نمای ساختمان اداری جدیدترین و خاص ترین متریال نما جدیدترین نماهای ساختمان | 3darchitecture

درباره این موضوع فکر کنید که این دفترکار فقط برای کارکنان آنجا طراحی می شود و یا ارباب رجوع های زیادی دارد. بعضی از کارها به فضای بزرگتری نیاز دارند،درحالی که بعضی دیگر به اتاقی برای کامپیوتر یا دیگر تجهیزات اداری نیاز دارند. در تمامی کشورهای دنیا مخصوصا در ایران بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، و جایگاه ویژه ای در طراحی نمای ساختمان اداری پیدا کرده است. اینکه ساختمان اداری شما چگونه به نظر می رسد مهم است زیرا پیامی را در مورد کار شما منتقل می کند. یک دفتر زیبا و جالب توجه مشتری شما را قبل از ورود به دفتر تحت تاثیر قرار می دهد. در این مرحله از طراحی ساختمان اداری کارخانه ، به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر فضاها در پلان چیده شده و نقشه فاز یک تهیه می شود.

  • دوم اینکه به هر شرکت بازسازی هم اطمینان نکنید و حتما قبل از اینکه ساختمان را در اختیار آن ها قرار دهید در مورد تیم مورد نظر تحقیق کنید.
  • مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند.
  • هزینه دفاتر (طراحی) ساختمان های اداری از نظر فضا، مساحت و سرویس دهی، بیش از هزینه ایستگاه های کار با پلان آزاد است، ولی محیط خصوصی و خلوت بیشتر را فراهم می سازد.
  • این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد.
  • استفاده از امکان نورپردازی طبیعی در طراحی فضاها به بهبود روحیه کارمندان کمک کرده و انرژی آن ها را نیز افزایش می دهد.

نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است. برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است. ملاقات کنندگان باید دقت کرد که راحتی را به مدت چند ساعت برای افراد فراهم سازد و از نظر ابعاد و کیفیت مناسب باشد. ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت.

http://1biti.ir

بهتر است اشاره کنیم پارتیشن بندی مجله خبری معماری سه بعدی با توجه به میزان سلیقه و انتخاب خریداران نیز می تواند به دو شکل ثابت یا متحرک نصب گردد. از آنجایی که امروزه بهره گیری از پارتیشن و پارتیشن بندی ساختمان اداری بسیار رایج گشته می توانیم به اهمیت پارتیشن بندی این ساختمان ها اشاره کنیم که می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه داشته باشد. بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

البته معمولا در ساخت ساختمان اداری از الگوی فلت استفاده می کنند، که این امکان را به مشاغل مختلف می دهدت تا با پارتیشن بندی محیط، متناسب با نیاز خود، فضای ساختمان را مدیریت نمایند. در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است. اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم. در برخی موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری هست که به کارفرما پیشنهاد می دهیم و در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم را انجام می دهیم.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

کارکنان اداره سبز اوقات کمتری را با تنظیم دمای محیط کار خود تلف می کنند و مشکلات روانی و پریشانی، کمتر بر بازدهی آنان می افزاید. طراحی ساختمان اداری با رویکرد سبز ایده ای بود که از بریتانیا آغاز شد. این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید. معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.

الف) فضاهای انحصاری: