منبع تغذیه کامپیوتر پاور

به همین علت معمولا پیشنهاد می‌شود که در خرید این ماژول سخت افزاری از برندهای شناخته شده و گران قیمت‌تر اقدام به خرید کنید. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع منبع تغذیه، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت روز پاور کامپیوتر مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید.

  • 4 ) ضخامت کابل های خارج شده از منبع تغذیه متناسب با توان منبع تغذیه و کانکتورهای متصل به آنها حتماً دارای علامات استاندارد باشند.
  • ممکن است عرض و ارتفاع تمام کیس‌ها یکسان باشد؛ اما برخی از کیس‌ها بلندتر یا کوتاه‌تر از میزان استاندارد هستند.
  • اتصالات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که جریان برق زیادی به‌راحتی در آن‌ها جریان داشته باشد.
  • همچنین لازم به ذکر است که وجود فن پاور کامپیوتر می‌تواند روی کیفیت و طول عمر پاور تاثیر فراوانی داشته باشد.
  • تفاوت بین کانکتور PCI Express دارای ۶ و ۸ پین، وجود دو سیم ارت در کانکتور ۸ پین است.
  • منبع تغذیه و مادربرد تنها اجزای رایانه شخصی هستند که به طور مستقیم به هر قطعه سخت افزار دیگری در سیستم شما متصل می شوند.

پیک توان حداکثر توانی است که پاور سیستم می تواند برای دوره های زمانی کوتاه تولید کند، در حالی که توان پیوسته به مقدار توانی اشاره دارد که برای خروجی پاور pc به طور منظم طراحی شده است. زمانی که از حداکثر توان سیستم خود بهره می برید، مانند زمانی که بازی‌های با گرافیک بالا را اجرا می‌کنید یا معیارهای سخت‌افزاری را تست می کنید، معمولاً به اوج تشخیص قدرت پاور کامپیوتر می‌رسید. شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند. یکی از بهترین پاورهای کامپیوتر ایسوس ROG (Republic Of Gamers) Strix است. با خرید پاور گیمینگ ROG بهترین تجربه بازی با بهترین عملکرد را خواهید داشت. این پاور گیمینگ می‌تواند رقیب Corsair (RM750x)، Seasonic (Focus GX-750) و XPG (Core Reactor 750W) باشد که قیمت بسیار کمتری دارند.

پاور ۱۶۵۰ وات سیلورستون Da1650 Gold

به همین دلیل است که باید فقط از کابل هایی استفاده کنید که همراه با منبع تغذیه شما عرضه شده اند. اگر از علاقه مندان به PC (SFF) با فرم فاکتور کوچک هستید، باید کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید پاور پی سی شما مناسب است. طیف گسترده‌ای از اندازه‌های پاور کامپیوتر  SFF مانند SFX، CFX و موارد دیگر وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که پاور کامپیوتری را پیدا انتخاب می کنید که با کیس شما کار می‌کند، مهم نیست رایانه شخصی شما چقدر کوچک است. همانطور که از هر قطعه ای که با مقادیر زیادی نیرو سر و کار دارد انتظار می رود، ایمنی سیستم یک موضوع مهم است.

سایر محصولات

منبع تغذیه یا پاور قطعه بسیار مهمی است زیرا بدون آن، بقیه سخت افزارهای داخلی نمی توانند کار کنند. مادربردها ، کیس‌ها و منابع تغذیه همگی در اندازه‌های مختلفی هستند که به آنها فرم فاکتور می‌گویند . تمام سی‌پی‌یوها و کارت‌های گرافیک مدرن از جریان ۱۲ ولت استفاده می‌کنند؛ اما مسلماً جریان ۲۵ آمپری برای آن‌ها کافی نیست.

کانکتور15 پین SATA

انواع مختلفی از سبک‌ها و کیس‌های مادربرد کامپیوتر در بازار وجود دارد. از آنجا که راندمان در کامپیوترهای مدرن، بسیار اهمیت دارد، اکثر کامپیوترها از منابع تغذیه حالت سوئیچ (SMPS) استفاده می‌کنند. اشتباهی که خیلی از کاربران هنگام خرید کامپیوتر مرتکب می‌شوند این است که توجه اصلی خود را روی انتخاب پردازنده، رم و مادربرد می‌گذارند. اگر یک قطعه در رایانه خود را به چیزی قوی‌تر ارتقا دهید ، ممکن است به منبع تغذیه جدیدی احتیاج داشته باشید یا نداشته باشید.

منبع تغذیه کامپیوتر پاور