معرفی و دانلود PDF کتاب گام به گام دروس هشتم متوسطه اول: درس یار علوم تجربی نیلوفر مکاری اصل انتشارات منتشران کتابراه

معرفی و دانلود PDF کتاب گام به گام دروس هشتم متوسطه اول: درس یار علوم تجربی نیلوفر مکاری اصل انتشارات منتشران کتابراه

رتبه 3 بهترین کتاب گام به گام متعلق به کتاب های درس پک مهروماه است! این کتاب ها به نوعی ترکیبی از کتاب های دروس طلایی کاگو و شاه کلید کلاغ سپید محسوب می شوند! کتاب های درس پک مهروماه برای تمامی مقاطع و از اول ابدایی تا دوازدهم موجود هستند.

می توانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل انواع کتاب گام به گام را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. نخستین ویژگی مهم این کتاب ها، تمرکز کامل بر درسنامه‌ها و آموزش نکات مختلف مباحث کتاب های درسی است. ویژگی که طی چند سال اخیر با کاهش کیفیت آموزش‌های مدرسه به واسطه انتقال به پلتفرم‌های آنلاین و دیجیتالی، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

  • با توجه به نیاز فرزند شما که تست زنی است، خرید کتاب 2500 پرسش چهارگزینه ای تیزهوشان جامع نهم به دهم گامی تا فرزانگان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • به همین دلیل هنگام خرید کتاب کمک درسی، انتخاب گام به گام نهم کلاغ سفید به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود.
  • برای خرید کتاب گام به گام دروس هشتم از انتشارات کلاغ سپید و سایر کتاب های درسی و کمک درسی می توانید به سایت بانک کتاب ایرانیان مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرید.
  • ، تمامی کتاب های این انتشارات را در این صفحه ارائه داده است.
  • تمامی فاکتور های مورد بررسی (البتهبجز فاکتور قیمت!) گواه این برتری هستند!

در واقع می‌توان از این کتاب به عنوان یک معلم خصوصی نام برد که در روزهایی کرونایی، به خوبی میتواند خلا آموزشهای حضوری را برطرف نمایند. مولفان سعی کرده‎اند مفاهیم را از آسان به سخت طبقه‎بندی کنند. کلیه تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی مورد بررسی قرار گرفته‎اند، به همین دلیل می‌توان گفت این کتاب نیز گزینه‌ایی مناسب برای والدین خواهد بود. راه‎حل تمرینات به‎گونه‎ایی ارائه شده است تا مروری بر نکات مهم درسی نیز شده باشد. این امر سبب میشود تا مطالب در حافظه بلند مدت دانش‌آموزان ثبت شود، به این ترتیب احتمال فراموشی آن به حداقل خواهند رسید. بهترین کتاباز نظر جامع بودن، کتاب هایدرس پک مهروماههستند.

رتبه 2 بهترین کتاب گام به گام موجود در بازار: کتاب های شاه کلید کلاغ سپید

ایستگاه آموزش شامل آموزش مفاهیم و نکات درسی به صورت جامع ، مختصر و نموداری است. ایران دمو 1399 © تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه تهران کتاب آموزش کنکور درس جت می باشد. با ورود و ثبت نام در پایتخت کتاب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. سلام دوستان، برای خرید از سایت حتما نباید ثبت نام کنید و حساب کاربری ایجاد کنید. در تجربه خریدهایی که از سایت‌های دیگه داشتم کالای اسال شده در بسته بندی نامناسبی به دستم می‌رسید.

خرید اینترنتی کتاب های گام به گام از کتابانه

همانطور که متوجه شدید، خرید کتاب گام به گام مناسب می‌تواند یکی از درست‌ترین انتخاب‌های تحصیلی‌تان باشد. اما کتاب های گام به گام هم در نهایت مانند هر کتاب کمک درسی دیگری ابزاری برای یادگیری هستند و مانند هر ابزاری، باید نحوه صحیح استفاده از آنان را دانست. در قسمت تمرین و تست، سطح سوالات به اندازه کتاب‌های درسی است، در واقع باید گفت سطح کتاب از متوسط به بالا است. در ارائه مطالب ابتدا سعی شده است، تمرینات و سوالات کتاب درسی به طور کامل حل شود، بنابراین سوالات ارزشیابی در آن کمتر دیده می‎شود.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

مجموعهکتابهای”درسیارمنتشران”رتبه4بهترینکتابگامبهگامموجوددربازار 1. این مجموعه ها بصورت تجمیعی و شامل تمام دروس هر پایه هستند. این کتاب به دانش‌آموزان پایه هشتم متوسطه اول پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در درس علوم تجربی تسلط کافی پیدا کنند. همچنین مطالعه‌ی کتاب حاضر برای آموزگاران این پایه نیز کاربردی‌ست. از جمله بخش‌های این کتاب می‌توان به درس‌نامه، تست و تمرین اشاره کرد. در بخش درسنامه، مفاهیم آموزشی با زبانی ساده به دانش‌آموز تدریس می‌شود.