هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند کنترل 4 Control4 شرکت پلان-خانه هوشمند آکو

هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند کنترل 4 Control4 شرکت پلان-خانه هوشمند آکو

با این حال با توجه به تنوع و وجود تولیدکنندگان مختلف داخلی و خارجی، پیاده سازی آن به روش های متفاوت و توسط متخصصین انجام می شود. از طرفی روش هوشمند کردن یک خانه در حال ساخت نسبت به ساختمان چند سال ساخت بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین هزینه هوشمند سازی خانه و منزل براساس متراژ آن، نوع و قیمت تجهیزات مورد نظر ساکنین منازل و موقعیت ساخت آن تعیین می شود. همچنین می توان گفت که قیمت خانه هوشمند ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی تقریبا یک سوم بوده و پیاده سازی آن به نسبت ارزان تر است. سیستمسیم کشی خانه هوشمندبسته به اینکه از چه پروتکلی جهت هوشمند سازی استفاده شده باشد می تواند سنتی و یا متفاوت باشد. در یک خانه هوشمند ساکنین قادر هستند تا بی نیاز از اینکه به اتاق یا فضای مورد نظر مراجعه کنند روشنایی آن مکان را به طرق مختلف و از راه دور کنترل نمایند.

برنامه خانه هوشمند لوکسین

شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با خانه هوشمند، هوشمند سازی ساختمان، هوشمند سازی خانه، Smart Home و یا BMS که مدیریت هوشمند ساختمان ترجمه می شود بهلایت هوم مراجعه نمایید. با مشاوران ما در رابطه با انتخاب بهترین روش، تجهیزات مورد نیاز و تمامی اطلاعات لازم از صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان تماس بگیرید. سیستم سرمایش و گرمایش از تجهیزات اصلی برای تنظیم دما در پکیج هوشمند سازی خانه هستند. سیستم گرمایش می تواند فن کوئل، گرمایش از کف، شوفاژ و یا رادیاتور باشد که معمولاً براساس ترجیح و بودجه ساکنین مشخص می شود.

این بدین معناست که شما می توانید در پذیرائی باشید و چراغ های اتاق خواب خود را خاموش یا روشن نمائید. آیا باز هم می توانیم چراغ های منزل را بدون مراجعت به منزل کنترل کنیم؟! تکنولوژی شعبده می کند و شما با اختیار داشتن یه خط ثلفن و یا گوشی موبایل و یا اینترنت قادر هستید این کار را انجام دهید.

  • با مشاهده تصویر دوربین و کنترل قفل های هوشمند می توانید درب را برای مراجعه کنندگان باز نمایید.
  • برای داشتن خانه هوشمند در تهران، کافی است با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
  • برای هوشمندسازی پروژه خود نگران نباشید، در تمامی مراحل کار، در کنار شما خواهیم بود.

کولرهای آبی، فن کوئل و یا اسپلیت نیز می توانند به عنوان سیستم سرمایشی در هوشمندسازی خانه و منازل مسکونی انتخاب شوند. سیستم های سرمایش و گرمایش با استفاده از انواع سنسورها، ترموستات و کلیدهای هوشمند هماهنگ می شوند. این دستگاه ها امکان کنترل از راه دور سیستم سرمایش و گرمایش را در هوشمندسازی خانه و منزل با اتصال به اینترنت و یا از طریق ریموت کنترل با پرداخت حداقل هزینه فراهم می کنند. نوع دیگر مربوط به پروتکل های بیسیم بوده که در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل به عنوان پکیج هوشمند سازی خانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

داشتن آسایش و رفاه بیشتر همواره دغدغه انسان ها برای یک زندگی بهتر بوده است. در ادامه قابلیت های مختلف برای هوشمند سازی منازل مسکونی مورد بررسی قرار گرفته است. تمامی اجزای به کار رفته در پکیج هوشمند سازی خانه توسط کنترل کننده مرکزی منزل به هم متصل شده و فرمان های اجرایی از طریق کنترل کننده به آن ها ارسال می شود.

راهکار پیشنهادی ما به شما هوشمندسازی ساختمان بصورت سیمی (وایری) می باشد. راهکار پیشنهادی ما به شما هوشمندسازی ساختمان بصورت بی سیم (وایرلس) می باشد. مجموعه ی خانه هوشمند تهران علاوه بر راه های عمومی ارسال و انتشار اسمارت کاتالوگ با ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ خود توسط بارکد هوشمند به سربرگ های خود همیشه در مکاتبات اداری و مالی خود، کاتالوگ دیجیتالی خود را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. اسمارت کاتالوگ خانه هوشمند تهران در ارتباطات خارجی خود علاوه بر وب سایت و اکانت اینستاگرام، به مشاوره آنلاین نیز مجهز شد تا مخاطبان این برند به راحتی سوال های خود با واحد فنی تهران BMS به اتشارک بگذارند.

ویژگی ها و امکانات عالی

کارخانه Busch-Jaeger در سال 1879 توسط Busch و برادران Jaeger در شالکسموله آلمان تاسیس گردید . این کارخانه با 140 سال سابقه به عنوان قدیمی ترین تولید کننده محصولات الکتریکی در دنیا مطرح و هم اکنون یکی از اعضای گروه ABB می باشد . این شرکت با بیش از 6000 نوع محصول ، طیف وسیعی از زیباترین و متنوع ترین کلید و پریزهای برق و محصولات هوشمند ساختمان را ارائه کرده و همواره به عنوان بزرگترین تولید کننده ، با تفاوت یک گام جلوتر از سایر رقبا پیشرو می باشد .

بخش راهکارهای سازمانی خانه های هوشمند سناریوهای ویژه ای برای هوشمند سازی انواع ساختمان های اداری، تجاری، فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها و… با کاربری های متفاوت را ارائه می دهد. سیستم صوتی هوشمند به لوکس شدن فضای منازل در هوشمند سازی خانه بسیار هوشمندسازی ساختمان کمک می کند. به طوری که متناسب با مناسبت های مختلف با کیفیت بالا، موسیقی مورد نظر به راحتی در بخش های مختلف منزل هوشمند پخش می شود.

شخصی سازی و تعریف سناریوها