نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید + تصاویر معمارنو | 3darchitecture

هم می توان تنها یک نوع پارتیشن را در محیط نصب نمود و هم می توان از نصب انواع متریال های پارتیشن در محیط اداری بهره برد. اگر شما عزیزان متقاضی بازسازی ساختمان اداری خود هستید و نیاز به کسب اطلاعات دقیق تر دارید می‌توانید در کوتاه ترین زمان با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد.

بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه مجله خبری معماری سه بعدی طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید با آرل با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید…. دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است. این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.

این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند. هزینه بازسازی اداری با انتخاب کردن یک شرکت معتبر پایین تر خواهد آمد، چون این شرکت ها معمولاً اکثر لوازم جهت بازسازی اداری را خود در اختیار دارند، همچنین با راههای کاهش هزینه هم آشنا هستند. همچنین استفاده از سیم کشی های جدید به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد. با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان هم دل باز تر و بزرگتر می شود. راندمان کاری افراد در یک محیط اداری تا حد زیادی به کیفیت فضا و مطلوب بودن آن بستگی دارد.

شرکت های فناوری شهرت خود را در جهت ساختن فضاهای کاری شگفت انگیز توسعه دادند. در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند. اما اخیراً این انقلاب طراحی به بسیاری از صنایع سنتی دیگر گسترش یافته است.

http://1biti.ir

این گونه فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، شامل اتاق ریاست، معاونت و مانند آن ها بوده و فضاهایی محصور و در طراحی های مدرن شفاف می باشند. این فضاها باید دسترسی آسان به بخش های مختلف کارخانه داشته باشند و هم چنین در طراحی پلان نیز باید توجه داشت تا امکان نظارت اتاق ریاست بر سایر بخش های کارخانه فراهم باشد. اتاق های مدیریتی می توانند فضای استراحت یا سرویس های جدا نیز داشته باشند. در طراحی اتاق مدیریت بهتر است از المان هایی استفاده شود که معرف برند و نوع فعالیتی است که در کارخانه صورت می گیرد. این مجموعه موفق و خوشنام با قرارداد مدیریت پیمان پروژه اداری به صورت کاملا حرفه ای تمامی نیازمندی های طراحی و اجرا صفر تا صد پروژه های اداری را به عهده می گیرد و با سرعت بیشتری مشتریان را در رسیدن به اهدافشان راهنمایی می کنند.

  • نوسازی فضای اداری یکی از این موارد است؛ نداشتن یک پیمانکار متخصص می‌تواند برای شما گران تمام شود.
  • چراکه صاحبان و مالکان شرکت‌ها و سازمان‌ها هزینه زیادی برای نمای ساختمان اداری خود کرده‌اند و علاقه دارند این زیبایی چشم‌گیر در شب نیز نمایان شود.
  • از این رو ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم که کارمندان ما بتوانند در این مدت زمانی که مشغول کار کردن هستند احساس راحتی کنند.
  • در تولید و ساخت این نوع بتن ها، از افزودنی هایی استفاده می شود که باعث افزایش کارایی بتن، مقاوم بودن آن در مقابل شوک های حرارتی و عایق شدن آن در مقابل جذب آب سطحی می شود.
  • این ساختمان 25 ساله توسط TP Bennett بازسازی شد و با امتیاز 31/96٪ درصد بالا ترین امتیاز را (قبل از ساختمانThe Edge که بالاترین امتیاز BREEAM ٪98.36 را در سال 2016 دریافت کرد) دارا بود.

