معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان کتابانه | ketabko

تأکید کتاب زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی بر تمرین‌های مکرر در حجم کم، استفاده از ابزار مناسب خط تحریری و پرهیز از انحناهای خطوط شکسته است. استفاده از این کتاب به تمرین زیبانویسی دانش‌آموز از همان ابتدای آموزش حروف کمک می‌کند.. این کتاب برای هر درس، درس‌نامه‌ای جامع دارد که شامل تاریخ ادبیات و نکته‌های مهم ادبی و زبانی می‌شود. تمرین‌های مربوط به هر درس در بخش‌های مختلف از جمله واژه‌آموزی، دانش‌ زبانی، درک مطلب، املا، هم‌خانواده و نگارش به تفکیک و در انواع گوناگون تیپ سؤال طراحی شده است.

استفاده از کتاب‌های کمک درسی یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت پایه تحصیلی کودکان است. اما متاسفانه امروزه حجم کتاب‌های کمک آموزشی که به توضیح صرف مسائل درسی پرداخته، زیاد شده است و این موضوع باعث خستگی دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود. ویژگی منحصربه‌فرد کتاب‌های گردآوری شده در این صفحه، آموزش مسائل مختلف از طریق بازی، سرگرمی، رنگ‌آمیزی، قصه و روش‌های جذاب است که کودکان با اشتیاق فراوان به حل تمارین کتاب‌ها بپردازند.

انتخاب نوع کتاب

ورود به مدرسه و رفتن به کلاس اول، یکی از اتفاقات مهم در زندگی هر کودک است. در پایه اول ابتدایی، بیشترین تمرکز بر روی کشف استعداد‌ها و توانایی‌های کودکان، آموزش حروف و کلمات و اجتماعی‌کردن آن‌هاست. به‌همین دلیل آموزش صحیح دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی، باید با حساسیت و دقت زیاد انجام و از افراد متخصص و منابع درسی استاندارد استفاده سایت کتابکو شود.

خرید آنلاین کتاب‌های کمک‌ آموزشی اول دبستان تا ششم از مارکا کتاب

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان کتابانه | ketabko

کتاب دارای بخش‌هایی شامل خلاصه‌ی درس با درج کلمه‌های مهم_خلاصه‌ی درس با جا‌های خالی کلمه‌های مهم – جدول کلمه‌های استثنایی ( مهم و عربی) _املای گروهی و چهار فعالیت مهم برای هر درس است. استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است. همانطور که می‌دانید، دوره‌ی قبل از دبستان کودک یکی از حساس‌ترین بخش‌های زندگی اوست. بنابراین باید اطلاعاتی در اختیار او بگذارید که مغز در حال رشد کودک به آن نیاز دارد؛ تا او در اولین سال‌های شکل‌گیری مغز و فکرش بتواند به رشد ممکن خود برسد. آنچه در کتاب حاضر مورد توجه است، بدون شک مسئله آموزش می‌باشد. در رابطه با مسئله آموزش دو مطلب مورد نظر است؛ یکی اینکه باید معنای مورد نظر از آموزش مشخص شود و دیگر اینکه آموزش برای کودک پیش دبستانی است؛ این کودک دارای چه خصوصیاتی هست.

  • تعددکتاب کار فارسی سوم دبستانزیاد است اما در این میان خیلی سبز نسبتا بهتر عمل نموده است.
  • نکته بسیار مهم این است که والدین باید به این موضوع توجه ویژه و خاصی داشته باشند که به‌دلیل مهم و حساس بودن دوره تحصیلی دبستان، باید طوری رفتار و برنامه ریزی شود تا کودکان و نوجوانان از درس و تحصیل زده نشوند.
  • مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و …
  • همانطور که می‌دانید، دوره‌ی قبل از دبستان کودک یکی از حساس‌ترین بخش‌های زندگی اوست.
  • کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید اثر همکاری مشترک عشرت بالغ و طاهره نقی نژادیان است.
خرید اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی اول ابتدایی را به سایت کتابانه بسپارید. در هرکجای ایران که باشید، همکاران ما امکان دسترسی سریع و آسان بهترین کتاب‌های کمک‌درسی اول دبستان و کتاب‌های کار اول دبستان را برای شما فراهم می‌نماید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز، با هدف تقویت ذهنی، ایجاد خلاقیت و تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی شامل خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب نوشتن و خوب خواندن در دانش‌آموزان اول ابتدایی گردآوری شده است. کتاب حاوی درس‌نامه‌های خلاصه اما کاربردی فارسی اول دبستان، همراه با تمرین‌ها و سؤالات متنوع است. استفاده از تصاویر جذاب و رنگی، مثال‌ها و تمرین‌های متنوع، موجب جذب و افزایش اشتیاق دانش‌آموزان به یادگیری مطالب درسی می‌شود.