نمایشگاه باغ امپرسیونیست ون کلیف و آرپلز در بهار در خیابان پنجم در شهر نیویورک آغاز می شود.

بهار در نیویورک، ازدحام جمعیت، بوی آجیل برشته شده، خزه‌های شکوفه‌دار و ادریسیا در نزدیکی پارک مرکزی، و خیلی چیزهای دیگر را به ارمغان می‌آورد. این انرژی فصلی الهام‌بخش سومین نصب سالانه ون کلیف و آرپلز در پیاده‌رو است، «خیابان پنجم شکوفه‌ها»، که از 1 تا 31 می با مشارکت انجمن خیابان پنجم اجرا می‌شود. الکساندر بنجامین نوت، هنرمند ساکن پاریس، یک “باغ باز” چند بعدی را برای این جشن طراحی کرده است. ناوت می‌گوید: بین خیابان‌های 50 و 59 – که در نزدیکی فروشگاه پرچم‌دار Van Cleef & Arpels واقع شده‌اند – این خیابان به مکانی الهام‌گرفته از گل‌ها و «جزئیات باغ معماری مانند نرده‌ها، کاشت‌های سنگی کنده‌شده قرن نوزدهم و کوچه‌های زیبا تبدیل می‌شود». تبلیغات.

او توضیح می‌دهد: «این قصیده‌ای برای شگفتی‌های طبیعت است. “من یک پالت رنگی تازه و پر جنب و جوش را برای جشن بهار در نیویورک انتخاب کردم.” جعبه‌ها و نیمکت‌های گل به‌دست‌آمده (ترکیبی زیبا از سبز نعنایی، زرد آفتابی و آبی آسمانی) نوع متفاوتی از باغ را ارائه می‌کنند: چیزی امپرسیونیستی، ساخته شده و بر اساس اخلاق هنری برند، که ناوت از ابتدا آن را می‌شناسد.

تصویر ممکن است حاوی Sneha Deepthi Flag City Road Street Street لباس شهری کفش کفش بزرگسالان و نیمکت باشد

اینستالیشن هنری ناوت بهار را جشن می گیرد.

عکس: توسط Van Cleef & Arpels

از سال 2020، Navette پرانرژی شده است Trompe l'oeil تصاویر برای هر برند بزرگ Van Cleef & Arpels به دکور تبدیل شده است. با به کارگیری تمرین میان رشته‌ای او در شیفتگی دیرینه خانه به گل‌ها، آنچه که نمایان می‌شود چندین نمای بوتیک الهام‌گرفته از پاستل‌های روغنی، تکنیک‌های آبرنگ ژاپنی و طراحی‌های مداد است. ناوت توضیح می‌دهد که در این چیدمان «خیابان پنجم شکوفه‌ها»، او سعی کرد سبک خود را به «برش کاغذ و کلاژ» بسط دهد. در یک قسمت از خیابان، یک نیمکت مواج آبی و سبز وجود دارد – که مردم می‌توانند روی آن بنشینند – که توسط گل‌هایی به ارتفاع شش فوت احاطه شده است. این بنا در مقابل یک کلیسای گوتیک قرار دارد و ایده تولد دوباره را به واقعیتی پر جنب و جوش تبدیل می کند. وقتی از ناوت پرسیده شد که در حال حاضر چه چیزی او را الهام می بخشد، تاکید کرد که “استودیوی جدید او اکنون در وسط جنگل قرار دارد، بنابراین رابطه او با طبیعت، گل ها و درختان هنوز به پایان نرسیده است.”

source: https://www.architecturaldigest.com/story/van-cleef-and-arpels-brings-fifth-avenue-flowers