پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی

مطابق با استاندارد، تشعشعات مغناطیسی که از داخل منبع تغذیه به بیرون و بالعکس در جریان است، باعث بروز مشکل در کارکرد منبع تغذیه و نیز سایر وسایل الکترونیکی مجاور آن نگردد. حرارت قطعات داخلی از محدوده مجاز تعیین شده در استاندارد تجاوز نکرده و در صورت از کار افتادن فن، منبع تغذیه به طور خودکار خاموش شود. رعایت استانداردهای مختلف از جمله آتش سوزی در ساخت برد ، باعث افزایش ضریب ایمنی کاربر در موارد خاص می گردد.

  • در طراحی تک ریلی، تمام توان و انرژی که از منبع می‌آید، به هر قطعه‌ای که به آن وصل باشد، می‌رسد (صرف نظر از اینکه کانکتور یا کابل مورد استفاده).
  • منبع تغذیه‌‌ی کولر مستر که برای مطلب حاضر بررسی شد، به‌خاطر دلایل کاهش هزینه، دو کانکتور PCI Express از سیم‌های مشابه دارد.
  • یعنی اینکه مثلا ممکن است برچسب محصول گویای ۸۰۰ وات بودن آن باشد، اما در عمل حتی نتواند همین مقدار انرژی الکتریکی را تبدیل کند.
  • وقتی خرابی منبع تغذیه کامپیوتر رخ دهد، در بهترین سناریو کامپیوتر شما اصلا روشن نمی‌شود و شما تنها کافی است در این وضعیت منبع تغذیه‌ی دیگری را جایگزین کنید.
  • منبع تغذیه‌ی چندریلی برای کامپیوتر شخصی هم احتمالا همین ساختار را دارد، اما احتمالا در آن نمونه‌ها تنها خروجی ۱۲ ولت به دو یا سه خروجی تقسیم می‌شود.

به احتمال زیاد سوالات زیادی در ذهنتان برای انجام آزمایش تست سلامت پاور شکل گرفته است. در این مقاله تلاش می‌کنیم به رایج‌ترین و پر تکرارترین سوالات به طور دقیق و در حد نیاز پاسخ دهیم. – مشخصات ولتاژ های خروجی و همچنین مقدار آمپراژ عبوری هر یک از آنها به طور مجزا،  برروی آن درج شده باشد. – علاوه بر مقدار توان خروجی حداکثر،  مقدار توان خروجی واقعی نیز بر روی آن درج شده باشد. مطابق استاندارد، ولتاژ در شاخه های خروجی ۳٫۳V, + 5V, + 12V حد اکثر تا +/- ۵% و ولتاژ خروجی شاخه های -۵V, -12V حداکثر تا +/-۱۰% نوسان داشته باشد. برای خرید با خیال راحت یک پاور می توانید از سایت hstock دیدن کنید و از مشاوره فنی ۲۴ ساعته رایگان انها استفاده کنید .

خیلی از کاربران دوست دارند تا خودشان سیستم جدیدشان را اسمبل کنند و با این‌کار، هم تجربه کسب می‌کنند و هم با لمس فیزیکی و از نزدیک با سخت‌افزارهای سیستم آشنا می‌شوند. منبع تغذیه یکی از مهم‌ترین قطعات حیاتی برای راه‌اندازی یک سیستم کامپیوتری است. در بیشتر مواقع و هنگام خرید سخت افزار جدید و پرمصرف نیاز است تا پاور کامپیوتر هم متناسب با افزایش مصرف انرژی، به روزرسانی شود. پاور کامپیوتر از کلمۀ انگلیسی Power به معنای قدرت و توان گرفته شده است.

برند و سازنده

حالا وقتی شما کلید پاور رو فشار میدید در واقع پین هایی که سیمِ دو رشته ی کلید پاور بهشون وصل هست رو بهم اتصال میدید و جریان برقرار میشه . حتما از خودتون یا من می پرسید که چرا وقتی کلید رو رها میکنین باز هم کامپیوتر روشن میمونه ؟ جوابش خیلی الکترونیکیه . مدار مخصوصی برای این کار تعبیه شده که بعد از ول کردن کلید پاور جریان رو برقرار نگه داره ، بهش میگن نگه دارنده ( بچه های رشته برق در کارگاه ماشین های الکتریکی با این اصطلاح آشنا هستن ) . فرم فاکتور به اندازه و ابعاد یک پاور اشاره دارد و سایز آن را برای قرارگیری در داخل کیس مشخص می کند.

در پاورهای ماژولار این امکان وجود دارد تا فقط کابل‌هایی که لازم دارید را استفاده کنید تا از شلوغی کیس جلوگیری شود. هرچه راندمان کاری یک پاور بالاتر باشد میزان هدر رفت انرژی آن که به صورت گرما است پایین تر خواهد بود، این یعنی خنک شدن پاور راحت تر صورت می گیرد و دمای داخل کیس نیز پایین تر می ماند. به عنوان مثال اگر پاور شما دارای استاندارد نقره ای 80plus است، یعنی پاور شما در حالت پیک مصرفی تا حداکثر 85 درصد انرژی را تبدیل می کند و 15 درصد دیگر هدر می رود. پاور یا منبع تغذیه با نام انگلیسی Power Supply Unit (به اختصار PSU) قطعه ای بزرگ است که تعداد زیادی کابل به آن وصل است، یک ورودی کابل برق و دکمه روشن خاموش روی خود دارد و معمولا در قسمت بالایی یا پایینی کیس قرار می گیرد. مهم ترین وظیفه پاور دریافت برق شهری AC و تبدیل آن به برق قابل استفاده DC برای قطعات داخل یک کیس مانند مادربرد، پردازنده، فن ها و سایر قطعات است. پاور کامپیوتر در انواع مختلفی بسته به نوع کسب و کار طراحی و تولید می شود و شما می توانید متناسب با خواسته خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

آیا من می‌توانم دو عدد پاور را برای یک کامپیوتر خریداری کنم؟