نمای ساختمان اداری جدیدترین و خاص ترین متریال نما جدیدترین نماهای ساختمان | 3darchitecture

همانطور که خودتان به خوبی می‌دانید، محل کار در واقع خانه دوم افراد است و زمان زیادی از طول روز را در این محیط مشغول به فعالیت هستند. از این رو ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم که کارمندان ما بتوانند در این مدت زمانی که مشغول کار کردن هستند احساس راحتی کنند. اگر به این مسئله توجه شود نتیجه‌ای که در بر دارد هم برای کارفرما و هم برای کارکنان مثبت خواهد بود. به این صورت که کارکنان فعالیت مفید تری در جهت اهداف شرکت خواهند داشت و در ادامه آن کارفرما رضایت بیشتری از روند کاری خواهد داشت. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بازسازی آپارتمان قدیمی نیز از مشاورین بازسازی پرگاس اطلاعات کسب کنید. ۳- رنگ آمیزی دیوار ها از نکات خیلی مهم در بازسازی دکوراسیون اداری می باشد.

فضای داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند.

در طراحی نمای اداری بهتر است به سلیقه، سفارش و روحیه مشتری توجه کرد. مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند. بهتر است طراح با توجه به گزینه‌های مطرح شده و روحیه خاص هر مشتری و کسب و کاری که دارد، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام داده و ایده و طراحی خود را با مشتری مطرح کند. طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند. ظاهر ساختمان نیز در ایجاد این حس در کارکنان و مشتریان تاثیرگذار است.

طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ در شهرضا اصفهان

ما برند ساختمون 24 را نام گذاری کردیم تا در 24 ساعت هر روز به آخرین اخبار و آموزش های پردرآمد ترین صنعت دنیا یعنی ساختمان دسترسی داشته باشید. روشنایی سبب می گردد محیط اداری نیز بزرگتر از آنچه هست دیده شود. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه. بهره ببرند مثل اداره میراث فرهنگی، که به سادگی می توان این نمای سنتی را با آجر به تصویر کشید.

دفتر مرکزی بی آی تی که توسط “دفتر معماری تداوم پویا” در ضلع جنوب بلوار صبا در محل تقاطع خیابان جردن قرار گرفته، مجموعه ای آپارتمانی است که طبقه همکف این بنا تجاری، و پنج طبقه بالای همکف، اداری و چهار طبقه زیر همکف، پارکینگ است. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. برای آشنایی بیشتر با جزییات این پروژه به مطلبطراحی دفتر اداری مدرن، خلاقیت و انرژی در دفتر مرکزی پتروشیمی رازیسری بزنید. زمانی که محیط ها و ساختمان های اداری علاوه بر زیبایی نیز از نظم و ترتیب خاصی برقرار باشد و تداعی کننده آرامش باشد بسیار می تواند تاثیرات مطلوبی برای هر یک از این ساختمان ها داشته باشد.

http://1biti.ir

برای تقسیم بندی شرکت به بخش های مختلف روش های متعددی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارد. البته بعضی از دفاتر کار نیز هستند که به صورت اتاق های مجزا هستند، اما دفاتری که یک سالن بزرگ با تیم های مختلف در آن وجود دارد بسیار این روش برای آنها جواب خواهد داد. همچنین باید در نظر داشته باشید تا در کنار اینکه هدف جداسازی را دنبال می کنید باید زیبایی دفتر کار را نیز در نظر مجله خبری معماری سه بعدی بگیرید و از این رو استفاده از متریال هایی که مناسب تر هستند می تواند مفید باشد. از دیگر دلایلی که منجر به بازسازی ساختمان ها می شود این است که نیاز به ساخت مجدد ساختمان نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود. بنابراین این موضوع در هزینه های افراد تاثیر می گذارد و باعث کاهش آن خواهد شد.

این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است. پلانهای بخش اداری به صورت فضای باز با نورگیری مناسب طراحی شده است. لازم به ذکر است به علت طراحی مدولار در کلیه اجزاء معماری داخلی از جمله جایگذاری چراغها، پریزهای کفی و دریچه دستگاههای خنک کننده، امکان تبدیل فضاهای باز اداری به فضاهای بسته به راحتی فراهم می باشد. در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت.

اصول معماری ساختمان اداری

تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. اگر خودتان یک واحد فلت را پارتیشن بندی می کنید، باید به سایز فضاهایی که به واحدهای مختلف اختصاص می دهید توجه داشته باشید.

  • بنابراین بهتر است با تعیین دقیق و موردی کارهای مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری، برنامه‌ریزی مشخصی برای بازسازی داشته باشین.
  • این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید.
  • درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد.
  • بررسی ها نشان داده که بازدهی یک درصدی در ساعت های کاری کارکنان یک ساختمان اداری سبز، در نمونه هایی مانند ساختمان هلیکون شپارد 1 و یا ساختمان های اداری بریندلی، برابر یک سال مصرف انرژی آن بنا بوده است.
  • این پروژه، به منظور دسترسی آسان‌تر، حمل‌ونقل عمومی بیشتر و ترافیک سواره کمتر برای چندهزار نفر نیروی کاری، در انتهای بلوار اوشان دارآباد واقع شده است.