حداکثر استفاده از منبع نور طبیعی، انرژی خورشیدی برای گرمایش یا سرمایش و مصالح الی در ساختمان سازی تماماً در یک ساختمان سالم تر، از آنچه در یک ساختمان اداری یا دانشگاهی که با تهویه مصنوعی کار می کند، جمع می شوند. عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند. تمام عناصر و تجهیزات به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید با هم هماهنگ باشند و به گونه ای به کار رفته باشند که پیوستگی را به تمام ساختمان القا کند. نمای اداری با طرح‌های گوناگونی با استفاده از متریال مختلف قابل اجرا است. سنگ، شیشه، فلز و ترکیب این متریال‌ها با یکدیگر از متداول‌ترین متریال‌های نمای اداری ساختمان هستند. آشپزخانه یک واحد اداری کوچک باید حداقل به اندازه یک یخچال فضای اضافه داشته باشد که کارمندان بتوانند از آن برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنند.

فضای لابی به نوعی زیرمجموعه فضاهای مشاع در نظر گرفته می شود، اما به دلیل اهمیتی که در طراحی دارد به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین اولین فضایی است که در هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شویم و از همین رو تاثیر مستقیمی بر برداشت مخاطب از فضا دارد. ترکیب رنگ و مصالح و همچینن هماهنگی و همخوانی آن با نوع نورپردازی از جمله مواردی است که می توان آن را در نظر داشت. استفاده از سقف کاذب در طراحی فضای داخلی لابی و تعریف ورودی ها، مبلمان مدرن با طراحی به روز ، هم چنین استفاده از گل و گیاه می توانند ایده های خوبی برای دکوراسیون لابی در طراحی ساختمان اداری کارخانه باشند.

طراحی اتوبوس با فضای داخلی پیشرفته و دیدنی

مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه. آنها برنامه ریزی شده اند تا با ادغام و تطبیق سیستم های 100 پروژه منتخب در سراسر جهان، انرژی بیشتری را نسبت به مصرف خود تولید کنند. آنها مجهز به پنل های خورشیدی با قابلیت تولید هر ساله 41 کیلووات ساعت برق در متر مکعب هستند، همچنین در آن ساختمان ها تهویه طبیعی، عایق و روشنایی طبیعی مناسب تعبیه و تامین شده است. پس از عملیات نوسازی، انرژی مصرف شده توسط هر دو ساختمان تا 90٪ كاهش یافت، كه این امر باعث دریافت جایزه “outstanding” توسط BREEAM-NOR شده است. بسیاری از شرکت هایی که به صورت حرفه ای کار خود را دنبال از بخش های مختلفی در تیم خود برخوردار هستنند که هر کدام از این بخش ها کارهای تخصصی و متفاوتی را نسبت به یکدیگر انجام می دهند.

نظارت و اجرا واحد اداری هم مانند دیگر پروژه های ساخت و ساز از همان ابتدا توسط مجرب ترین مهندسین ناظر انجام می شود، تا ساخت و ساز طبق روال قانونی و مطابق با نقشه و پلان های اجرایی ارائه شده، پیش رود. شرکت مدیریت ساخت امثال از معتبرترین مجموعه های ساخت پروژه های اداری، مسکونی، تجاری و ورزشی است که صفر تا صد پروژه های ساخت و ساز خود را با نظارت و اجرا واحد اداری به انجام می رساند. این مجموعه بزرگ مهندسی در تمام دوره فعالیت خود با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های ساخت و ساز قرار بگیرد. سالن ورزش و فضای آزاد برای استراحت کارمندان یکی از اصول معماری ساختمان اداری، توجه به نیازهای کارمندان است. اغلب شرکت های بزرگ فضایی را خارج از محیط کاری برای استراحت کارمندانشان در نظر می گیرند، این می تواند یک کافه در حیاط باشد یا یک روف گاردن با نمایی از شهر. همچنین داشتن چند وسیله ورزشی یا یک سالن مجهز ورزشی که کارمندان بتوانند ساعاتی از روز را به ورزش کردن بپردازند نیز ایده بسیار خوبی است.

طراحی داخلی دفتر اداری

چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است. ساختمان اداری غرب چهار توسط دفتر معماری BKLS مبتنی بر معماری مونیخی با متر مربع متشکل از دفتر و مناطق خرده فروشی جدید طراحی شده است. چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود.