات خود را داشته باشید. البته، حتی سازمان های بزرگ در سراسر جهان بخشی از خدمات پشتیبانی شبکه را برون سپاری می کنند. پشتیبان گیری سیستم در درجه اول تضمین می کند که نه تنها داده های کاربر در یک سیستم ذخیره می شود، بلکه وضعیت یا شرایط عملیاتی سیستم نیز ذخیره می شود.

اگر شما سوییچی با پورت‌های گیگابیتی دارید، می‌توانید همه این پورت‌ها را به دستگاه دیگری که دارای پورت‌های گیگابیتی است وصل کنید و ترافیک را بین این لینک‌ها تقسیم کرده و کارایی شبکه را بهبود دهید. اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص پشتیبانی شبکه نیاز دارید با کارشناسان کامکو در ارتباط باشید. اگر دچار هر یک از این مشکلات هستید داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شبکه و یا تعویض خدمات نگهداری شبکه فعلی برای شما ضروری است. به عنوان مثال، خدمات 24×7 از خدمات فقط در ساعات اداری گران‌تر است. هر چه شبکه شما و سرویس‌های مورد نیازتان بیشتر و پیچیده‌تر باشد، نیروی متخصص‌تری نیاز دارید و هزینه های خدمات به شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت روتر سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس مرکزی دارید، از مجازی سازی سرور استفاده می‌کنید، ارتباط بین سوییچ‌ها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ است نیز در قیمت خدمات تاثیر گذار است.

مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است. ما برای شرکت‌های کوچک و متوسط تا شرکت های بزرگ، راه‌حل‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای ایجاد می‌کنیم که به شما کمک می‌ کند تا بهترین عملکرد و بهره‌ وری را با امنیت بالا برای شبکه کامپیوتری خود به دست آورید. ما کل شبکه شما از جمله روترها، سوئیچ ها، سرورها و سایر دستگاه‌های شبکه را با ابزارهای مدیریت قدرتمند با بهترین شیوه‌های صنعت شبکه مدیریت و نظارت می‌کنیم. بررسی و کشف معایب و پیشگیری از آسیب های جدی فقط با مدیریت و نظارت، نگهداری و امنیت امکان پذیر می شود.